13

China Glaze - Prismatic Chroma Glitters - zapowiedzi

Na Nowy Rok przygotowałam dla Was zapowiedź najbardziej imprezowych lakierów, jakie pojawią się w 2012 - Prismatic Chroma Glitters od China Glaze! Nie wyobrażam sobie, by były bardziej brokatowe lakiery niż te, w dodatku będące multichromami (czy takie określenie w ogóle istnieje?). Pojawią się w sprzedaży w marcu, więc już po okresie karnawału, ale kto nam zabroni mieć tak imprezowy manicure przez cały rok?:)
Full Spectrum
Prism
Liquid Crystal
Polarized
Ray-diant
Optical Illusion
Myślę, że te odcienie mogą być doskonałym dopełnieniem dla kolekcji lakierów Fantasy Glitter od Sensique!
A Wy co myślicie o takich zimowych brokatach? Podobają się Wam, czy może wolicie czerwienie od Sensique?
Podzielcie się!

13 komentarze:

Lady In Purplee pisze...

W porównaniu do Colours from the Capitol ta kolekcja bardzo mi sie podoba :)

Aoi Akuma pisze...

Full Spectrum to zdecydowanie najlepszy kolor. Jednak podobały mi się dużo bardziej poprzednie "kolekcje".

Sylwia pisze...

Polarized przepiękny,muszę go mieć ;))

Karsa pisze...

Polarized najbardziej mi się podoba :)
http://painted-sheet.blogspot.com

fresz pisze...

ostatnio lubię takie świecidełka, obserwuję! :)

artlook4u pisze...

sama odkrylam dopiero niedawno cudownosc brokatowego lakieru, ktory chociazby umowliwi niesamowicie szybkie odswiezenie dosc zdezelowanego manicure :) tak wiec jak najbardziej bede wygladac nowosci w ciekawych odcieniach :)
Szczesliwego Nowego Roku i pozdrawiam :)

artlook4u.blogspot.com

4premiere pisze...

cudowna kolekcja:) widziałam juz na jakims blogu:) chetnie cos poprobuje z china glaze

agabil1 pisze...

cudeńka!

Bella pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku życzę! Dużo pomyślności i radości! Pozdrawiam!

kleopatre pisze...

Zapowiada się bardzo ciekawie!

Katalina pisze...

Piękne, tylko skąd je wziąć???

uppmake pisze...

Osobiscie najbardziej podoba mi się Full Spectrum.
mmmm =)

DaisyDaisy pisze...

uffff! Aż się zaśliniłam od patrzenia na nie, wyglądają cudnie! Chętnie zobaczę jakieś słocze, czasem sprowadzają na ziemię acz te tu wyglądają podobnie do kolekcji Color Club Beyond the mistletoe do ktorych też się ślinię. A jeszcze nie tak dawno inne wykończenia niż krem mogły dla mnie nie istnieć... ;)

Back to Top Najlepsze Blogi