11

Benefit - Perk Up Artsit - nowość - jesień 2012

Benefit jak zawsze nie zawodzi - tym razem przenosi nas swoją kampanią reklamową w świat glamour z lat... 70. XX wieku. Jest czerwono, jest bogato, jest plastikowo! 
Perk Up Artist, bo o tej nowości mowa to zestaw mający zakryć to, czego nie chcemy na naszej twarzy i wyeksponować atuty!
Ciekawa jestem, jak się ten zestaw sprawdzi w praktyce i już czekam na wrześniową premierę w Sephorze!
Jak się Wam podoba pomysł na reklamę Perk Up Arist? Ja przyznam, że jestem rozbawiona, a to już powoduje, iż udam się zobaczyć, "z czym się to je".

11 komentarze:

jamapi pisze...

Podoba mi się to to :0

Arleta pisze...

Tylko ciekawe ile sobie za taki zestaw powiedzą..

Mooncat pisze...

Przyznam, że jest to pierwsza rzecz od dłuższego czasu, która naprawdę tak mnie zaciekawiła, że powiedziałam sobie - cena nie gra roli :P.

Ewa Glapa pisze...

Ale super to wygląda, jestem pod wrażeniem ! :)

JungleDrum pisze...

ee fajne;)

Unknown pisze...

wygląda świetnie :D jak będzie w rzeczywistości to się okaże ;D

Silesian Beauty pisze...

filmik był zabawny :D

Egocentryczna pisze...

Chyba na razie nie jestem przekonana ;D

Cookie pisze...

Jak zawsze świetny desing ;)

Unknown pisze...

oooooooo!

Anonimowy pisze...

zachwyca :)

Back to Top Najlepsze Blogi