6

Szybki BB konkurs - wyniki

Wasz udział w konkursie na skojarzenia ze skrótem BB przeszedł moje najśmielsze oczekiwania - w ciągu niecałych 3 dni zgłosiły się 104 osoby:)
Wiele z Waszych typów się ze sobą pokrywało, co jednak nie wpłynęło na mój wybór - w końcu liczba skojarzeń jest skończona:) Wasze typy mnie czasami dziwiły, często wywoływały uśmiech, a nawet kilkakrotnie byłam lekko zaszokowana. Mogłam jednak wybrać tylko jednego zwycięzcę, a została nim:
Katia
za komentarz, którzy brzmiał: A mi ostatnimi czasy kojarzy się z lalkami Baby Born. Pamiętam jeszcze jak bałam się ich w dzieciństwie bo były takie inne, brzydkie w porónaniu z Barbie. Teraz okazuje się i moja chrześnica też na ich widok płacze. A wsztyscy prócz mnie się śmieją. Oczywiście inne moje skojarzenia to BB kremy, bo to pierwsze co na myśl przychodzi.
Katiu, proszę o kontakt na adres barwy.wojenne@gmail.com w terminie do 3 dni.
Gratuluję Zwyciężczyni, a Wam, wszystkim Uczestnikom, dziękuję za zabawę:)

6 komentarze:

pesymistka13 pisze...

gratulacje :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za miłą informację na dobry początek dnia :)

eve pisze...

gratuluje :)

Unknown pisze...

serdecznie gratuluje fajna odpowiedz:))

Bella pisze...

Katia gratuluję :))

jasonbob pisze...
Back to Top Najlepsze Blogi