24

China Glaze - kolekcja New Texture na... lato 2013!

Rok w tytule nie jest moją pomyłką - przedstawiam Wam kolekcję China Glaze na... przyszłoroczne (sic!) lato. Jeszcze nie minęły wakacje 2012, a już kuszą nas przyszłorocznymi hitami...
Z jednej strony to dobrze - można będzie zacząć zapełniać kolejną skarbonkę pieniędzmi na wymarzone kosmetyki, z drugiej - ja lubię niespodzianki:), więc ponad roczne oczekiwanie sprawi, że zapomnę o nowej teksturze i fajnych kolorach, jakie oferuje China Glaze.
A tekstura lakieru to... kolorowy cukier - tak bym to określiła... albo piasek.
Kolekcja New Texture do sprzedaży trafi w marcu 2013, więc jeszcze pół roku na dokonanie wyboru i zbiórkę funduszy;)
A Wy co myślicie o piaskowych lakierach do paznokci? Jesteście na tak czy na nie?
Podzielcie się!

24 komentarze:

Mavia pisze...

Lubię wszelakie nowości więc na pewno wygospodaruję na dwa lub trzy lakiery:). Kupiłabym jeden na spróbowanie, ale że nie można ich dostać stacjonarnie w Polsce tylko trzeba zamawiać przez internet. Jestem bardzo ciekawa tej nowej tekstury, zaintrygowała mnie:)

Ala pisze...

Ten niebieski śliczny ;D

barwy.wojenne pisze...

Mavio, myślę, że to będzie drobniejsza wersja kawiorowego mani:) albo... papier ścierny w wersji soft:)

barwy.wojenne pisze...

@Alu - prawda - mnie się jeszcze pomarańcz podoba, taki słoneczny:)

Unknown pisze...

ciekawa jestem czy lakier nie będzie szorstki, jeśli tak to u mnie z pewnością odpada.

barwy.wojenne pisze...

kruszynkakasia - może być... zobaczymy, czekam na pierwsze opinie:) pewnie koło grudnia sie pojawią;)

Magdawe pisze...

Czyżby podobna tekstura do Ciate Velvet

xkeylimex pisze...

Kolory wydają się bardzo fajne na lato- lubię właśnie taki mix soczystych kolorów na paznokciach, kiedy słońce grzeje :)
Co do tekstury... Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić- musiałabym to zobaczyć na żywo lub na lepszej jakości zdjęciach niż te promujące przyszłoroczną kolekcję.

barwy.wojenne pisze...

@Magdawe - ooooooooo, chyba trafne porównanie, choc myślę, że bardziej kawiorowo może być:)
@xkeylimex - kolory super... i ja czekam na zdjęcia, bo się mocno zastanawiam nad tym, jaki to będzie lakier

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Świetne kolorki :)

kleopatre pisze...

Jaaaaa chcę! Uwielbiam różne nowości więc to nowe wykończenie strasznie mnie ciekawi:)

barwy.wojenne pisze...

@Anno - na wakacje (przyszłoroczne) jak znalazł;)
@kleopatre - ja też, ja też:) zobaczymy, co to za dziwy:D

Justa pisze...

Strasznie jestem ciekawa tych lakierow China Glaze, jednak cena 7 euro mnie odstrasza
Ale na teksture (jesli tylko zobacze) na pewno sie skusze :)
pozdrawiam !

zoila pisze...

Dla mnie wrzucanie zapowiedzi tak wcześnie jest bez sensu - do czasu wprowadzenia do sprzedaży kolekcja się już opatrzy :D.
Ciekawa jestem, jak będzie wyglądała ta tekstura na paznokciach.

Szpilka pisze...

Może i fajne, ale kto to wie co nam będzie się podobać w przyszłym roku :P

TheOleskaaa pisze...

jeden musi byc mój!:D tylko jeszcze nie wiem który, ale mam duzo czasu, żeby się zastanaowić:D

Unknown pisze...

chyba się zachwyciłam :) Trzeba będzie zdobyć chociaż jeden, żeby sprawdzić z czym to się je ;)

strī-linga pisze...

sto lat temu były modnelakiery mrożone, może to jest coś takiego?

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Witaj :) Pozwoliłam sobie zaprosić Cię do zabawy/TAG-u 7 prawd. Zapraszam do mnie po szczegóły :)

Gffgvhhhhffxx pisze...

No ciekawa jestem jak będą wyglądały naprawdę :P

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Mnie też Florence ściska za serce

Anonimowy pisze...

brzmi ciekawie :) a nie mialam jeszcze takich lakierow :) musza byc ciekawe :)

Spinka pisze...

Wygląda zaskakująco. Ciekawe jak będzie się prezentował na żywo.

jasonbob pisze...
Back to Top Najlepsze Blogi