83

Olimpijskie emocje ze Sleekim - konkurs

Bez bicia przyznam, że jestem zapalonym kibicem sportowym i londyńską olimpiadę oglądam (gdy tylko mi czas pozwoli) z zapartym tchem. A skoro już Sleek wypuścił na rynek specjalną, limitowaną paletkę cieni z okazji tego wydarzenia - postanowiłam i z Wami dzielić radość kibicowania;)
Może jeszcze nie rozpruliśmy worka z medalami, ale... ja cały czas mam nadzieję, że to niedługo nastąpi (może i ja w tym pomogę, będąc od jutra w centrum wydarzeń;))
Dlatego tym razem macie szansę zdobyć paletę Sleek Glory. A co trzeba zrobić?
1. Trzeba być PUBLICZNYM obserwatorem bloga Barwy Wojenne i zostawić pod tą notką komenatrz o chęci uczestniczenia w rozdaniu, a także napisać, ile medali zdobędzie w 2012 roku polska reprezentacja olimpijska;)
2. Byłoby mi miło, gdybyście też zechcieli obserwować Barwy Wojenne na Facebooku (nie jest to jednak warunek konieczny).
Ten konkurs sponsorowany jest przez moją portmonetkę;) i trwa od dziś, tj. 6 sierpnia 2012 roku do 12 sierpnia (niedziela), czyli dnia zamknięcia imprezy.
Wyniki podam za tydzień, tj. 13 sierpnia.
Tak więc... do startu, gotowi... START!

83 komentarze:

Anonimowy pisze...

oo, całkiem przyjemny konkurs ;) to ja z wielką chęcią, obserwuję już jakiś czas, a Polska zdobędzie.. chciałabym żeby było więcej, ale myślę że może 6-7 medali :)

uwielbiam takie sportowe imprezy! :)

Unknown pisze...

obserwuje i chętnie wezmę udział w zabawie :) a ja jestem większą optymistką i stawiam 17-18 :) mam nadzieje, że siatkarze dadzą rade:)

Marta pisze...

Ta paletka to moje małe marzenie, jednak akurat w środę wyjeżdżam i nie będę miała internetu podczas ogłaszania wyników ;/.
Życzę powodzenia reszcie :)

Madziulena pisze...

Z chęcią wystartuję w owym konkursie.
Sądzę, że Polska łącznie zdobędzie 6 medali.
Obserwuję jako: Magdalena W
Na fb lubię jako: Magdalena Wik

Asia pisze...

Chętnie wezmę udział:) i myślę że Polska zdobędzie 11 medali. Oby im się udało:)
pozdrawiam, Asia
xasiaaax@gmail.com

barwy.wojenne pisze...

@Marta - to tylko zabawa, więc sprawdzać nie musisz:)
a chcę zobaczyć, czy myślicie pozytywnie czy realnie;)

Alieneczka pisze...

obserwuję jako Alieneczka
Polska zdobędzie 11 medali

YoAnka pisze...

oj, chętnie wezmę udział w zabawie :) ja stawiam, że Polska zdobędzie w rezultacie 9 medali :)

Magdawe pisze...

Obserwuję :)
Sądzę, że będziemy się cieszyć z 8 medali.

miraga pisze...

Obserwuję jako miraga
8 medali, choć chciałabym więcej.

Cherie Currie pisze...

Fajny konkurs :)
Obserwuję Cię jako Cherie Currie
Obstawiam, że zdobędziemy 12 medali :)

Kamyczek pisze...

Mam nadzieję, że będzie to co najmniej 8 medali! Oby siatkarze zdobyli złoto!

LESS IS MORE pisze...

Obserwuję i biorę udział :)
Myślę, że Polska zdobędzie 7 medali.

Czajma pisze...

Na pewno jeszcze rozprujemy worek i pokażemy jacy jesteśmy wysportowani ! Obserwuje jako France30 i z chęcią wypróbowałabym tą paletkę :)

exhausted pisze...

14 :D

Je.cours pisze...

Obserwuję jako (Little) Lychee - blog i FB.
Ciężkie pytanie... ;) Na każde Igrzyska czekam z niecierpliwością, i oglądam je od Sydney w 2000 roku. Niestety widzę że jest co raz gorzej. Co raz częściej medale zdobywają sportowcy na których nie stawiamy - ale to miłe zaskoczenie ;) I niestety wysyłamy "weteranów" jak Otylia zamiast kogoś młodszego. Liczę na 6 do może 9 medali. Mamy już 4, a szanse ewentualnie mają nasi siatkarze, siatkarze plażowi, dziś ciężarowiec... Właśnie oglądam rzut dyskiem ale wydaje mi się że coś kiepsko będzie. Ale poczekamy, zobaczymy!

