7

Clinique - pomadki Almost Lipstick - wiosna 2012 - zapowiedzi

Wiosną do sprzedaży trafi kolekcja 8 pomadek Almost Lipstick od Clinique. Gama kolorystyczna kolekcji nie jest może oszałamiająca, oscyluje bowiem wokół brązów, czerwieni i róży, lecz każda z nas powinna znaleźć swój ulubiony odcień!
Wybierać możemy z odcieni:
- Black Honey
- Shy Honey
- Tender Honey
- Spice Honey
- Luscious Honey
- Chic Honey
- Lovely Honey
- Flirty Honey.
Myślę, że wybór jest duży i spokojnie znajdziecie coś dla siebie!
Co myślicie o nowych produktach Clinique? Czy któryś z odcieni Was zainteresował?
Podzielcie się!

7 komentarze:

Agi pisze...

Mam odcien Black Honey i bardzo lubie- podkresla kolor moich ust, nie wysusza :)

Lady In Purplee pisze...

Brakuje w niej jednak jakieś oszałamiającego koloru, poprawna kolekcja ale nic specjalnego, choć na żywo może by mi coś wpadło w oko ;)

Kuferek Lili pisze...

wydaje mi się, że mogłyby się łatwo złamać, ale to tylko moja fobia co do takich cieniutkich szminek :))

Unknown pisze...

A ja uwielbiam tego typu szminki, o wiele bardziej niż klasyczne :) Co do kolorów już widzę coś dla siebie :3

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Myslę, że nie ma co liczyc na świetną pigmentację i głęboki kolor. Jak sama nazwa wskazuje jest to Almost Lipstick więc obstawiałabym, że jest ona bardzo lekka, raczej transparentna ;)

Katalina pisze...

Opakowania wyglądają świetnie, jednak nie widzę tu "moich" kolorów. Teraz akurat jestem na etapie odkrywania na nowo brzoskwiń i odcieni w naturalnej tonacji.

Aoi Akuma pisze...

Świetne! Najbardziej do gustu przypadł mi "Lovely Honey"

Back to Top Najlepsze Blogi