22

My Secret i Sensique - lakiery do paznokci - nowości

Na szybko zdjęcia nowych lakierów od My Secret oraz lakierów z kolekcji Oriental Dream od Sensique. A jutro wszystkie odcienie, z obu marek, pokazane na paznokciach.
od lewej: Vanilla, Fuchsia, Purple, Lavender, Mint, Cocoa, Midnight

od lewej: Festival of Light, Moss Temple, Bamboo in Autumn, Rosewood, Indian Rose, Fullmoon Maple, Jewel of the Orient, Sky over Silk Road
Mam już zdecydowanych faworytów - i to nawet takich, o których myślałam, że nie spodobają mi się;)
Tak więc, jak pisałam, jutro prezentacja odcieni!
Czy ze zdjęć już coś Wam się spodobało? A może bardziej podobały się Wam zdjęcia promocyjne?
Podzielcie się!

22 komentarze:

zoila pisze...

Niespodziewanie dla samej siebie czekam na swatche Jewel of the Orient z Sensique i Cocoa z My Secret

Charmain pisze...

Na szczęscie rozczarowałam się kolorami ;)

barwy.wojenne pisze...

@zoila - ha! moje typy;) a wyglądały tak niepozornie na promo;)
@Charmain - pogadamy jutro:P:P:P

Bella pisze...

Cocoa z My Secret - to mój typ i jego jestem najbardziej ciekawa :)

Catherine pisze...

lakiery sensique mi sie nie podobają ;(
ale z my secret kusi vanilla lavender i mint

nnonsensee pisze...

ciekawe kolorki, miętowy najlepszy :)

Ev pisze...

Z MySecret miałam dziś w rękach Midnight ale mam podobny więc nie wzięłam. Z Sensique chciałam upolować Indian Rose, ale jeszcze w ogóle nie było lakierów z tej kolekcji :(

barwy.wojenne pisze...

@Bella - mi sie bardzo podoba - to bardziej kakaowa wersja pokazywanej wcześniej Coffee with Malena (więcej szarego brązu w Cocoa)
@Flower Duchess - mi Sensique bardzo przypadł do gustu, bo lubię duochromy! No i piekne błyszczą (sroka ze mnie)... a z MySecret też są bardzo fajne!
@nnonsensee - też mis ie podoba... miete lubię ogólnie:)
@Ev - mis ie Midnight bardzo podoba, a co do Sensique to chyba kazdy mi sie podoba (jeden bardziej, inne mniej, ale wszystkei sie podobają)

Anonimowy pisze...

Lakiery z Sensique nie podobają mi się, a z my secret interesuje mnie: Vanilla, Purple, Lavender i Mint :)

barwy.wojenne pisze...

@Pink Caster Sugar - w opakowanie Sensique nie wygląda tak fajnei jak na paznokciu - zapraszam jutro do zobaczenai kolorów:) a co do My Secret - są bardzo, bardzo fajne!

kasianafali pisze...

Czekam z niecierpliwością na zdjęcia sensiwue Rosewood i Indian Rose :) Prześlicznie wyglądają w buteleczkach.

pierniczkowa pisze...

z niecierpliwoscia czekam na swatche :) zwlaszcza Cocoa, Purple, Jewel of the Orient i Sky over Silk Road :)

Yasinisi pisze...

Po tym zdjęciu najbardziej podoba mi się Cocoa ale ciekawa jestem też Festival of Light

Sonnaille pisze...

Lavender i 260 od Sensique mi się najbardziej podobają. :)

Taml pisze...

Ja także posiadam już wszystkie i niedługo recenzje ;)

_Alessandra pisze...

Z MySecret wpadły mi w oko: Fuchsia,Purple,Mint i Midnight, a z Sensique Indian Rose, ale z niecierpliwością czekam na wszystkie swatche :)

apteka marzenie pisze...

sensique ma nieziemskie te odcienie !

Anonimowy pisze...

śliczne <3

little-bad-girl pisze...

Fuchsia i Midnight z MySecret wyglądają zachęcająco. Czekam na recenzje ;)

http://lbd-iwantmore.blogspot.com/2011/09/poczworne-cienie-do-powiek-avon.html

Darkness pisze...

Sensique to duochromy? Wow, w takim razie nie mogę doczekać się swatchy :D. Ma ogromną ochotę na Indian Rose.

adrianna pisze...

ja się jutro wybieram do natury pooglądać nowości :) mam nadzieję, że się powstrzymam chociaż będzie ciężko :)

Cookie pisze...

Ojej ile kolorów :D No mi też rzuciło się w oczy kilka ciekawych odcieni :D

Back to Top Najlepsze Blogi