21

MAC - kolekcja Nail Lacquers

Mam atakuje segment lakierów do paznokci, wprowadzając do swojej oferty aż 31 odcieni lakierów (każdy za 65 złotych). Część z nich znacie z obecnej stałej oferty, część to nowości lub obecne kiedyś w kolekcjach limitowanych kolory, które zdobyły wśród fanek marki największe uznanie.
A oto i bohaterowie posta:
Anti-Fashion
Coffee Break
Dark Angel
Deep Sea
Delicate
Discoteque
Faint of Heart
Fiestaware
Flaming Rose
Formidable!
Girl About Town
Girl Trouble
Impassioned
Mean&Green
Midnight Tryst
Morange
Nightfall
Nocturnelle
Overlaquer (topcoat)
Quiet Time
Rouge Marie
Saint Germain
Screaming Bright
Shirelle
Skin
Snob
Soiree
Spirit of Truth
Steamy
Vintage Vamp
Kilka typów mam, ale... lakierów mam chyba za dużo i dlatego skuszę się co najwyżej na Mean&Green, Nightfall i Formidable! 
A Wam jakiś szczególnie przypadł do gustu?
Podzielcie się!

21 komentarze:

Delishya pisze...

część kolorów fajna, ale cena będzie na pewno zaporowa

barwy.wojenne pisze...

już ją dopisuję cenę... 65 złotych...

Anonimowy pisze...

90% z nich mi się podoba ;)

Obsession pisze...

mam jeden i mi w zupełności wystarcza :P
jakość cienka, niestety, no i nie za tą cenę

Let's Talk Beauty pisze...

a mnie jakoś nie porwały. 3, może 4...

xkeylimex pisze...

Niektóre odcienie są przepiękne. Jestem ciekawa, jak będzie z jakością tych lakierów- czy w tym przypadku MAC spisze się równie dobrze jak w przypadku innych kosmetyków do makijażu.

Maaartucha pisze...

Niektóre są naprawdę wspaniałe. Mi osobiście najbardziej podoba się Shirelle ;)

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

A Blue India gdzie? Dlaczego nie wprowadzili jej na stałe :(

Improved Before 30 pisze...

Morange i Coffee Break. Ale nie wydam tyle :)

Unknown pisze...

Fiestaware... piękny ale zdecydowanie za drogi :P

Anonimowy pisze...

no całkiem fajne kolorki

JungleDrum pisze...

Impassioned wygląda świetnie!
Tylko te lakiery mają jednak swoją cenę, a raczej nie stać mnie na to, by pozwolić sobie na taki;/
A przy okazji zapraszam Cię na mój pierwszy konkurs, w którym do wygrania kosmetyki m.in. marek: Goldwell, Catrice, Coastal Scents i inne.;)

Karolina pisze...

mean & green od razu rzuca się w oczy :D

Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy! :)

Anonimowy pisze...

piękne ale cena odstrasza...

olencja pisze...

piękne lakiery, jednak nie wszystkie przypadły mi do gustu, ale o gustach się nie dyskutuje :) najbardziej lubię odcienie różu i pomarańczy.

pozdrawiam i zapraszam : olencjaa.blogspot.com

exhausted pisze...

Chyba tylko ten róż Steamy mi się nie spodobał, ach, gdyby nie ta cena...

MANIA blog pisze...

Nie jestem MACmaniaczką ale kolory bardzo mi się podobają. Jednak dla mnie granica ceny za lakier to max 50 zł:)

Młoda86 pisze...

No i już widzę 3 dla siebie.... Ech :(

Llorandare pisze...

Shirelle, Morange, Mean&Green (to chyba cos jak Peridot Chanel?), Flaming Rose...i jeszcze pare innych. Ladne odcienie :)

Anonimowy pisze...

co za kolory :D chce je wszytskie !

sauria80world pisze...

szczęście mnie kopnęło, bo dostałam Anti-Fashion :)

Back to Top Najlepsze Blogi