19

Benefit - Cabana Glama na wiosnę 2012 - zapowiedź

Benefit wiosnę wita zestawem Cabana Glama. Kolory kosmetyków w nim zawartych przywodzą na myśl kubańskie wakacje - myślę więc, że wiosna w kosmetyczce będzie w tym roku będzie równie gorąca jak karaibskie klimaty:)
W skład Cabana Glama wchodzą:
- Benefit Hoola Bronzing Powder
- Benefit Some Kind a Gorgeous The Foundation Faker (odcień medium)
- Benefit Posietint
- paletka cieni Peach Fuzz, Bronze Buzz oraz Cocoa Pizzazz
- mini pędzelek do różu oraz podwójny aplikator zakończony gąbką
- instrukcja Get the Look krok po kroku
Cabana Glama w sprzedaży ma być dostępna już w marcu, a cena za ten zestaw "podróżny" z najlepszymi wyjazdowymi kosmetykami w jednym miejscu to 185 złotych.
Co myślicie o tej propozycji marki Benefit? Lubicie zestawy czy może stawiacie na pojedyncze produkty?
Podzielcie się!

19 komentarze:

Unknown pisze...

oo kurcze ale super ten kompakt ;]]] oczywiscie jak zywkle nazwa i klimat kuszące:)))

ilovemakeup pisze...

swietne,cienie sa piekne:) !

zoila pisze...

Fajny ten zestaw, ciekawy pomysł :)

enjoylife pisze...

super zestaw, ale obawiam się że będą to maleństwa i to za taką cenę :(

Mooncat pisze...

Fajny zestaw, szkoda tylko, że wszysko wydaje się takie ciemne..

Bella pisze...

Hoola Bronzing Powder kocham i wielbię :) Cały ten zestaw bardzo mi się spodobał i chętnie bym go przygarnęła!

Kolorowy Pieprz pisze...

świetne kombo:)

Butem po szlaku pisze...

Świetny zestaw! Właśnie go zapragnęłam. :):)

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Mniam, jak herbatniczek :) Śliczne!

sia pisze...

świetny zestawik :) chcę go ;)

sauria80world pisze...

świetne te pudełeczka! dzięki za przypomnienie o konkursie i zapraszam na konkurs do mnie :)

PureMorning pisze...

Ciekawy zestaw :))

Entertainment pisze...

A miałam kupić samą Hoolę i teraz nie wiem. Ten zestaw wygląda super wakacyjnie! :)

http://ainta-reviews.blogspot.com/

Layla pisze...

Mam ogromną słabość do kosmetyków w takich opakowaniach. Ale mam już tyle kolorówki, że sobie podaruję

marysia-k pisze...

Ale ciekawe !

Ruda pisze...

Jakoś mnie nie przekonuje :)

Katalina pisze...

Ciekawy zestaw, bardzo chętnie poznałabym się z nim bliżej ;)

4premiere pisze...

to maleństwa na wyjazd gites:) Ale generalnie mnie to nie kusi, jakos taki byle jaki wydaje się jak na Benefit.Może ten jeden kolor cienia?

FunnyLucky pisze...

Świetny zestaw :0 tylko cena mogłaby być odrobinkę niższa...

Back to Top Najlepsze Blogi