18

Bobbi Brown - palety na Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Tak więc i Bobbi Brown dołącza w tym tygodniu do marek, które zaprezentowały specjalne świąteczne palety do makijażu. Jednak, moim zdaniem, propozycja tej marki nie wykracza poza ich standardy - czyli przygaszone kolory, które na każdym wyglądają dobrze. Brak w tej kolekcji palet polotu czy jakiejkolwiek ekstrawagancji (co jednak nie uznaję za wielki minus, bo szaleć możemy z innymi markami).
Oto co przygotowali wizażyści Bobbi Brown jako świąteczne prezenty:
Bobbi Brown Warm Party Eye Palette
W tym zestawie w cenie 45 dolarów znajdziemy takie kolory (od góry zgodnie z ruchem wskazówek zegara):

  • Bone Shimmer Wash
  • Champagne Quartz Metallic
  • Pebble Metallic
  • Pink Blaze Sparkle
  • Copper Sand Shimmer Wash
  • Black Chocolate
Kolejna paletka to  Bobbi Brown Cool Party Eye Palette:
Bobbi Brown Cool Party Eye Palette
Cena ta sama, co w przypadku Warm, a kolory to:

  • White Eye Shadow
  • Iced Blue Metallic Eye Shadow
  • Rockstar Metallic Eye Shadow
  • Sterling Shimmer Wash Eye Shadow
  • Gunmetal Shimmer Wash Eye Shadow
  • Onyx Sparkle Eye Shadow
Tutaj już bardziej świąteczna  czwórka - czyli brokatowe cienie:
Bobbi Brown Black Ruby Sparkle Eye Palette
Kolory w Black Ruby Sparkle to:

  • Pink Rose Sparkle
  • Crushed Silver Sparkle
  • Black Ruby Sparkle
  • Onyx Sparkle 
Cena tej "błyskotki" to jak w przypadku szóstek 45 dolarów.
Na koniec zaś paleta zdecydowanie prezentowa - czyli zbiór hitów:
Bobbi Brown Ultimate Party Palette
W palecie, która kosztować ma 65 dolarów znajdziemy 8 cieni do powiek:
- Navajo
- Chrome Patina
- Pewter Chrome
- Plum Steel
- Plum Navy
- Crushed Granite
- Antique Gold
- Black Topaz
oraz 4 błyszczyki w odcieniach:
- Rave
- Soiree Pink
- Iced Lilac
- Tinsel
I jak podoba się Wam propozycja Bobbi Brown?  Mimo braku zdecydowanych kolorów uważam, że zapowiada się kosmetyczny i prezentowy hit. A Wy jak sądzicie?
Podzielcie się!

18 komentarze:

shinodka pisze...

zainteresowałabym się czwóreczką bukatową, reszta raczej stonowana i nadaje się dla osób które dopiero zaopatrują się w cienie lub musza uzupełnić swój składzik. Ja mam całe mnóstwo takich kolorków :) ale brokatowe wyglądają interesująco.

dezemka pisze...

O kurcze pierwsze dwie rewelacja :)

*Natalia* pisze...

O tak - dwie pierwsze palety są cudowne!

♥Światξdki♥ pisze...

pierwsza paletka jest śliczna, mimo iż mam już mnustwo cieni o takiej kolorystyce to i chętnie zaopatrzę się w tą paletkę :)

Anonimowy pisze...

Pierwsza paletka jest boska :D Kocham ten zestaw kolorów!

PCJL pisze...

Najbardziej podoba mi się pierwsza, szóstka, ale - podobnie jak Ty - uważam, że "szału nie ma". ;) Owszem, kosmetyki prezentują się super, ale brak mi w tej kolekcji trochę zdecydowania, jakiegoś charakterystycznego akcentu.

kasiek.pe pisze...

pierwsza mi się podoba :-)))

kolorowad pisze...

2 pierwsze są najlepsze;p

Kuferek Lili pisze...

mi tez sie pierwsze najbardziej podobają :)

Bella pisze...

Pierwsza paleta brązów i beży jest piękna :)

Cookie pisze...

Super kolorki ale niestety pewnie ceny będą dość wygórowane :(

simply_a_woman pisze...

świetna kolekcja, absolutnie wszystko mi się podoba

Unknown pisze...

Podobają mi się w zasadzie wszystkie, tylko za taką cenę to mogę sobie o nich jedynie pomarzyć ...

LongHairGirl pisze...

super kolorki tych paletek ;)

http://longhairgirlblog.blogspot.com/

Effa pisze...

pierwsza i druga są śliczne
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

KK pisze...

Podoba mi się ta pierwsza z brązowymi cieniami, chociaż wszystkie są świetnie dobrane.

Publiczna Pralnia pisze...

kurcze, a mi zawsze czegoś w bobbi brown brakuje, wszystko niby idealne, ale właśnie, brakuje tego czegoś i to w każdym produkcie, z jakim się spotkałam (tak, w kultowym eyelinerze też mi brak :D). Stąd chyba tym razem na nic się nie skusze, kolory niczym nie wybiegają od standardowej kolekcji :(

Katsuumi pisze...

Śliczne, są takie... delikatne! :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

Back to Top Najlepsze Blogi