16

MAC - Styleseeker - kolekcja na jesień 2012

Mam mieszane uczucia do jesiennych kolekcji MAC - wydaje mi się, że te genialne, idealnie dobrane kolorystycznie (pode mnie:P) przeplatane są słabszymi, nudnymi... Ale wynika to z moich ściśle ukierunkowanych sympatii co do kolorów kosmetyków;) Tym razem znów jest idealnie!
Kolekcja Styleseeker zainspirowana została jesiennymi wędrówkami w poszukiwaniu piękna. Korzysta z kolorystyki Orientu, by polskiej jesieni nadać dodatkowych wymiarów, sprawić, by nie była nudna i przewidywalna!
Zresztą zobaczcie sami:)
Culturalized
Marché Aux Puces
Onthe Hunt
Whims&Fancies
Blacktrack
Dark Diversion
Local Wares
Rich Ground
C-Thru
Eclectic Edge
Ready to Roam
Restless
Camden Chic
Delectable
Fashion Nomad
Fun Finds
Gad about Girl
Mean&Green
Styleseeker
Hidden Treasure
Supercontinental
Worldy Wealth
Nie skłamię, jeśli napiszę, że (oprócz Fluidline'ów) podoba mi się w tej kolekcji WSZYSTKO:)
A Wy macie ochotę wybrać się na jesienne poszukiwanie stylu z MACiem?
Podzielcie się!

P.S. Cennik dla zainteresowanych:
- podwójne cienie - 118 złotych
- fluidline - 70 złotych
- szminki Mattene - 79 złotych (warto!)
- błyszczyki - 71 złotych
- róż - 90 złotych
- lakier do paznokci - 65 złotych (Mean&Green jest super, polecam!)

16 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na razie nie na moje fundusze :( Ale kolekcja świetna :)

White Praline pisze...

gdyby człowiek tyle kosmetyków w domu nie miał, to może by się skusił na choćby fluidline - rozsądek musi zacząć w końcu wygrywać z pazernością, dlatego nowym kosmetykom mówię już NIE.

xkeylimex pisze...

Kolory bardzo ciekawe- ja nie mogłabym się zdecydować na jedną rzecz, musiałabym do kompletu kupić kilka (kilkanaście? xD), a to wiązałoby się z totalnym bankructwem :P

Spinka pisze...

Ech kilka wpadło mi w oko. Na szczęście jeszcze tydzień i do MAC będzie całe miasto do przejechania :D

Make Up Passion pisze...

Mac zawsze na mnie "działa";) Z tej kolekcji wyjątkowo spodobały mi się cienie. Pewnie się skuszę, tylko które kolorki wybrać? Eh.

Sheva pisze...

Świetna kolekcja, najbardziej urzekły mnie lakiery.

Barwne pasje JS Makeup pisze...

Lakiery bardzo ciekawe, jakbym wygrała w totka, to bym sobie wszystkie kosmetyki z MAC-a kupiła ;)

gwiazdeczka60 pisze...

Piękne, jednak takie kosmetyki nie na moją kieszeń :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

jakie piękneee, szkoda tylko, że takie drogie :(

Anonimowy pisze...

booooskie ! typowo jesienne :):)

kolorowy kot pisze...

O mamusiu! Chyba pierwsza kolekcja MAC, która spowodowała u mnie kosmetyczny ślinotok :> Przygarnęłabym cienie Culturalized oraz Whims&Fancies, błyszczyk Eclectic Edge, szminki Delectable, Fashion Nomad, i róże Supercontinental oraz Worldly Wealth. Niestety w moim mieście salon MAC będzie dopiero od przyszłego roku :/

Młoda86 pisze...

eejj, ja tylko o jedno zapytam.... MUSISZ MI TO POKAZYWAĆ?? :P

Unknown pisze...

piękna kolekcja jedna z lepszych :)

Maaartucha pisze...

Piękne kolory ;)

Magda60005 pisze...

Super kolory:) Od kiedy będzie dostępna w salonach Mac?

Anonimowy pisze...

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your
point. You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be
giving us something informative to read?
Feel free to visit my web site : Instalación geotermia en Toledo

Back to Top Najlepsze Blogi