15

MAC i Carine Roitfeld - jesień 2012

Szyk i paryski styl - tym wyróżnia się kolekcja MAC i byłej naczelnej francuskiego Vogue - Carine Roitfeld. Kolorystyka kosmetyków typowo jesienna, klasyczna i elegancja - nie znajdziemy tu feerii barw czy neonów. Wszystko jednak dobrane starannie, by za pomocą niewielu kosmetyków wyglądać jak paryskie bywalczynie;)
Oprócz kosmetyków znajdziemy w tej kolekcji też akcesoria - zalotkę, pęsetę czy rzęsy, a także pędzle.


Ceny zaczynają się od 55 złotych (rzęsy), kończą na 195 złotych w przypadku zestawów do makijażu w kasetkach.
Kolekcja będzie dostępna w Polsce od 1 października w salonach MAC.
Co myślicie o propozycjach Carine? Czy są tak kontrowersyjne jak kierowana przez nią gazeta, czy mże postawiła na klasykę?
Podzielcie się!

15 komentarze:

Obsession pisze...

Roitfeld jaka "zrobiona" ;D
bardzo jesiennie, lubię

barwy.wojenne pisze...

mnie się podoba - w sensie kolekcja...
za Nią nigdy nie przepadałam... (ale to nieważne, bo nie będziemy raczej już koleżankami;))
ja "lecę" na paletki

Beauty Spot pisze...

oessu, strasznie mnie kreci ta kolekcja, piękna jest!

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Rozmarzyłam się...

White Praline pisze...

nic nie powaliło na kolana - nawet zalotka :P

barwy.wojenne pisze...

@Beauty Spot - palety ♥ i F&B
@Anna - hmmm... nie dziwię się;)
@white praline - no paletki.... skuś się na paletki;) a co do zalotki - szału ni ma;p

Magda Mirkowicz | www.mypinkplum.pl pisze...

Nie mogę się doczekać aż wpadnę do MAC :))))

Unknown pisze...

ciekawa kolorystyka tych paletek ;) niestety MAC jest dla mnie za drogą firmą - wole tańsze odpowiedniki ;)

Yasniiable pisze...

Na jesień idealne;))

Unknown pisze...

MROCZNIE JEST :) więc lubię :)

Marti pisze...

uwielbiam pęsetę i zalotkę MACową! o rzęsach nie wspomnę już nawet :)

Magda60005 pisze...

Widziałam wczoraj filmik na YT z tą kolekcją. Podobają mi się paletki:)

Spinka pisze...

Nic mi się nie podoba, albo może inaczej podoba ale takie kolory już mam.

Anonimowy pisze...

pedzle i szmineczka bardzo wpadly mi w oko :D

lala_roz pisze...

lakierowy nudziak, mniam!! :D

http://lala-roz.blogspot.com/

Back to Top Najlepsze Blogi