17

(po)świąteczne rozdanie z marką Stenders - wyniki po raz trzeci

Losowanie (powtórnie) zmuszona byłam powtórzyć, bo po raz kolejny nie dostałam od Zwycięzcy maila z danymi do wysyłki. Mam nadzieje, że tym razem szczęściarz zechce przygarnąć zestaw kosmetyków marki Stenders! A jest nim:
Gratuluję!
Swoje dane wyślij, proszę, na adres: barwy.wojenne@gmail.com w terminie do dwóch dni (piątek, 10 rano). Mam nadzieję, że to już koniec rozdawania tej samej nagrody;)
A Was zapraszam do innego konkursu - w nim do wygrania kosmetyki do pielęgnacji włosów marki CeCe of Sweden.

17 komentarze:

jamapi pisze...

jak nikt nie che to ja chętnie przygarnę ;)

One_LoVe pisze...

albo ja. :P

Anonimowy pisze...

Gratuluję :D Coś ostatnio wygrywający zawodzą :> Szkoda, że dla innych ta maszyna mało łaskawa :P

Pozdrawiam

strī-linga pisze...

albo ja :)

BaribalChick pisze...

no jak można nie chcieć takich pyszności:)

eve pisze...

gratuluje poraz kolejny :D

Naturalna Bianka pisze...

jA TEZ SIĘ PISZE JAK NIE MA CHĘTNYCH ;)

barwy.wojenne pisze...

Dziewczyny, muszę Was rozczarować;) Trzeci z kolei zwycięzca się zgłosił:)
Was zapraszam do udziału w obecnym konkursie i w następnych, które niedługo się pojawią na blogu:)

Layla pisze...

Haha, jaka szkoda ;)
A tak poważniej - gratulacje :]

Yasminella pisze...

Gratulacje :)

Ojoj byłam tak blisko xD

Natasza M pisze...

do 3 razy sztuka XD

kallineczka pisze...

Skandal! Ja chętnie przygarnę nagrodę :D

marysia-k pisze...

Dziwne , ze się nikt nie zgłasza ;)

Unknown pisze...

jak coś to ja przygarnę:D:D:D

enjoylife pisze...

Hej zostałaś otagowana przeze mnie, Tag moje uzależnienia - zapraszam do zabawy :)
http://life-beauty-dreams.blogspot.com/2012/01/tag-moje-uzaleznienia.html

Anonimowy pisze...

gratulacje ;)

ZajacKicak pisze...

Gratulacje :) Byłam tak blisko :)

Back to Top Najlepsze Blogi