15

MAC - kolekcja CREAMSHEEN + PEARL

Do 15 odcieni inspirowanych Azją szminek Cremesheen Lipstick oraz błyszczyków Cremesheen Glass MAC dodał perłowego blasku - tak powstały kosmetyki z linii Creamsheen + Pearl. Skóra jest doskonałym tłem dla nowoczesnych róży, beży i korali, które błyszczą i nadają ustom efektu świetlistych i polakierowanych. Ich krycie, uwodzicielski blask i kremowy błysk sprawiają, że będą one Double Happiness dla Twoich ust.
Oto i gama odcieni:
Double Happiness
Dynasty at Dusk
Floating Lotus
Imperial Light
Pagoda
Paper Lantern
Rising Sun
Coral Bliss
Japanese Maple
Peach Blossom
Pink Pearl Pop
Pure Zen
Saigon Summer
Shanghai Spice
Sunny Seoul
Kilka ślicznotek znalazłam. Błyszczyki (85 złotych) i szminki (79 złotych) do regularnej sprzedaży trafią we wrześniu.
Znalazłyście jakiś kolor dla siebie?
Podzielcie się!

15 komentarze:

vilandre pisze...

Pomadki! <3
podoba mi się kilka i coś czuję, że zrujnuję swój portfel we wrześniu :P

Młoda86 pisze...

wow!!! ileż kolorów mi się podoba :) pójdę z torbami we wrześniu....oj pójdę.... :(

exhausted pisze...

pomadki zdecydowanie! sagion summer wygląda bardzo ciekawie :>

Yasinisi pisze...

Ten pierwszy błyszczyk ze zdjęcia obłędny !!!

wiolka94 pisze...

Piękne usta <3

Lenka pisze...

Cudenka!

Unknown pisze...

Błyszczyki cudowne, z chęcią bym jakiś kupiła... może się poważnie nad nim zastanowię :D

Betty-makeup pisze...

marzenie :-) Póki co po za zasięgiem mojego portfela, ehh :(

Delishya pisze...

na szczęście za drogie dla mnie :)

Lady Lyanna pisze...

cudowne kolory ;) jak wygram w totka, to sie oblowie tam :D

Owidia pisze...

Mnie najbardziej podoba się pierwszy błyszczyk. Jest dość delikatny i chyba w sam raz dla mnie :)

Empati pisze...

Efekt na pierwszym zdjęciu na ustach jest niesamowity. Zastanawiam się nad kupnem takiego cudeńka.
buźka

Anonimowy pisze...

Piękne pomadki, ale ja przez ciebie wpadnę w uzależnienie, bo kupiłam jednak 2 pomadki w inglocie do których mnie zachęcałaś :P
Za co dziękuję bo są całkiem fajne :)

Ruda Szopa pisze...

pure zen i shanhai, ojjj zakochałam się
zapraszam do siebie
włosowo ;)

karminowe.usta pisze...

Jestem ciekawa, jak pachną owoce leśnie:) Czy czuć chemię.

Back to Top Najlepsze Blogi