13

Pilomax i Barwy Wojenne - wyniki

Wczoraj zakończyło się rozdanie masek do włosów Pilomax, które trwało ostatnie 2 tygodnie. Po wstukaniu wszystkich Waszych zgłoszeń moimi spracowanymi rączkami (ach, ten pozytywistyczny dramatyzm), ślepy los (a raczej maszyna losująca, czyli złośliwy program) zadecydował, że zestawy powędrują do:
klaudioretti
Mariot
cysi2300
alekandry
rumour
Gratuluję Wam, proszę Was też o podanie adresu, na jaki mam wysłać Wasze nagrody:)
A już niedługo, dosłownie za chwil kilka, kolejne rozdanie - mam nadzieję, że się Wam spodoba!

13 komentarze:

splatane-sluchawki pisze...

gratuluję :) byłam blisko :/

Siouxie pisze...

po raz pierwszy nie wygrałam :) ale gratuluję

Unknown pisze...

Byłam blisko he he :)

Żakiecik pisze...

Gratulacje szczęściarom! :D

Ewka Bloguje pisze...

ah no szkoda, gratuluje :)

Ewela pisze...

a bylam tak blisko ;)

http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

Natalia pisze...

gratuluje . ; )

Zofiana pisze...

gratuluje

Cysiowe Wariacje pisze...

Wygrałam!!!!

Ha strasznie się cieszę ;)

adrianna pisze...

gratulacje!

Na Krawędzi pisze...

gratuluję:)!

villemo pisze...

Gratulacje :)

klaudioretti pisze...

jupi, wygrałam :)! maila z adresem wysłałam :D

Back to Top Najlepsze Blogi