23

BB konkurs z Garnier

Tym razem gramy o krem BB od Garnier w odcieniu Medium (w Polsce szumnie przeznaczonym do cery śniadej). Zasady jak zawsze BARDZO ŁATWE - należy:
1. Być publicznym obserwatorem bloga Barwy Wojenne.
2. Napisać, z czym kojarzy się Wam skrót BB (mało to oryginalne, ale jednak..).
Miło by mi było, gdybyście wspomniały o konkursie na swoim blogu/Facebooku/Twitterze i polubiły fan page Barw Wojennych na Facebooku.

Konkurs zaczyna się dziś, tj. 16 sierpnia, a trwa do 30 sierpnia do godziny 23.59.59. Wyniki opublikuję 31 sierpnia, by komuś (niekoniecznie uczniowi) sprawić przyjemność w nowym roku szkolnym;)

23 komentarze:

sia pisze...

obserwuję jako sia
skrót BB kojarzy mi się z niegdyś moimi ulubionymi herbatnikami BeBe ;)

Anonimowy pisze...

Już kiedyś było takie zadanie w konkursie u Ciebie na blogu. Do wyhgrania chyba wtedy była koszulka właśnie z napisem BB i było to tez związane właśnie z kremami BB.
Może coś bardziej orginalnego jako zadanie w tym konkursie? Łatwo idzie teraz domyślić się jaki masz gust w doborze odpowiedzi.
Lenistwo nie popłaca !!

Anonimowy pisze...

http://barwy-wojenne.blogspot.com/2012/01/szybki-bb-konkurs.html
Tu jest link do tego konkursu - identyczne zadanie.

barwy.wojenne pisze...

tak było i będzie po raz kolejny, bo mój gust zmienny jest, jak to u kobiety... a liczy się tez oryginalność i uwierz mi, najdroższy (ależ mnie to dziwi) Anonimie, że oleju w głowie trochę mam i umiem wybrac cos, co mi się spodoba...

Anonimowy pisze...

http://barwy-wojenne.blogspot.com/2012/01/szybki-bb-konkurs-wyniki.html
Wyniki i odpowiedź która wygrała:

A mi ostatnimi czasy kojarzy się z lalkami Baby Born. Pamiętam jeszcze jak bałam się ich w dzieciństwie bo były takie inne, brzydkie w porónaniu z Barbie. Teraz okazuje się i moja chrześnica też na ich widok płacze. A wsztyscy prócz mnie się śmieją. Oczywiście inne moje skojarzenia to BB kremy, bo to pierwsze co na myśl przychodzi.

agnieszkazg pisze...

obserwuję jako agnieszkazg
BB (czyt. bibi)kojarzy mi się z moim dzieciństwem i jazdą samochodem, z dziadkiem. Zawsze kiedy ktoś albo zajechał nam drogę, albo jechał zbyt wolny, dziadek trąbił na tego kogoś klaksonem. Ja miałam wtedy może z 4 latka, siedziałam z tyłu i na przemian z klaksonem krzyczałam "bi bi! bi bi!". Do tej pory nie wiem czemu, bo przecież każde dziecko krzyczy "pi pi".. no coż, zawsze byłam inna :))

Owidia pisze...

obserwuję jako Owidia
Cóż.. BB czyli 'bibi' kojarzy mi się z moim małym bratem ciotecznym :). Jak mały był jeszcze mniejszy to bawiliśmy się w 'bibi', czyli machałam nad nim wskazującym palcem i dźgałam go nim w żebra i pod pachą łaskotając, a przy tym on właśnie mówił 'bibi' :) teraz role się odwróciły i mój maluch woli biegać za mną i mnie łaskotać :)

Llorandare pisze...

Mi sie kojarzy ze slowem "boobs". I nic na to nie poradze :) Za kazdym razem jak pisze o kremach bb, mam ochote napisac "boobsy" :)

Lusterko Em pisze...

BEBE - świnka z klasą! Jeden z moich ulubionych filmów w dzieciństwie, od niego zaczęła się moja miłość do tych zwierząt (przez jakiś czas nawet nie jadłam szynki z biednych świnek - inne zwierzęta były jednak jak najbardziej jadalne).

Bzeltynka pisze...

Moje pierwsze skojarzenie brzmiało "BB - Będę Boska, jak się tym posmaruję" :P
obserwuję jako bzeltynka

Sylv pisze...

