18

Maybelline - kalendarz na 2012 rok

Wiele znanych na świecie marek produkuje swoje kalendarze. Chyba najbardziej znane to kalendarz Pirelli oraz Lavazza - niedawno do grona firm promujących się za pomocą świetnych zdjęć dołączyło Maybelline. I od razu podbiło moje serce! Zdjęcia są naprawdę świetne, makijaże wymyślone przez Charlotte Willer spektakularne, zaś stylizacje Patricii Field wspaniale podkreślają urodę modelek i kosmetyki Maybelline.
Nie będę już ględzić, zapraszam na wspaniałą podróż:
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Co powiecie na taką formę promocji marki? Czy zdjęcia się Wam spodobały?
Podzielcie się!

18 komentarze:

marysia-k pisze...

Świetne kolory !

BaribalChick pisze...

jak dla mnie niektóre zdjęcia trochę zbyt futurystyczne, ale bardzo podobają mi się kwiecień, czerwiec i listopad. a kalendarz chętnie bym powiesiła nad toaletką:)

Aoi Akuma pisze...

Wow! Świetne zdjęcia! Taka promocja jest na prawdę ciekawym pomysłem. Nie dość, że kalendarz ozdabia pokój / kuchnię / łazienkę to jeszcze reklamuje markę :)

Najbardziej podoba mi się listopad i grudzień

Paramore pisze...

Świetne zdjęcia, fajny pomysł :)

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Super zdjęcia, mogłabym mieć taki kalendarz w domu :)

Tishak pisze...

zdjęcia genialne! :)

splatane-sluchawki pisze...

Cudowne są te zdjęcia ;)

be my must have pisze...

uwielbiam takie kolory, mega!!!

TheRedRibbon pisze...

Kwiecień i czerwiec rewelacja :)

PCJL pisze...

Moim zdaniem - bomba. Piękne zdjęcia, fajnie dobrane kolory, zdecydowanie przyciąga oko. :)

O. pisze...

genialne:):):)



zapraszamy do nas:)

KOSMETASIA pisze...

rzeczywiscie cos wspanialego!

Dorota pisze...

Marzec- CUDO!!!

Lady In Purplee pisze...

Naprawde świetnie im to wyszło, choć maj za bardzo "majowy" nie jest ale kolor ust powala :D

karminowe.usta pisze...

Lubię ciekawe, ekstrawaganckie stylizacje:) Podejrzewam, że w Polsce tych kalendarzy tak łatwo nie dostaniemy.

Kasia pisze...

dla mnie bomba !! wszystko mi się tu podoba. Stylizacje make up, pomysł na zdjęcia!! Genialne!!
Widzę że amerykańskie usta wszędzie goszczą:)

Anonimowy pisze...

łaaaał!
jest świetny :P

Beatrycze pisze...

Świetne.

Back to Top Najlepsze Blogi