17

China Glaze - kolekcja Wicked na Halloween 2012

Mam wielką sympatię do kolekcji halloweenowych od China Glaze - kolory zawsze sprawiają, iż nawet najmniej szalona czy straszna stylizacja staje się od razu bardziej przerażająca. I tym razem marka nie zawodzi, proponując odcienie dla wampirów, czarownic, monstrów z bagien czy duchów. A prezentują się one tak:
Wicked wygląda po prostu magicznie i jeśli tylko będę miała okazję, skuszę się na choć 1 lakier.
A Wy co o niej myślicie? Któryś lakier szczególnie przyciąga Waszą uwagę?
Podzielcie się!

17 komentarze:

Yasinisi pisze...

Cast a Spell, Immortal i Make a Spectacle :)

Katalina pisze...

Biały, zielonkawy i fioletowy podobają mi się najbardziej :) Ogólnie fajna kolekcja, chyba bardziej przemyślana niż zeszłoroczna.

Delishya pisze...

cast a spell zdecydowanie

m_and_z pisze...

czerwień jest śliczna :)

Magdawe pisze...

Ciekawe glittery.

4premiere pisze...

Piekne, Goblina i Bizzare bym przygarnęła:)

Panna Myrna pisze...

bizzare blurple <3

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

A ja bym chciała Glitter Goblin :)

xkeylimex pisze...

Choć nie przepadam za czerwienią na moich pazurkach, tym razem jednak w oko wpadł mi właśnie czerwony lakier ;) Od tej intensywnej czerwieni nie sposób oderwać wzroku! Coś pięknego :)

jamapi pisze...

Wszystkie extra!

Fajnie dobrana i przemyślana kolekcja. Kolory w temacie :)

Natasza M pisze...

Zbankrutuje ... czuję chęć na Glitter Goblin, Bizaree blurple, ale podoba mi się też Immortal i Cast a spell. Ech nie chcę wiedzieć ile bd kosztować ;)

Ola i Agata pisze...

Rzeczywiście cała kolekcja piękna. ; p Chętnie bym przygarnęła bizarre blurple & roguish red ;D

Wdowa Po Stalinie pisze...

same piękności :D

sia pisze...

najbardziej podobają mi się bizarre blurple i roguish red :) nie wiem który bardziej :)

Beauty Candies pisze...

czerwień i glitter goblin piękne :)

Blond and wavy pisze...

Roguish red wzbudza we mnie tak samo krwiożercze emocje jak krwisty ma kolor! :)

Anonimowy pisze...

ciekawe kolorki :D nie tylko na haloween ;D

Back to Top Najlepsze Blogi