25

The Body Shop - Czokomania

Jak zapewne zdążyłyście się zorientować kocham czekoladę i, co z tego wynika, wszystkie kosmetyki, które na niej bazują - czy to zapachowo czy mając ją jako jeden ze składników. Bardzo lubię też kosmetyki marki The Body Shop, więc tym szczęśliwsza jestem, gdyż niedługo oferta marki powiększy się o linię czekoladową - Czokomanię!
Kosmetyki powinny trafić do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu, by móc stać się jednym z Walentynkowych prezentów:) Nie będzie to jednak edycja limitowana, a produkty wchodzące do stałej oferty!
(klikajcie w zdjęcie - wtedy wszystko można bez problemów odczytać)
Jak widzicie czekoladowa rodzina kosmetyków z The Body Shop przedstawia się imponująco - do wyboru będzie peeling, masło do ciała, balsam do ciała, żel pod prysznic, mydełko w kształcie serca oraz masełko do ust.
Co ciekawe w maśle do ciała ma być zawarte 47% masła kakaowego, mającego zapewnić 48 godzinne nawilżenie (gdy moja mama się o tym dowiedziała, była wniebowzięta, bo masło kakaowe kocha i kupuje namiętnie).
Przyznam, że czuję się skuszona i pewnie zgrzeszę, kupując kilka produktów z tej linii.
Czy Wy też lubicie czekoladowe kosmetyki? Myślicie, że nawet taka zawartość masła kakaowego zapewnić może 48 godzinne nawilżenie?
Podzielcie się!

25 komentarze:

Kamyczek pisze...

tak widziałam zapowiedź :) chętnie wypróbuję:)

Marzena T pisze...

Jestem nałogowym czekoladomaniakiem - MUSZĘ TO MIEĆ!

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Opakowania wyglądają baaaardzo zachęcająco, ale w to 48h nawilżenie nie wierzę ;) chociaż lubię TBS.

Beauty Wizaż pisze...

mmmm czekoladowa rodzinka prezentuje się świetnie, jednak te ceny mnie odstraszają :)

L. pisze...

Ciekawa jestem, jak to będzie pachnieć i czy nie będzie totalnie chemiczne jak w przypadku niektórych zapachów TBS...

sia pisze...

łaaa... kupię wszystko :D

Unknown pisze...

Mmmm czekoladowe.... już uwielbiam:)

Katalina pisze...

Alez się smakowicie zrobiło :))) Ale w pełni rozumiem! Mam czekoladowy peeling i uwielbiam go używać - ten zapach jest niezrównany :)

Jane Rouly pisze...

Z niecierpliwością czekam na tę kolekcję! ; D A w sklepach pojawią się dokładnie 27 stycznia ; ]

Lady In Purplee pisze...

Jestem niesamowicie ciekawa tej serii bo właśnie czekolady mi brakowały w TBS ;)

hanianainfie pisze...

jej, wspaniałe, muszę to mieć ^^
zapraszam do mnie :3

kobiecewariacje pisze...

I must have !!! :) Uwielbiam czekoladowe kosmetyki o

http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

Karotka pisze...

jeśli zapach będzie tego warty, to może złamię swoją zasadę i jednak kupię coś z TBS bez promocji ;)

coralblush19 pisze...

Skoro produkty wchodzą do stałej sprzedaży, to mogę spać spokojnie. Jeszcze zdążę je dorwać :D

kasiaj85 pisze...

wszystko zależy od zapachu ale jeśli nie będzie zbyt sztuczny tylko właśnie apetyczny to na pewno trafi w moje ręce cała seria :D

Anonimowy pisze...

nie wiem jak to mozliwe, ale nie mam jeszcze ani jednego produktu z TBS!... chyba nie wierze w ich niesamowitość a ceny są dla mnie zbyt wysokie, czy może sie mylę i na prawdę warto zainwestować ??:)

Unknown pisze...

Muszę koniecznie sobie sprawić! :)

lili pisze...

bossskie :)

O. pisze...

czekoooooooo




zapraszamy do nas:*

ewwwa pisze...

Ale kuszenie! :D Uwielbiam takie zapachy!

karminowe.usta pisze...

Uwielbiam zapach czekolady, więc rozważę zakup, ale dopiero wtedy, gdy wykończę wszystkie inne smarowidła;)

Littlebird07 pisze...

aż powiało mi czekoladą przed nosem. Myślę, że jest duzo masła kakaowego co sprawia że kosmetyk jest bardziej realistyczny. Pozdrawiam ;)

Aoi Akuma pisze...

Jestem uzależniona od czekolady i wszystkiego co z nią związane :) Muszę mieć coś z tej serii! <3

Czarnuszek pisze...

Ja już się nie mogę doczekać jak wbiegnę do the body shopu !!!! ;D Mam dużo kosmetyków z BS ale to to jest cudo ja uwielbiam czekoladę !!! pozdrawiam i obserwuję i zapraszam do moich recenzji THE BODY SHOPU :)

Bella pisze...

Zapewne zapach będzie przeboski!

Back to Top Najlepsze Blogi