A mi skrót BB kojarzy się z dzieciństwem i gumą Huba Buba. W naszej super-paczce przedszkolaków z osiedla obowiązywała nazwa Buba Buba, do tego jeszcze dopowiadaliśmy Bongo Bongo... Nie wiem dlaczego, ale kto zrozumie dzieci. Smak tej gumy pamiętam do dzisiaj, miała w środku taki żel owocowy. Ciekawe, czy jest jeszcze dostępna w sklepach??? :D

Obserwuję jako Sylv, na facebooku lubię jako Sylwia Ch. i napisałam notkę o konkursie na swoim blogu: http://moja-mala-graciarnia.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-blogu-barwy-wojenne-zapraszam.html

kp6 pisze...

przykre skojarzenie, ale jako mały brzdąc mówiłam 'bebe' na wszystko co a)śmierdzące, b)kwaśne c)wkurzające :D na szczęście wielka popularność kremów bb zatarła t0 nieprzyjemne skojarzenie. bb znaczy upiększacz. i oby faktycznie mnie upiększył bo rano to aż strach... ;p

gabriela_dabska pisze...

Obserwuję jako Kawaii-doll
BB (bibi) kojarzy mi się z tym jak nazywałam piwo, będąc brzdącem :D Zawsze podbiegałam do mojego taty i pytałam czy przynieść z lodówki bibi xD Nie mam pojęcia co bibi ma wspólnego z piwem, ale no cóż dzieci mają wyobraźnie :D

A gdybym miała teraz rozszyfrować skrót BB to było by to "boska buźka" :D

Anonimowy pisze...

obserwuje jako Ola

dlugo zastanawialam sie z czym kojarzy mi sie skrot BB . I pierwsze co przyszlo mi do glowy to swietna artyska makijazowa Bobbi Brown. Jest ona moim atutem jesli chodzi o makijaze. Taze skrot BB kremu kojarzy mi sie wlasnie z jej markam, nawet jesli nie maja zadnych powiazan :P

Rozalia59 pisze...

BB kojarzy mi sie ze słowem BezBoleśnie - takie moje pierwsze pomylone skojarzenie i nie mam pojęcia skąd się wzięło ;)

Joanna
kabanos_25@onet.eu

Aleksandra pisze...

Obserwuje jako Aleksandra BB kojarzy mi się ze słówkiem Bejbi :D Może to banalne ale tak to za pierwszym razem przeczytałam i to cały czas mi się przypomina jak jakikolwiek krem bb widze

Eru pisze...

Obserwuję jako Eru.
BB kojarzy mi się z Biodrzastą Blondynką, sama nie wiem czemu ;) Prawdopodobnie że jest to swoisty archetyp piękna i płodności- a w ślad za nimi i idealna, młoda skóra.

Aiko pisze...

Może będę nieco odstawała od dotychczasowej grupy osób komentujących, ale cóż - nic na to nie poradzę. Skrót BB kojarzy mi się z czymś dość dziwnym jak na kobietę/dziewczynę, a mianowicie z Blood Bowlem. Będąc wczesną nastolatką, jeszcze przed rozpoczęciem swojej zabawy z kosmetykami byłam dość dziwnym stworzeniem, które lubiło gry związane z bijatyką lub piłką. (Potrafiłam spędzać całe dnie przy komputerze z kolegami.) Jedną z nich jest Blood Bowl i w zasadzie nadal mam jakiś sentyment do tamtego okresu w moim życiu. :)Stąd też pojawiło się takie dość nietypowe skojarzenie jak na przedstawicielkę płci pięknej.

Μαγδαλενα pisze...

obserwuje jako eM.
BB kojarzy mi się z BlackBerry ;)

tuhaniahh pisze...

BB jak inicjały mojego narzeczonego, którego kochaaam! No i za kilka tygodni przejmę po nim jedno B ;-).

tuhaniahh

Magg pisze...

Obserwuje jako Magg
BB- Będziesz Boska! Oczywiście po użyciu kremu, jedyne moje inteligentne skojarzenie. Ale w sumie słuszne, miałam krem i jestem zadowolona, może wygram i nie będę musiała kupować :)

Margaretka pisze...

Jak pierwszy raz leciała reklama bb garniera ( tego poprzedniego, leciała taka fajna muzyczka i pani słodziudkim głosikiem mówiła BI BI , to mój facet wyskoczył - " łee to krem? Ja myślałem że jakieś podpaski dla nie trzymających moczu :D " Więc kojarzy mi się Bi Bi z Psi Psi dzięki mojemu facetowi :D

mixoflife pisze...

Obserwuję jako: mixoflifetestuje

E-mali: mixoflifeblog@gmail.com

Z czym kojarzy mi się BB - kiedy pierwszy raz o nim usłyszałam przypomniał mi się "Big Brother" - pierwsze reality show jakie oglądałam.

Back to Top Najlepsze Blogi