16

Superpharm - gazetka promocyjna 23.08-05.09

I znów pokazuję gazetkę promocyjną SuperPharmu - na pewno jest w niej kilka hitów, ale i zbędne, przynajmniej dla mnie, promocje (ale to już każdy ocenić musi sam;)).
Jak widać SuperPharm znów ogłosił promocję na lakiery MIYO - tym razem są o kilkadziesiąt groszy tańsze, jednak nadal nie tak tanie jak w drogeriach niesieciowych;)
A Wam co wpadło w oko? Warto przejść się do tego kosmetyczno-aptecznego supersamu czy lepiej odpuścić?
Podzielcie się!

16 komentarze:

m_and_z pisze...

na pewno wezmę lakiery z Revlona :)

Delishya pisze...

ja odpuszczam, bo nic mnie nie zaciekawiło na tyle, by zrobić wycieczkę sobie

Magdawe pisze...

MIYO strasznie drogie!

Karolina pisze...

Magdawe, cena teoretycznie za dwa lakiery, ale i tak drogie.

jakiś lakier z Revlona na pewno i mnie zagości :) i chyba jeszcze ta nowa czerwona colgate :)i może biowax hmm :D

xkeylimex pisze...

Zaciekawiła mnie przede wszystkim pierwsza strona. Chętnie kupiłabym lakier Revlon oraz dodała do niego coś, by wyszła kwota powyżej 30zł. Wtedy capnęłabym krem z Dermiki i płukankę do ust. Co prawda kremów wszelakich mam spory zapas, ale oj tam, oj tam- promocja jest xD
Niestety jednak promocja skończy się, zanim wrócę z wakacji, a przed wyjazdem nie zdążę już jechać do SP.

maggie pisze...

o mamo MIYO kupuję w KAMIE za 3-4 zł ;o

Unknown pisze...

da się znaleźć kilka ciekawych pozycji :)

BogusiaM pisze...

po za siquens nic mnie nie zainteresowało - chociaż pewnie teraz i tak się nie skuszę na zakupy...

Egocentryczna pisze...

Boże... czemu mnie kusisz niedobra istoto :P muszę na odwyk, ale już :P

Unknown pisze...

O! promocja będzie jeszcze po moim przyjeździe do PL :D ruszam!

Pinkish Beauty pisze...

aż się boję przeglądać, bo miałam już nic nie kupować w sierpniu:D

90karotka pisze...

Otagowałam Cię :)
http://www.swiat-karolki.blogspot.co.uk/2012/08/liebster-tag-award.html

Lady In Purplee pisze...

Na szczęście nic ciekawego, no może pomijając lakiery z Revlonu bo to akurat świetna promocja :)

Agu pisze...

ooo a promocji na LRP Effaclar to zabrakło buuu:P

Anonimowy pisze...

ja wkoncu musze kupic balsam nawilzajacy z Garniera :D

jasonbob pisze...
Back to Top Najlepsze Blogi