Kawaii Maniac pisze...

Obserwuję jako Kawaii Maniac i wyrażam chęć uczestniczenia w rozdaniu.
Moim zdaniem będzie to 6, przy super dobrych wiatrach 7-8, choć wolałabym byśmy jak Chiny mieli koło 60 XD ale! grunt, że świat(czy chociaż USA) dowiedział się, że w Polsce są plaże! Tak więc jesteśmy wielkimi zwycięzcami tych Igrzysk XD

Fru pisze...

Obserwuję jako Fru i chcę wziąć udział w rozdaniu :)

Coś mi się wydaje, że przy dobrych wiatrach możemy zdobyć 8-9 medali.

Unknown pisze...

Obserwuje jako Aleks Andra i biorę udział :)
Mmay już 4 medale. Straaaasznie wierzę w naszych siatkarzy lecz mam nadzieję, że i inni sportowcy pokażą co potrafią - obstawiam 7 medali :D

kapepe pisze...

Obserwuję jako kapepe.
Stawiam na 6, góra 7 medali.

gusia2205 pisze...

To i ja chętnie się zgłoszę :)
Obserwuję i lubię na fb od dawna :)

co do Polski i ich udziału w IO to myślę realnie i skoro teraz mamy 4 to wierzę,że jeszcze jeden wywalczą siatkarze i może Rogowska + jeden "przypadkowy" zdobyty przez kogoś w ogóle niebranego pod uwagę, co daje razem 7 medali :P

Sheva pisze...

Ojejku nowy Sleek !!!!! :)
Bloga i FB obserwuję już od dawna ;) Jako Sheva, a na FB Katarzyna Ś.

Stawiam na 10 polskich medali !!

Cosmetixmaniaczka pisze...

zgłaszam się do rozdania:)

Obstawiam 8-10 medali dla naszych reprezentantów:P

Obserwuje jako Cosmetixmaniaczka, ana FB już od dawna obserwuję jako Ewa Stol...

Natasza M pisze...

Obserwuje jako Natasza Miszczuk (Reila) chcę wziąć udział ;) A Polska zdobędzie ... moment blondynka liczy mamy 4 to zdobędzie jeszcze 4 i razem będzie 8. ! (Ale co tam i tak oglądałam tylko pływanie) =]

www.slauravictormakeup.com.pl pisze...

Chętnie wezmę udział, a co mi tam może akurat =D Przyznam szczerze, że oglądam od pierwszego dnia Olimpiadę, dałam się wciągnąć, ale ja po prostu lubię takie sportowe imprezy, cóż poradzić :) Nie mogę się powstrzymać przed powiedzeniem jednego - swoją postawą niesamowicie wkurzyła mnie jak do tej pory Radwańska... I niektórzy niekompetentni sędziowie. Ale za to serce mi rośnie jak widzę, kiedy poszczególne osoby walczą do końca, o każdy punkt, o każdą setną sekundę. Chwilami jestem gotowa się nawet wzruszyć =)) No nie wiem, jak dla mnie ma to takie wyższe znaczenie - po prostu żeby się nie poddawać i walczyć do samego końca, bo tylko jeśli walczysz jesteś zwycięzcą i obojętnie czy na hali czy w codziennym życiu.

Twojego bloga obserwuję od jakiegoś czasu, trzymam go blisko siebie, tzn w blogrollu ;p

moni pisze...

obserwuję jako moni a na fb jako Monika M:) a co do medali to myślę że 10medali jest realne:) pozdrawiam

krOOpka pisze...

Obserwuję bloga jako krOOpka, lubię na FB jako: kr00pka.blogspot.com. Zgłaszam się do rozdanka :) A ile medali, hm będę optymistką i powiem, że liczę na 7 :)

Magdalena pisze...

Nie powstrzymam się, bo też prawie fanatycznie oglądam wszystko (na co mi czas pozwala, a pozwala na wiele skoro mam wakacje) to co leci w tv (plus tenis, gimnastykę i ujeżdżanie w necie, bo to było bardzo pomijane:P).
Obserwuję jako Maqda, FB też lubię.
Odpowiadając na pytanie - 6 albo 7 (góra 8). Optymizm nigdy nie był moją mocną stroną;)

MANIA blog pisze...

Świetny konkurs i na czasie:) Obserwuję jako MANIA w świecie lakierów i myślę, że zdobędziemy 7 medali:)

Doodoti pisze...

