16

MeMeMe - lakier do paznokci Long Lasting Gloss - odcień Sensuous

To moje pierwsze spotkanie z marką MeMeMe i uważam, że całkiem udane. Lakier do paznokci Long Lasting Gloss w odcieniu Sensuous (zwykle około 25 złotych za 12 mililitrów, znalazłam w promocji na kosmetykomania.pl za 21 złotych) to nudziak idealny, bo nie nudny!
Lakier zamknięty jest w zgrabnej, małej buteleczce z czarną zakrętką z pędzelkiem. Pędzelkiem dość wygodnym, miękkim i łatwo rozprowadzającym lakier po płytce paznokcia. Wszystko byłoby super, jednak pędzelek przez swoją miękkość ma też jedną, dość dużą wadę - włosie łatwo się odkształca. Po ucięciu niesfornych włosków, które odstają we wszystkie strony, działa tak jak powinien;)
Sam lakier jest mocno wodnisty i potrzeba 3-4 warstw, by równo, bez zaciągnięć i prześwitów, pokryć nim płytkę paznokcia. Mimo rzadkiej konsystencji schnie nadzwyczaj szybko - po około 5 minutach mogłam nałożyć każdą kolejną warstwę, a po jakichś 20 minutach śmigałam z manicurem po kuchni;)
Dla lakierowej sieroty, którą bez wątpienia jestem, to bardzo ważne, by lakier wysychał szybko i był trwały. A MeMeMe spełnia moje wymagania - schnie szybko, przez co najmniej 4 dni nie odpryskuje, a na moich dłoniach można go było podziwiać (z drobnymi poprawkami na końcach płytki) aż do 9 dni. Więc świetnie!
Także odcień Sensuous (nr 97) bardzo przypadł mi do gustu - jest to kolor mlecznej brzoskwini, z różowymi tonami, które nie są jednak nachalne:
Ja, mimo (mam nadzieję, że tylko u mnie) felernego pędzelka, jestem na tak i myślę, że się MeMeMe przyjrzę bliżej, bo jeśli inne nudziaki są tak fajne jak Sensuous, to ja bardzo proszę o jeszcze;)
Znacie lakiery MeMeMe? Co o nich sądzicie? A może wolicie inne marki w podobnych cenach?
Podzielcie się!

16 komentarze:

Unknown pisze...

Do nas zawsze jak przychodzą lakiery czy pomadki z MeMeMe od razu są rozchwytywane.

Sprawdź koniecznie czy lakier Ci się nie zacznie rozwarstwiać po jakimś czasie. Jeden z lakierów, który testowałam właśnie MeMeMe po kilku tygodniach zmienił swoją konsystencję i powstały brzydkie, ciężkie do rozmieszania warstwy.

Buziak!

barwy.wojenne pisze...

Cantiq - no nie dziwi mnei to, bo jest super.... na razie zachowuje się grzecznie ten mój lakier, ale zobaczymy za miesiąc (mam nadzieję, wybacz, że tylko Tobie się trafił bubel;p)

Agi pisze...

tez go mam z glossyboxa i bardzo go lubie, nic sie z nim dlugo nie dzieje ;) naprawde fajny:)

barwy.wojenne pisze...

Agi, chyba jestem jedyna, która g z Glssy nie miała;) ale się zgodzę, że fajny, fajny:)

exhausted pisze...

prześliczny kolor, lubię takie nienachalne, kremowe lakiery :)

Panna Myrna pisze...

Ja tez go w glossy nie mialam, zamiast tego ta fatalna odzywkoniewiadomoco! :(

Ewa Glapa pisze...

Oj takiego koloru jeszcze w mojej kolekcji nie mam, przypadł mi do gustu i to bardzo :)

Pozdrawiam ciepło ;*

KOSMETASIA pisze...

też go ostatnio recenzowałam i baaardzo go lubię :)

xkeylimex pisze...

Lakierów z tej firmy nie znam. Sama mam czwórkę ich cieni w tonacji złoto-brązowej, jednak bardzo rzadko po nią sięgam- jest intensywnie błyszcząca. Kuszą mnie jednak kamienie rozświetlające, które czasem widuję na blogach :)

Pinkish Beauty pisze...

Nie znam tej firmy zupełnie, ale kolorek ładny lubię takie nudziaki;)

Dominica pisze...

Pierwsze słyszę o tych lakierach ale jeżeli je spotkam na pewno na jakiś się skuszę

Unknown pisze...

mam bardzo podobny kolor lakieru tylko , że z innej firmy :)
zapraszam do mnie , do obserwowania i komentowania :D

karminowe.usta pisze...

Chyba nie miałabym cierpliwości do nakładania 4 warstw, ale kolor naprawdę ciekawy:) Masz rację, że nie wieje nudą;) Poza tym mam słabość do opakowań MeMeMe ze względu na grafikę:)

NoSense pisze...

Mam go świetny jest jedyny nudziak w mojej kolekcji obecnie haha

Katalina pisze...

Miałam kiedyś jeden lakier tej firmy, ale go oddałam koleżance. Miał nieco dziwna konsystencję, która nie do końca mi odpowiadała, poza tym smużył. Uznałam że za dużo z nim zachodu ;) Ot taki ze mnie leniwy zwierz :D

Anonimowy pisze...

wlasnie dzisiaj ogladalam ich lakiery w drogeri :D sliczne maja odcienie :)

Back to Top Najlepsze Blogi