11

Zoya - Gems & Jewels - Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Zoya na Święta Bożego Narodzenia i pierwszą część zimy proponuje kolekcję olśniewającą blaskiem klejnotów. Gems & Jewels, bo o niej mowa składa się z 6 lakierów - 3 z metalicznych połyskiem oraz 3 brokatowych top coatów, które nadadzą paznokciom świetlisty szlif. 
Kolory lakierów są typowo świąteczno-zimowe - mamy tu bowiem zielenie, czerwienie i błękity.
Od lewej:
Zoya Rina - to zielony mikro glitter z długimi kawałkami niebieskiego i srebrnego brokatu
Zoya Holly - szmaragd z mocnym połyskiem
Zoya Kissy - różowy mikro glitter na bezbarwnej bazie z dodatkiem większych kawałków holograficznego i różowego brokatu (AAAAA!!!!)
Zoya Izzy - neonowy malinowy róż z połyskiem
Zoya Twila - bezbarwna baza z niebieskim mikro glitterem oraz większymi kawałkami morskiego, szmaragdowego i lekko granatowego brokatu - super będzie wyglądał na Izzy;)
Zoya Noel - błękitny lakier z metalicznym połyskiem

Co myślicie o tej kolekcji? Lubicie brokat na paznokciach tak mocno jak ja (przy jednoczesnym nienawidzeniu zmywania go)?
Podzielcie się!

11 komentarze:

zoila pisze...

Nienawidzę brokatu, co nie przeszkadza mi nad zachwytem nad Zoya Kissy. I Izzy też mi się podoba :)

ruda@ pisze...

Mnie w oko wpadł ten oststni kolorek. Ciekawa jestem jaki bd w rzeczywistości.

ruda_maruda pisze...

Zoya Holly <3 co prawda wolę matowe lakiery, ale ten jest boski!

Natalia pisze...

czekam na recenzje . ; )

sia pisze...

ja chcę kissy! :)

Katalina pisze...

Szmaragdowy jest urzekający!!!

Natasza M pisze...

Zoya Kissy <3 mrau jeden z serii muszę to mieć =]

Ewela pisze...

swietne kolory, ale to pszesada zeby myslec juz o Bozym Narodzeniu ;)

http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

Ev pisze...

Cudowne lakiery :) Uważam, że dla efektu warto się pomęczyć i bardzo lubię ładny brokat na paznokaciach.
Z tej serii wszystkie lakiery wyglądają cudownie, ale najbardziej spodobały mi się Holly, Kissy oraz Noel <3

dianuseeek pisze...

Boskieeee! Jeju nie kuś bo aż portfel boli :<

SpiritusMovens pisze...

przepiękne odcienie, a ile kosztują? :)

Back to Top Najlepsze Blogi