30

Sleek - Paraguaya

Paletka cieni Sleek Paraguaya pochodzi z limitowanej wiosennej kolekcji na rok 2011 - Avoir la Peche. Nie jest więc rynkowa nowość, ale do mnie trafiła stosunkowo niedawno. Kupiłam ją na Allegro w niezwykle korzystnej cenie, bo razem z przesyłką zamknął się jej koszt w kwocie 28 złotych. Z tego, co wiem i widzę, czasami pojedyncze egzemplarze pojawiają się na tym serwisie aukcyjnych w całkiem przyzwoitych cenach. Dlatego też pokażę Wam dokładniej, co w Paraguayi fajnego, bo a nóż się skusicie.
W przeciwieństwie do niektórych limitowanych palet (na przykład czerwonej Circus), Paraguaya ma klasyczne, czarne opakowanie z mocnego plastiku. W środku znajduje się lusterku, które czasami może okazać się przydatne, choć w warunkach domowych jest całkowicie zbędne (a w razie przemieszczania się z paletką, sprawia, że kosmetyk staje się o połowę cięższy).
u góry, od lewej: Parfait, Blush, Cameo, Persian Orange, Peach Gold, Sandstone, Bellini, Redstone, Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone (w cieniu)
u góry, od lewej: Parfait, Blush, Cameo, Persian Orange, Peach Gold, Sandstone, Bellini, Redstone, Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone (w świetle lampy)
Pigmentacja tych cieni jest moim zdaniem świetna - oczywiście jaśniejsze i lekko matowe (klasycznych matów w niej brak) są mniej napigmentowane, ale już cienie metaliczne są wyraziste. Kolorystyka oscyluje wokół pomarańczy, koralu i brzoskwini - dzięki temu można niektórych cieni używać jako róży do policzków.
od lewej: Parfait, Blush, Cameo, Persian Orange, Peach Gold, Sandstone (w cieniu)
od lewej: Parfait, Blush, Cameo, Persian Orange, Peach Gold, Sandstone (w świetle lampy)
od lewej: Bellini, Redstone, Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone (w cieniu)
od lewej: Bellini, Redstone, Persimmon, Tangelo, Bittersweet, Stone (w świetle lampy)
Moim zdaniem paletka ta trafia w najbardziej wybredne gusta i każda z Was, posiadając ja, będzie zadowolona:)
Co myślicie o tej iście egzotycznej uczcie od Sleeka? Czy Paraguaya podbiła Wasze serca tak jak moje?
Podzielcie się!

30 komentarze:

marysia-k pisze...

Super kolory !

alicjamakeup.pl pisze...

Oj podbiła, podbiła :)

Unknown pisze...

Ma bardzo ładne kolorki :)

jamapi pisze...

moje marzenie ...

Unknown pisze...

Ja chcę taką paletkę;)

Anonimowy pisze...

Kochana mi to się wszystkie podobają paletki sleeka w tym ta:))

Unknown pisze...

strasznie kusi mnie ta paletka.. chciałabym miec wszystkie ze sleeka :D

Panna Migotka pisze...

A mi się nie podoba. Jakoś nie przepadam za takimi kolorami na moich oczach.

Ev pisze...

Bardzo ładnie się prezentuje choć pod względem odcieni różu itp. póki co zaspokoiła mnie paletka Oh So Special, choć to zupełnie inne odcienie, ale wydaje mi się, że bardziej pasują do mojego typu urody ;)

Zoia23 pisze...

paletki sleek są świetne mam dwie i na pewno na nich nie poprzestanę;]

zoila pisze...

Muszę zapolować na tę paletkę, kolory są całkowicie moje.

merczens pisze...

mam 9 palet Sleeka i tej brakuje w mojej kolekcji... narobiłaś mi smaku :)

Katalina pisze...

Ależ ja sie palę do tej paletki!!!

Anonimowy pisze...

ta pierwsza lepsza ;>

Aoi Akuma pisze...

Fajne te paletki!

Lady In Purplee pisze...

Pewnie by podbiła moje serce gdybym nie miała AN, Good Girl i OSS ;)

kolorowy kot pisze...

Świetna paletka! Kochałam ją i wciąż wspominam z tęsknotą - niestety musiałyśmy się rozstać bardzo szybko, bo miałam po niej wysyp alergiczny :/

Butem po szlaku pisze...

Zamierzam kupić tą paletkę i to jak najprędzej!

Karotka pisze...

Piękna paletka! To mój pierwszy Sleek i mimo, że rzadko ją używam, to kocham uczuciem szczerym ;) jest idealna na wiosnę i lato! A najczęściej lubię sobie na nią po prostu popatrzeć :)

4premiere pisze...

moje wiosenne kolorki:) cudneeee

sauria80world pisze...

nie moje kolory, mam storm, czekam na natural

krzykla pisze...

Mnie niestety zupełnie nie zachwyciła. Sprzedała niedawno na All :(

Bella pisze...

Jak dla mnie za dużo tego różu :)

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Lubię takie kolory i nie wiem dlaczego, ale ta paleta mimo to, mnie nie wabi.

Fiolka86 pisze...

buuuu :( Jak tylko przestaję sprawdzać allegro w jej poszukiwaniu to się okazuje, że ktoś wystawił ją w ludzkiej cenie (poniżej 50zł). Zazdroszczę ;)

Yasinisi pisze...

Polowałam na nią ale ostatnio jak sprawdzałam na All to "chodziła" po ponad 40 zł plus wysyłka..

ilovemakeup pisze...

to jest moja ulubiona paletka ze wszystkich ktore sleek wypuscil:)

PureMorning pisze...

Ładne kolory - lubię takie :))

apteka marzenie pisze...

ładne kolorki, ale ja to się jeszcze nie odważyłam używać zbyt wielu kolorów na powiki,a le się uczę wychodzić z brązów i szarości i delikatnych pasteli w kolorki. Idzie mi coraz lepiej... więc moze za jakieś dw amiesiące byłaby to paletka dla mnie :D

Toaletka pisze...

U mnie na razie rządzi Bad Girl, czaję się też na Au Naturel. Ta jest za pomarańczowa :)

Back to Top Najlepsze Blogi