11

Too Faced - cienie Galaxy Glam - Amber Asteroid i Moon Beam

Too Faced - cienie Galaxy Glam - Amber Asteroid i Moon Beam
Cienie Too Faced upolowałam w TK Maxxie, a że zawsze lubiłam planetarne motywy, tym chętniej wydałam na nie 20 złotych (moje dziwnym trafem były przecenione jeszcze połowę od "zwykłej" ceny TK Maxx). Myślę, że nawet gdybym ich nie polubiła, to strata nie byłaby wielka... 
Too Faced - cienie Galaxy Glam - Amber Asteroid i Moon Beam
Cienie znajdują się w okrągłych opakowaniach, które przywodzą mi na myśl pierwsze statki kosmiczne - takie srebrne kapsuły, które równie dobrze możemy zobaczyć w oceanicznych głębiach. Przez "okienko" (bulaj?) widać kolory cieni, co ułatwia odnalezienie odcienia nas interesującego.
Too Faced - cienie Galaxy Glam - Amber Asteroid i Moon Beam
Wykonania opakowania jest lekko tandetne - plastik mimo swej urody, nie jest zbyt wytrzymały, zaś cienie odklejają się od pudełeczka. Gdybym miała kupić ten produkt w cenie regularnej, to na pewno przez te minusy trochę bym się nad tym zastanawiała.
Too Faced - cienie Galaxy Glam - Amber Asteroid i Moon Beam
Too Faced - cienie Galaxy Glam - Amber Asteroid i Moon Beam
Cienie maja bardzo dobrą pigmentację, są dość miękkie, lecz nie pylą, co pozwala nabrać odpowiednią ilość na pędzelek, by nanieść na powiekę. Kolor w przypadku Amber Asteroid jest zdecydowanie bardziej złoto-bursztynowy niż w opakowaniu i na aplikowany na sucho niemal tak wyraźny jak w przypadku aplikacji na mokro. Inaczej jest w przypadku Moon Beam - ta zieleń na sucho jest szarawa, smutna, zyskuje jednak mocno na atrakcyjności, gdy ją lekko stuningujemy wodą:)
Cienie są długotrwałe - nałożone na bazę trzymają się cały dzień - czy to w czasie normalnej temperatury, czy upału.
Amber Asteroid - bursztynowe złoto, bardzo ciepły, letnio-jesienny kolor:
Too Faced - Amber Asteroid
Too Faced - Amber Asteroid
Too Faced - Amber Asteroid
Moon Beam - ciemna, podszyta czernią zieleń z refleksami szmaragdu i bieli:
Too Faced - Moon Beam
Too Faced - Moon Beam
Too Faced - Moon Beam
Jeśli więc szukacie trwałych cieni w intensywnych kolorach (na mokro), które mogą też służyć na makijażu dziennego (na sucho), to polecić Wam mogę cienie Galaxy Glam od Too Faced.
Znacie tę markę? Co myślicie o promocjach kosmetyków w TK Maxxie?
Podzielcie się!

11 komentarze:

Unknown pisze...

ten brązik jest bardzo kuszący :)

exhausted pisze...

Moon Beam w opakowaniu świetnie wygląda, jednak to nie moje kolory ;)

Silesian Beauty pisze...

Amber Asteroid!! <3

Llorandare pisze...

Pisalam niedawno o paletce Too Faced Matte Eye, z ktorej jestem srednio zadowolona. Ale probuje z nia walczyc.
Chociaz wiem, ze ich cienie maja bardzo dobra opinie.
Tych konkretnych nie widzialam, w ogole nie widuje zbyt wielu "singli" tej firmy, glownie wlasnie paletki.

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Asteroid całkiem, całkiem, ale Monn Beam na mokro jest KOSMICZNY!

sauria80world pisze...

Tk Maxx to zło ;)

xkeylimex pisze...

Ja w TK Maxx bywam rzadko, bo niestety mi nie po drodze do tego sklepu :) Ale promocje mają fajne.

karminowe.usta pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale ta zieleń bardzo przypadła mi do gustu:)

Anonimowy pisze...

bardzo ciekawe kolory :)

zoila pisze...

Sama się sobie dziwie, ale ta zieleń naprawdę mi się podoba.

Anonimowy pisze...

zielonkawy fajnie wyglada

Back to Top Najlepsze Blogi