9

Under Twenty - Anti Acne cera wrażliwa - tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom

Właściwie wszystko, co powinien robić ten tonik, jest zawarte w jego nazwie, jest to propozycja Under Twenty dla wrażliwców, którzy walczą z niedoskonałościami i porami pełnymi zaskórników. Zobaczmy więc jak działa tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikiom.
Wypryski miewam okazjonalnie, ale jak już je mam, to są bardzo uporczywe i konkretne, staram się więc raczej zapobiegać ich powstawaniu niż skupiać się na ich leczeniu. Zaskórniki natomiast to kompletnie coś innego, mam je cały czas, i problem ten ciągnie się od tak dawna, że w zasadzie przestałam zwracać na niego uwagę. Miło jest jednak, kiedy w codziennej pielęgnacji jednak znajdzie się coś, co chociaż będzie próbowało poradzić sobie z zaskórnikami.
Takim małym pomocnikiem jest właśnie ten tonik, w końcu tak czy inaczej tonizujemy buzię, czemu więc nie czerpać z tego dodatkowych profitów pielęgnacyjnych?
Produkt znajduje się w typowej dla Under Twenty butelce, która ostatnio kojarzy mi się z napojami energetycznymi albo witaminizowanymi wodami do picia, design jest przejrzysty i czysty. Zapach jest nienachalny, delikatny i przyjemny.
Nie mogę nic powiedzieć o wydajności, dlatego, że naprawdę nie wiem w jaki sposób mogłabym ją ocenić, wszystkie używane przeze mnie toniki zużywają się mniej więcej po tym samym czasie.
Tonik faktycznie nie podrażnia skóry, nie odczułam po niż żadnego pieczenia, swędzenia, nie było też efektu ściągniętej skóry. Mimo swojej delikatności dobrze oczyszcza i skutecznie pozbywa się pozostałych śladów makijażu i innych zanieczyszczeń, które mogły zostać przeoczone przy myciu buzi.
To co jest zauważalne w czasie konsekwentnego używania produktu to fakt, że pory rzeczywiście robią się jakby mniejsze i czystsze. Zaskórników jest mniej lub są mniejsze i mniej widoczne. Jest to jednak efekt delikatny i widoczny dopiero po kilku użyciach. Jeśli szukacie ekspresowego produktu, który natychmiast pozbędzie się problemów to raczej nie będzie to. (A znacie coś takiego?)
Tonik nie wysusza wyprysków, ale mam wrażenie, że zmniejsza je i jakby goi, nie wiem jak sprawdza się na dużych zmianach trądzikowych, ale z moimi niedoskonałościami radzi sobie dobrze.
Generalnie uważam, że jest to dobry, delikatny ale skuteczny produkt oczyszczający, który sprawdzi się u osób, które dramatu nie mają, ale lubią działać zapobiegawcze.
Używałyście? Czy może macie jakieś lepsze sposoby na zaskórniki?
Podzielcie się!

9 komentarze:

kolorowy kot pisze...

o ho ho! no to już wiem, jaki tonik za chwilę kupię :> dzięki!

Michalina Baron pisze...

Pewnie się skuszę jak skończę mój oczyszczający tonik z Fitomedu.

Anonimowy pisze...

Może kupię ;)

Sabina pisze...

Ten produkt jest w sam raz dla mnie! Podobnie jak ty również miewam małe, ale za razem uporczywe problemy z twarzą :(

Pozdrawiam :*

Box Full of Pleasure pisze...

Fajnie, że zrecenzowałaś ten tonik.
W sezonie grzewczym moja cera wariuje :)

Lady In Purplee pisze...

nie ma na początku alkoholu więc duży plus za to :)

Berni pisze...

Oo ciekawy :)

sauria80world pisze...

mimo że do 20 mi daleko bardzo go lubię :)

karminowe.usta pisze...

Chętnie bym go użyła, ale niestety zawiera glicerynę, która mnie zapycha.

Back to Top Najlepsze Blogi