7

LUSH - mydło Red Dragon

Z okazji Roku Smoka, który zaczyna się w Chinach 23 stycznia, LUSH postanowił wyprodukować mydło Red Dragon o zapachu perfum Karma. Zapach en to połączenie paczuli, lawendy, cytrusów i sosny, choć ja czuję tam tylko cytrusy, jeśli mam być szczera. Jednak sam wygląd i czerwony kolor mydła mocno do niego przyciągają. W roku 2012 zaczyna się rok Wodnego Smoka, więc mydło jest z tej okazji mocno transparentne, jakby rozmyte.
Możecie je kupić na stronie LUSHa (na razie tylko w USA, ale mam nadzieję, że i do Wielkiej Brytanii trafi niedługo).
Na koniec kilka zdjęć z chińskimi smokami:
źródło: blog.chinatraveldepot.com
źródło: blogspot.com
Co myślicie o takim uhonorowaniu Nowego Roku?
Podzielcie się!

7 komentarze:

Unknown pisze...

Ciekawie się prezentuje i chętnie bym się chyba i ja na nie skusiła;)

Bzeltynka pisze...

w sumie dziwne, bo oni przeciez juz mieli albo mają mydło o tym zapachu, Karma Soap

4premiere pisze...

ostrze sobie zabki na Lush'a:)

Lili pisze...

O :) pomysłowe :D Ja czekam na paczuszkę z lush'a , bo zrobiłam małe zamówienie. Pozdrawiam !

Iwetto pisze...

Uwielbiam motyw smoków, więc na pewno bym się na nie skusiła ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

bardzo ładne:)

sauria80world pisze...

miły akcent, sama chętnie bym kupiła, zwłaszcza, że jestem fanką kultury wschodu i od lat interesuje się Feng Shui :)

Back to Top Najlepsze Blogi