3

Pytanie w sprawie BB konkursu

Właśnie przeczytałam, że moje nieokiełznane lenistwo kazało mi raz jeszcze zadać Wam pytanie o rozszyfrowanie skrótu BB - napisałam o tym, że nie będę oryginalna od razu. Jeśli jednak Was razi moje tak zwane "lenistwo", proszę, napiszcie o tym, a zadanie będzie bardziej "ekscytujące".
Chciałam jednak zaznaczyć, że to tylko zabawa, a argument " Łatwo idzie teraz domyślić się jaki masz gust w doborze odpowiedzi" uważam za dość śmieszny, bo (jak już pisałam) kobieta zmienną jest...
Ale to Wy decydujecie... zmieniany czy nie?
 

3 komentarze:

Sylv pisze...

Nie zmieniamy, dobrze jest ;) A jeśli ktoś pójdzie na łatwiznę i napisze coś w stylu poprzedniego wygranego komentarza, to jego strata. Liczy się kreatywność i pomysłowość, niezależnie od tego jakie jest zadanie ;)

exhausted pisze...

O przeoczyłąm ten konkurs. Jak widać anonimy nie śpią i hejtują. Nie przejmuj się, nic nie zmieniaj ;)

Lusterko Em pisze...

Oczywiście, że nie zmieniaj. To Twój konkurs i jeśli chcesz, możesz nawet pięć razy zadać takie samo pytanie ;)

Back to Top Najlepsze Blogi