14

E.L.F. - nowe produkty w kosmetyczce

Kosmetyki marki E.L.F., które używałam w większości polubiłam, więc tym chętniej zgodziłam  się na wypróbowanie nowości ze strony elf-kosmetik. W paczuszce, którą dzisiaj rano otrzymałam, znajdowały się:
Lip stain, czyli płynna pomadka do ust w odcieniu Fashionista.
Bezbarwna kredka do ust Lip Lock, której jestem bardzo ciekawa.
Mascara Exact Lash o dziwacznej według mnie szczoteczce (zobaczymy, co nią zdziałam).
Znacie kosmetyki E.L.F.? Jeśli tak, to jak je oceniacie?
Podzielcie się!

14 komentarze:

sauria80world pisze...

mam mieszane uczucia do e.l.fa - eyeliner i puder w ogóle u mnie się nie sprawdziły a pędzlem do pudru świetnie nakłada mi się podkład za to ciężko go się myje i wypadają z niego włoski;/ ale życzę miłego testowania oczywiście :)

P.S. pamiętasz, że Cię otagowaałam?? "Kobieta kobiecie" :)

Lady In Purplee pisze...

Berbarwna kredka? Czyli co robi?

Tinaaa pisze...

Fajne kosmetyki.
Ciekawi mnie ta mascara. ;p

barwy.wojenne pisze...

@saurio - jakoś jeszcze na pędzle nie trafiłam - poza tym wolę chyba Inglota, Sephorę i MAC... bo się właśnie wypadania boję włosia...
@Lady in Purplee - "trzyma" wszystkie pomadki i błyszczyki na miejscu... czyli działa jak konturówka czy kredka do ust, ale jest bardziej uniwersalna... zobaczymy jak elf działa:)
@laleczko - i mnie, choć mnie też przeraża:)

barwy.wojenne pisze...

@saurio - pamiętam, pamiętam:) tylko mam na razie kilka zawirowań i gdy najdę czas, odpowiem:)

PureMorning pisze...

Ciekawe kosmetyki :))

Yasminella pisze...

nigdy nie miałam z elfa

eve pisze...

jestem bardzo ciekawa receznji :)

Unknown pisze...

mam liner w zelu ELF i taki sredni jest, tzn nawet spoko ale mógłby być lepszy i mam pedzel top flat i lubię go, ale troche wloski gubi ciekawa jestem jak Ci sie te produkty sprawdza:)milego testowania!!:)

Ali pisze...

Poł roku temu zrobiłam dość spore zamówienie z ELF'a i wtedy min zamówiłam tego lipstaina i eye liner które pokazałaś. I to były dwa kosmetyki na których się nie zawiodłam.
Choć w paczce o wartości ponad 70$ było sporo rzeczy które nadawały się tylko do wyrzucenia, bo były zwyczajnie zaschnięte :/

Butem po szlaku pisze...

Szczerze, to z tej firmy jeszcze nic nie mam. oO

Anonimowy pisze...

duuuużo o nich słyszałam, nie testowałam, ale niektóre chyba muszę nabyć :)

Bella pisze...

Jestem ciekawa tych nowości :) Kilka produktów z e.l.f. znam, ale te akurat są mi zupełnie obce ;)

Entertainment pisze...

Mnie elfowe kosmetyki średnio przypadły do gustu. Nawet osławiony CP ;).

Back to Top Najlepsze Blogi