Obserwuję jako Doodoti :) Mam nadzieję na 7-8 medali :) Pozdrawiam!

Wolę prosto! pisze...

Obserwuję jako pannajoanna i się zgłaszam :) na facebooku lubię jako Asia Chylak :)
asiachylak@gmail.com
Strzelam, że Polska zdobędzie 7 medali :)

Make up Me pisze...

Obserwuje:) Wyrażam chęć wzięcia udziału w losowaniu:) joannagrabowy@gmail.com Mam nadzieje ze PL przynajmniej przywiezie te 10 medali;)

Tim Mcgraw pisze...

love the blog x

American Living (Bonus)

agnieszkazg pisze...

obserwuję ;)
chętnie wezmę udział
i wg mnie Polska zdobędzie 5 medali ;)

Ada pisze...

I ja się zgłaszam :)
Myślę że medali będzie gdzieś 10-11

Ferrou pisze...

Obserwuję jako Ferrou
na FB jako Joanna D-K

myślę że łącznie zdobędą z 7 medali :) choć serce podpowiada, aby było tego więcej i więcej :)

Unknown pisze...

obserwuję jako Kasia Szymańska :)

No cóż ja stawiam że 6 medali zdobędzie Polska reprezentacja na Igrzyskach w Londynie no może 7 :)

Cassidy pisze...

Obserwuję jako Cassidy, na FB jako Hanna K.

Obstawiam 10 medali.

MADA pisze...

Zawsze marzyła mi się taka paletka :) Ja obstawiam 7 medali dla naszych :D

Yasinisi pisze...

Yasinisi
FB: Marta Ś.

Stawiam na 6 medali.

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako Katia M
Obstawiam iż wyczyny Polaków na olimpiadzie będą na 6 i z tyloma też medali wrócą Polacy :)

Młoda86 pisze...

Zgłaszam się :)
Uważam, że Polska będzie miała 9 medali, chociaż życzyłabym im jak najwięcej :)

Katalina pisze...

Też chętnie wezmę udział w konkursie. Obserwuję jako Katalina, a na ile medali stawiam? Myslę, że tak 8-9... Zobaczymy ;)

cammie pisze...

Stawiam na szczęśliwą siódemkę :)

Obserwuję jako cammie.

Margaretka pisze...

Oj śliczna i dla mnie taka odważna ta paletka więc chętnie ją wypróbuje :) Oczywiście obserwuję, a nasza kadra optymistycznie zdobędzie 12 medali:) Oj no dobrze nie przesadzajmy myślę, że 8 medali będzie a najbardziej liczę na naszych mężczyzn grających w siatkę - należy im się !! :)

kafetka pisze...

obserwuje kafetka
fb iwona s.
10 medali:)

JungleDrum pisze...

Obserwuję jako JungleDrum
Ja już jestem zachwycona tymi czterema medalami, w tym dwoma złotymi. Najbardziej chyba jestem 'dumna' jako polka z Majewskiego, który pcha kulą jak żaden inny:)Stawiam na 6 medali!

_groooszek_ pisze...

Obserwuję jako _groooszek_
Na FB jako K.Mazurek

Zdecydowanie będzie 9 medali - wierzę w naszych :)

Owidia pisze...

Obserwuję jako Owidia
Na fb lubię jako Karina S.
Myślę, że będzie 8-9 medali :)

mogę umieścić notkę na swoim blogu o Twoim rozdaniu?

Lady Chwila pisze...

Obstawiam 7 :)

Lubię na fb jako Marta K.
Obserwuję blog już od dawna jako Chwila :)

Anonimowy pisze...

obseruje jako Ola
biore udzial :)
mysle ze zdobedziemy tak 5-6 medali ;))

unintendedgirl pisze...

fajny konkurs
obs jako unintendedgirl
ja stawiam na 9-10 medali

Delishya pisze...

myślę że będzie to 9 medali :)

a konkurs jest super i chętnie wezmę udział :)

obserwuję jako delishya

magd pisze...

Obserwuję jako mbamboo, na Facebooku jako Magda G-a. Obstawiam 10 medali

Anonimowy pisze...

biorę udział :-)
obserwuję jako: butoholiczka
lubię jako: Katarzyna Z.

obstawiam 11 medali ;-)

ameeise pisze...

Obserwuję jako ameeise
Będzie 10-12 medali, stawiam na 12

guiltypleasures pisze...

obserwuję jako guiltypleasures
Obecnie niestety nie mam dużo wolnego czasu, więc nie jestem w stanie na bieżąco śledzić olimpijskich zmagań, a szkoda.. Stawiam na 12 medali.

pax pisze...

