15

Organique - Botanic Garden - aromatyczny żel pod prysznic Orchidea i Curacao

Ochidea i Curacao (około 35 złotych za 250 mililitrów) z serii Botanic Garden marki Organique to żel dla wegan i wegetarian (nie wiedziałam o takim rozróżnieniu, ale jednak i takowe istnieje), po który sięgnęłam z całkiem innego powodu. A mianowicie z powodu tego, że... on świeci. W opakowaniu i na skórze, zaraz po wyciśnięciu z buteleczki, mieni się odcieniami niebieskiego i zieleni. Wygląda to magicznie i przyciągnęło taką srokę jak ja.
Gdy biorę kąpiel, mogę jak urzeczona patrzeć na grę światła w buteleczce tego żelu... 
Jednak nie to sprawia, że aż tak polubiłam ten produkt - ważniejsze jest jego działanie. Żel z serii Botanic Garden jest niezwykle łagodny, mało się pieni i nie pozostawia po użyciu uczucia ściągnięcia na skórze. Do tego pięknie pachnie - kwiatowo, jednak zapach ten przełamany jest przez gorzki aromat pomarańczy.
Na pewno mogę go śmiało polecić osobom o skórze suchej, jak i miłośnikom błyskotek. Bo przecież zabawa w kosmetykach jest równie ważna jak ich działanie. A jeśli i jedno i drugie jest na piątkę, to tym lepiej.
Ja sama żel ten stosuję razem z balsamem do ciała z tej samej linii zapachowej (ale o nim przeczytacie wkrótce), bo uważam, że skórę po kąpieli trzeba niemal za każdym razem nawilżać (wyjątkiem jest użycie mocno oleistego peelingu).
Znacie produkty Organique z serii Botanic Garden? Co myślicie o kosmetykach wege?
Podzielcie się!

15 komentarze:

Ala pisze...

Trochę drogi jak na żel pod prysznic .

barwy.wojenne pisze...

ale wart każdej wydanej złotówki...

Unknown pisze...

pięknie się mieni !! Ah kapiel z nim w roli głównej musi byc cudownie odpręzająca :)

Paubia pisze...

Ja nie znam, ale pragnę poznać ;)

barwy.wojenne pisze...

@Kasia - szkoda, że nie barwi wody:)
@Paubio - :D wpadniesz;)

E. pisze...

Wygląda zachęcająco, szkoda,że cena dość wysoka. Podoba mi się jego kolor, takie świeży:)

Dobre Dla Urody pisze...

Nabrałam na niego ochoty... Taka " biżuteria łazienkowa " :) I pielęgnacja skuteczna - czemu nie!
Zawsze mi narobisz smaku ;*

xkeylimex pisze...

Ale ładny! Rzadko mówię o kosmetykach "ładny", ale ten żel właśnie taki jest xD
Ja lubię kosmetyki dla wegan, bo z reguły takie specyfiki mają też wiele innych fajnych certyfikatów :P Ja sama nie jestem co prawda weganką ani wegetarianką, jednak lubię mieć poczucie, że kosmetyk został dokładnie przebadany pod różnymi względami, zanim go kupiłam i nałożyłam na skórę :)

Angelika pisze...

Baaaardzo chętnie bym go nabyła. Ciekawy i wyjątkowy kosmetyk...:)

Angelika pisze...

Przypadkiem nawaliłam komentarzy... ojjj:)

syllunia pisze...

Wygląda rewelacyjnie! Jeszcze nigdy nie widziałam takiego żelu:) Organique ma mnóstwo wspaniałych kosmetyków, które kuszą swoim zapachem. Ja dziś też pisałam recenzję o produktach tej firmy, ale nieco więcej ich było- peeling, pianka, mydełko, kule do kąpieli i balsam :)

Yasniiable pisze...

Zachwycający;-)))!!

karminowe.usta pisze...

Bardzo mnie cieszy fakt, iż produkuje się kosmetyki dla wegetarian. Sama nie jem mięsa od wielu lat.

A żel błyszczy przepięknie, kojarzy mi się z syreną;) (Chyba oglądałam za dużo bajek Disneya:D)

Prozerpine pisze...

Kosmetyki wegańskie to samo zdrowie!:)Powyższy żel pod prysznic bardzo mnie zainteresował, a te mieniące się drobinki istotnie mogą się kojarzyć z Disney'owską syrenką :D

Wdowa Po Stalinie pisze...

chcę go! dla samego koloru♥

Back to Top Najlepsze Blogi