12

Bobbi Brown - kolekcja Rose Gold na Walentynki 2012 - zapowiedzi

Za ponad miesiąc Walentynki - z tej okazji wiele firm kosmetycznych wprowadzi na rynek kolekcje tematyczne. Nie inaczej jest w przypadku marki Bobbi Brown, której wkład w świętowanie Walentynek nosił będzie nazwę Rose Gold. W limitowanej kolekcji znajdziemy legendarne już Shimmer Bricks w 2 odcieniach, błyszczyki i pomadki. Wszystkie kosmetyki utrzymane będą w różowych barwach ze złotą poświatą.


To już kolejna po Neons & Nudes kolekcja od Bobbi Brown, na której kilka składników mam chętkę:)
A Was coś w niej pociąga? Czy specjalne Walentynkowe kosmetyki są dobrym pomysłem?
Podzielcie się!

12 komentarze:

Obsession pisze...

piękna ta kolekcja

Lipiec pisze...

Zbyt słodko ale pewnie znajdzie się wiele chętnych na te kosmetyki fanek walentynek. c;

Aoi Akuma pisze...

Jak dla mnie nie wyróżniają się niczym specjalnym. Jeśli musiałabym coś kupić to byłby to któryś z błyszczyków.

krzykla pisze...

Ja jak zwykle szminki :)

Unknown pisze...

Szminki oczywiście :)

ilovemakeup pisze...

ja bym przygarnela z checia wszystkie blyszczyki!!

Gray pisze...

Śliczności! Te róże! I szminki też piękne! :D Ajjj.

Butem po szlaku pisze...

Te róże wyglądają obłędnie... :)

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Lubię Bobbi Brown, ale jakoś makijaż modelki ze zdjęcia nie przekonuje mnie do tej kolekcji czekam za to na Neons&Nudes :)

Anonimowy pisze...

super ;)

Lady In Purplee pisze...

Ten bardziej fioletowawy róż wygląda bosko, ale oprócz niego nic nie wpadło mi w oko

Unknown pisze...

Kocham Shimmer Bricks! a te 2 nowe odcienie są piękne!

Back to Top Najlepsze Blogi