18

Maybelline - kalendarz na 2012 rok

Wiele znanych na świecie marek produkuje swoje kalendarze. Chyba najbardziej znane to kalendarz Pirelli oraz Lavazza - niedawno do grona firm promujących się za pomocą świetnych zdjęć dołączyło Maybelline. I od razu podbiło moje serce! Zdjęcia są naprawdę świetne, makijaże wymyślone przez Charlotte Willer spektakularne, zaś stylizacje Patricii Field wspaniale podkreślają urodę modelek i kosmetyki Maybelline.
Nie będę już ględzić, zapraszam na wspaniałą podróż:
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Co powiecie na taką formę promocji marki? Czy zdjęcia się Wam spodobały?
Podzielcie się!

18 komentarze:

MaryŚś pisze...

Świetne kolory !

fifidorea pisze...

jak dla mnie niektóre zdjęcia trochę zbyt futurystyczne, ale bardzo podobają mi się kwiecień, czerwiec i listopad. a kalendarz chętnie bym powiesiła nad toaletką:)

Flora-Kasia1998 / Aoi-chan98 pisze...

Wow! Świetne zdjęcia! Taka promocja jest na prawdę ciekawym pomysłem. Nie dość, że kalendarz ozdabia pokój / kuchnię / łazienkę to jeszcze reklamuje markę :)

Najbardziej podoba mi się listopad i grudzień

Paramore pisze...

Świetne zdjęcia, fajny pomysł :)

Wyznania Kosmetykoholiczki pisze...

Super zdjęcia, mogłabym mieć taki kalendarz w domu :)

Tishak pisze...

zdjęcia genialne! :)

splątane słuchawki pisze...

Cudowne są te zdjęcia ;)

be my must have pisze...

uwielbiam takie kolory, mega!!!

TheRedRibbon pisze...

Kwiecień i czerwiec rewelacja :)

redhead pisze...

Moim zdaniem - bomba. Piękne zdjęcia, fajnie dobrane kolory, zdecydowanie przyciąga oko. :)

o&k pisze...

genialne:):):)



zapraszamy do nas:)

KOSMETASIA pisze...

rzeczywiscie cos wspanialego!

Dorota pisze...

Marzec- CUDO!!!

Lady In Purplee pisze...

Naprawde świetnie im to wyszło, choć maj za bardzo "majowy" nie jest ale kolor ust powala :D

karminowe.usta pisze...

Lubię ciekawe, ekstrawaganckie stylizacje:) Podejrzewam, że w Polsce tych kalendarzy tak łatwo nie dostaniemy.

k-rocka pisze...

dla mnie bomba !! wszystko mi się tu podoba. Stylizacje make up, pomysł na zdjęcia!! Genialne!!
Widzę że amerykańskie usta wszędzie goszczą:)

holiday in hollywood pisze...

łaaaał!
jest świetny :P

Beatrycze pisze...

Świetne.

Back to Top Najlepsze Blogi