15

L'Oreal i Project Runway - kolekcja Electric Fantasie - jesień 2012

Może to mało ambitna rozrywka, ale... Project Runway oglądam od lat i nieraz zdarza mi się wracać do poprzednich serii czy robić sobie maratony z tym programem;)
Tym bardziej byłam szczęśliwa, widząc kolejny owoc współpracy producentów programu Project Runway ze sponsorem - L'Oreal. Proponowana na jesień 2012 kolekcja Electric Fantasie jest po prostu (wzniosę się na wyżyny intelektu...)... olśniewająca;)
Zresztą zobaczcie sami:























Jak się Wam podobają efekty współpracy L'Oreal i Project Runway? Czy jesteście tak samo zelektryzowani nimi jak ja?
Podzielcie się!

15 komentarze:

m_and_z pisze...

ale piękne lakiery ! i błyszczyki ciekawe :)

Unknown pisze...

oj bardzo mi sie podoba ten projek :D ciekawe tylko czy dostane u siebie te cudowności ;)

Magdawe pisze...

O w końcu na prawdę ciekawe nowości!

strī-linga pisze...

myślę, że to będzie ciekawe. każda nowość (dobrej jakości) jest mile widziana!

Dii pisze...

Świetne;3 Te lakiery są boskie :) Trzeba będzie wypróbować te cudeńka ^^

L. pisze...

O rety, przepiękne, wszystko!!

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Obśliniłam się dosłownie na widok lakierów i szminek. Yummy!!!

axxxasworld pisze...

bede polowala na roze i paletki cieni bo bardzo mi sie spodobaly. a da sie gdzies na necie to ogladac ?

barwy.wojenne pisze...

hahhahahhahah, ja się boję, że w PL nie będzie:( ale może, może... jestem nakręcona...

axxxaworld - powinny być odcinki na ich stronie domowej:) a jak nie, to... (sama wiesz;))

Wdowa Po Stalinie pisze...

chcę, wszystko :D przepiękne kolory!

Anonimowy pisze...

Piękne pomadki :) Ciekawe czy będą dostępne w Polsce. Wiesz cos?

Llorandare pisze...

Sliczne!

Sheva pisze...

ale piękne lakiery i błyszczyki !!! Muszę je mieć :)

Kosmetykowy Bzik pisze...

Oo niezłe:D

Darkness pisze...

Fajne, ale... czy będzie w Polsce dostępne?

Back to Top Najlepsze Blogi