Obserwuję jako linka_12.

W obecnej sytuacji stawiam na około 10 (tylko szkoda, że na razie najwięcej brązów).

Chochlik pisze...

Obserwuję jako: Chochlik.
Stawiam na 8 medali ;d

4premiere pisze...

Obserwuje jako 4premiere, obstawiam 8 medali:)
Trzymam kciuki;)

Jyyli pisze...

Obserwuję jako Jyyli, na FB lubię jako Julia-Klaudia A.
Obstawiam szczęśliwą liczbę 13 medali :D Myślę, że mamy duże szanse na tyle, chociaż nie obraziłabym się za więcej :)

Nika_87 pisze...

Obserwuję bloga jako Nika_87
FB jako Dominika Bar.
obstawiam 5:P

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że dużo! Polskaaaa! :D
Tak obiektywnie to myślę, że 10. :)
Kaś życie koloru blond

karcia2910 pisze...

Zgłaszam chęć uczestniczenia w konkursie.
Oczywiście jestem fanką igrzysk i kibicuję polskiej reprezentacji :)
Myślę, że Polacy zdobędą 9 medali, liczę na Anitę :)
Obserwuję jako karcia2910
meil: goreckakara@gmail.com

Anonimowy pisze...

Również jestem wielką fanką igrzysk ;) Myślę, że zdobędziemy 10 medali, choć tak na prawdę chciałabym, żeby było ich dużo więcej ;)
Obserwuje jako Hajnówka
thehajnowka@interia.eu

Paramore pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako Paramore,
moody-gingers-stuff@wp.pl.
Stawiam na 12 medali.

alelipa09 pisze...

Z chęcią wezmę udział ;)
Rozum mówi mi, że zdobędą 9 medali, a serce chcialoby duzo duo wiécej :D

Obserwuje jako alelipa09

Unknown pisze...

Obstawiam 10 medali
FB\; gabriela szyszka
obserwuje blog jako gabi1984

ZajacKicak pisze...

Obserwuję jako: ZającKicak
FB: Kasia D.
Obstawiam 13 medali

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako: aparatka
FB: Kasia A.
Myślę, że będzie 11 medali :)

NoSense pisze...

Bardzo bym chciała:D

Obserwuję jako Kosmetyczne Remedium
Lubię Klaudia Tonieja
Klaurightnow@o2.pl
Trzymam kciuki !

strī-linga pisze...

wyrażam chęć i myślę, że polska zdobyła 10 medali i to będą wszystkie medale. no pressure. niech się dzieje lepiej w polskim sporcie.

strī-linga

Natalia S. pisze...

Znowu 10. Standardowo, po raz trzeci z rzędu. :p

Obserwuję jako Motylica, a mój mail to niczym.motyl@gmail.com

:)

Nutelqa pisze...

7 :)

Obserwuję jako Natalia, mail to naata_m@o2.pl

Cosmetics my Addiction pisze...

Obserwuję jako JealousJelly
justysiaa893@gmail.com
uważam, że zdobędziemy 13 medali :)

Ola i Agata pisze...

Obserwuję jako Ola i Agata
E mail witkoaga@wp.pl
Obstawiam 11 medali ;D

Southgirl pisze...

Obserwuje jako southgirl i chce wziac udzial w konkursie. Mail - mojakosmetyczka1@gmail.com
Wizja mi podpowiada, ze medali bedzie 11 :)

Sabina pisze...

Obserwuję jako the.white.dots
Polska zdobędzie 10 medali :))
pozdrawiam :*
the.white.dots@op.pl

bumtarabum pisze...

Obserwuję jako bumtarabum
mail: lucja.frejlich@gmail.com
Polska zdiobędzie, a właściwie już zdobyła 10 medali.:)
Pozdrawiam serdecznie!

Duszenka pisze...

Ja chce wygrać, ja! :)
No cóż, Polska zdobyła tylko, albo aż 10 medali. Mimo wszystko - brawa dla nich!

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
TheNakedTruthAboutCosmetics pisze...

Chcę wziąć udział. Obserwuję jako Kasia TheNakedTruthAboutCosmetics .

Uważam, że będzie 10 medali :)

Kasia pisze...

Chce wziąść udział w zabawie ;)
Jestem obserwatorem już dawna..
Zdobyliśmy 10 medali, choć myslałam, że bedzie ich mniej.. ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

impossiblekate.blogspot.com

Back to Top Najlepsze Blogi