13

MAC - Glitter and Ice - Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Nareszcie jest informacja promocyjne o świątecznej kolekcji MAC - Glitter and Ice - której twarzą został kontrowersyjny amerykański łyżwiarz figurowy Johnny Weir.
W poście pokażę Wam WSZYSTKIE kosmetyki, które wejdą w skład poszczególnych świątecznych podkolekcji, zaczynając od limitowanej kolekcji pełnowymiarowych produktów:
Tak wygląda jej całość, zaś poszczególne produkty prezentują się następująco:
- szminki:
- błyszczyki Dazzleglass
- Paint Poty:
- mineralne cienie do powiek:
- kredki do oczu:
- pudry Beauty:
- lakiery do paznokci:
Do tego dochodzą miniprodukty w przezroczystych kulach "lodu":
A w kulach znajdziemy:
- pigmenty:

- mini błyszczyki:
- na koniec mini lakiery do paznokci:
Glitter and Ice to też zestawy prezentowe:
- z pędzlami:
- Fabulously Festive Face Kit: 
- produkty do ust:
- zestawy  z produktami do makijażu oka:
Na koniec zestawy cieni (szóstki) - bardzo ładne, ale jak dla mnie mikroskopijnej wielkości (zwykle o wadze około 4,5 - 5,5 grama):
Poszczególne zestawy prezentują się tak:
To już WSZYSTKO! Jak zawsze MAC świętuje na "bogato", by przyciągnąć nowych klientów! To fajna taktyka, bo większość macomaniaków zaczynało właśnie od zestawów świątecznych. Ja z czystym sumieniem mogę Wam polecić pigmenty i mini błyszczyki w kulach, a co do ostrzeżeń, to chyba mogę przestrzec przed małymi pędzlami (są gorszej jakości i traktowałabym je jako zastępstwo dla tych dużych w czasie podróży).
Czy coś przykuło Wasza uwagę? Czy białe, tak bardzo nieMACowe, opakowania są Waszym zdaniem udane czy nie?
Podzielcie się!

13 komentarze:

♥Światξdki♥ pisze...

podoba mi się cała ta kolekcja, choć wole czarne opakowania :D

.Leejdi pisze...

Chyba jestem jakaś dziwna, bo podoba mi się tylko kilka błyszczyków. Reszta słaba wg mnie ;)

Kolorowy Kot pisze...

A ja jestem oczarowana tą kolekcją! Po prostu piękna! Całkowicie trafia w moje poczucie estetyki. Popieram białe opakowania - akurat w tym przypadku świetnie pasują do mroźnych kolorów.

Dla siebie widzę dwa cienie mineralne, kilka błyszczyków i te pudry Beauty. Pędzle wyglądają ślicznie, ale, tka jak mówisz, są gorszej jakości, więc na nie na pewno się nie skuszę.

~~Lila~~ pisze...

jejku jakie cudowne produkty!!moją uwagę najbardziej przykuwają oczywiście szminki jak zawsze.. :D po prostu piękne!

Bella pisze...

Jestem ciekawa pigmentów! Lubię je! Cała kolekcja wydaje się być ciekawa :)

Marti pisze...

ojjj.. podoba mi się.. :)

motylek023 pisze...

A ja jestem bardzo ciekawa dwóch ostatnich Paint Potów. Chciałabym sobie w końcu jakiś sprawić :)

Sabbath pisze...

To pierwsze zdjęcie reklamowe dziwne. Przecież tam prawie w ogóle nie widać makijaży.

krzykla pisze...

Paint poty.

eff pisze...

cienie wypiekane są śliczne ;]
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

Panna N (Mrs. N) pisze...

Różowy Paint Poty i różowy lakier -> WOW

redhead pisze...

Fantastyczna kolekcja. :) Przez to jaka jest duża każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. :) I zestawy makijażowe pewnie też będą się cieszyć popularnością.

Anonimowy pisze...

a ja się zastanawiam ile z tego będzie w PL... bo niestety ale nie trafia do nas 100% kolekcji. Chyba Wonder Woman była jedyną kolekcją, w której było prawie wszystko.

Back to Top Najlepsze Blogi