13

Dior - kolekcja New Look - zapowiedzi

65 lat temu Christian Dior zrewolucjonizował powojenną modę, pozwalając kobiecie po raz kolejny uwypuklić jej walory, przy jednoczesnym unowocześnieniu sylwetki. Z okazji rocznicy New Look marka Dior wypuszcza na rynek 4 palety mające oddać ducha stylu. Nawiązują one kolorystycznie do barw ówczesnej kolekcji Mistrza.
#254 Bleu de Paris
#734 Grège
#834 Rose Porcelaine
#454 Royal Kaki
Co powiecie na takie uhonorowanie rocznicy New Look? Podobają się Wam paletki proponowane przez Diora?
Podzielcie się!

13 komentarze:

krzykla pisze...

New Look to była faktycznie rewolucja w powojennej modzie. Mnie najbardziej podobają się palety 1,3 i 4. Dotychczas jedna nie mam nic z kolorówki Diora - jakoś wolę pojedyncze cienie.

Agi pisze...

734 chetnie bym przygarnela;)

Panna Migotka pisze...

Wydają się idealne zarówno do stworzenia klastycznego dziennego jak i wieczorowego makijażu :) 734 i 454 to coś dla mnie.

Aoi Akuma pisze...

Kolorki ładne, ale kojarzą mi się ze starszymi kobietami (ale nie babciami) xD

Charlotte pisze...

Przepiękne kolory cieni :)
Zaobserwujesz i skomentujesz ? ;)
http://charlottee-charlotte.blogspot.com/

Beauty Wizaż pisze...

wszystkie kolory są piękne :)

zwykładziewczyna? pisze...

Ładna ta w brązach, szarościach, inne jakoś nie przypadłym mi do gustu.

Katalina pisze...

Podoba mi się druga i trzeci, choć to wciąż nie w 100% "to"

Anonimowy pisze...

454 i 734 są idealne ;)

Magdalena pisze...

Ku mojemu wielkiemu ubolewaniu 734 wygląda idealnie dla mnie... Chyba pora skusić się wreszcie na cienie Diora;)

sauria80world pisze...

mam paletkę Travel In Dior - moja świętość ;)

Sabbath pisze...

Wiesz może, czy ona są matowe, czy satynowe?
Na pytanie zadane przez Ciebie odpowiem, że palety fajne, klasyczne, takie "pasujące do wszystkiego" (z wyjątkiem może różowej), ale nie wyjątkowe. Ot, kolejny sposób na sprzedanie tego samego: cieni. ;)

Sabbath pisze...

Dziękuję. :)

Back to Top Najlepsze Blogi