24

MAC - kolekcja Shop Shop Shop / Cook Cook Cook na wiosnę 2012 - zapowiedzi (dużo zdjęć)

Kilka razy w roku MAC wypuszcza na rynek ogromne kolekcje kosmetyków - tak też będzie w przypadku Shop Shop Shop / Cook Cook Cook. Ilość kosmetyków, które wejdą w jej skład oszałamia i lekko przytłacza (i drenuje portfel).
MAC w tym sezonie stawia na styl lat 50. XX wieku i jaskrawe kolory. Jednak kolekcja Very chyba bardziej przypadła mi do gustu:)
Zdjęcia promocyjne są przepiękne - bardzo stylowe mi dość odhumanizowane. Ale to nie one grają tu pierwsze skrzypce. Główna rola należy do kosmetyków, które wyglądają tak:
MAC, Call Me Bubbles
MAC, Colour Added
MAC, Shop & Drop
- pomadki:
- błyszczyki Kissable Lipcolour:
- róże w kremie:
- lakiery do paznokci:
- podkład Studio Careblend:
- balsamy do ust:
- Fluidline'y:
- maskara Opulash:
- pędzle:
129 SH do pudru i różu
211, liner
Co myślicie o tej OGROMNEJ kolekcji, która w sprzedaży ma być dostępna już w marcu? Czy znajdujecie w niej coś dla siebie?
Podzielcie się!

24 komentarze:

zoila pisze...

Druga szminka i ostatni błyszczyk bardzo mi się widzą

sia pisze...

chcę wszystkie pomadki :)

barwy.wojenne pisze...

@Zoila - ta pomadka strasznie wysusza, miałam ją i byłą tragiczna, choc kolor fajny! a blyszczyk fajny:)
@sia - :D no ba:)

Tinaaa pisze...

Kocham te lakiery!!:*

swirrruska pisze...

ja tam zwariowalam na jej punkcie:P

barwy.wojenne pisze...

@laleczko - tak... ale to dla mnie bardziej letnei niz wiosene kolory:)
@swirrusko - :P:P ja stawiam na Verę;) ale i tu kilka skarbów by się znalazlo (a przy okazji przydałoby sie wygrac w Lotto)

kasiaj85 pisze...

Spalam sie na tą kolekcję już odkąd sie pojawiły pierwsze foty zaproszeń na hamerykańskie eventy (takie cyknięte z kartki aparatem) :D na pewno zaopatrzę się we wszystkie quady a co dalej to obaczym :D

barwy.wojenne pisze...

Kasiu, Ty nie jesteś kosmetykoholiczką, tylko już powaznym przykładem MAComaniaczki:) Quady fajne, ale ja cały czas jestem za Verą! I pigmentami, bo i 12 (!!!!!) wychodzi:) gdyby sie udalo miec wszystkie, byłabym spełniona;)

BaribalChick pisze...

jak dla mnie trochę za jaskrawo, choć w oko wpadła mi jedna paletka, błyszczyk i balsam:)

Unknown pisze...

Kocham po prostu tę markę;)

enjoylife pisze...

róże w kremie - wow

graceless pisze...

paletka Call Me Bubbles, cudownaa, muszę ją mieć :)
zresztą cała kolekcja jest przepiękna, MAC jest genialny

Butem po szlaku pisze...

Lakiery! <3

kleopatre pisze...

Ładna, chociaż nie powaliła mnie:)

zwykładziewczyna? pisze...

Piękne pomadki, balsamy do ust wyglądają równie ciekawie, jednak MAC to zdecydowanie nie moja półka cenowa, a szkoda..;/;]

Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam;]

Dominika (Wyznania Kosmetykoholiczki) pisze...

Zachwycająca i najbardziej czekam właśnie na nią. Też przed chwilą wrzuciłam jej zapowiedź :)

Moodhomme pisze...

już mi sie podoba :) dużo kolorów widzę :D
Pozdrawiam serdecznie:)

izek pisze...

http://heramanowasmych.blogspot.com/2012/01/tag-nasze-ulubione-seriale.html - zostałaś otagowana :)

Lady In Purplee pisze...

Pierwsza szminka mnie oczarowała :)

White Praline pisze...

super kolekcja - podoba mi sie szczególnie druga paletka oraz ostatnia szmineczka...

Calliope pisze...

Wszystkie paletki krzyczą do mnie: Mamo! Weź nas do domu!

i ze dwie szminki.

Eh, a w marcu jeszcze targi kosmetyczne...

Aoi Akuma pisze...

Błyszczyki oraz lakiery mi się podobają. Reszta taka sobie

Anonimowy pisze...

róże i lakiery są boskie ;-)

Kosmetyczne Pokusy pisze...

Cienie w fioletach są śliczne :)

Back to Top Najlepsze Blogi