13

MAC - Glitter and Ice - Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Nareszcie jest informacja promocyjne o świątecznej kolekcji MAC - Glitter and Ice - której twarzą został kontrowersyjny amerykański łyżwiarz figurowy Johnny Weir.
W poście pokażę Wam WSZYSTKIE kosmetyki, które wejdą w skład poszczególnych świątecznych podkolekcji, zaczynając od limitowanej kolekcji pełnowymiarowych produktów:
Tak wygląda jej całość, zaś poszczególne produkty prezentują się następująco:
- szminki:
- błyszczyki Dazzleglass
- Paint Poty:
- mineralne cienie do powiek:
- kredki do oczu:
- pudry Beauty:
- lakiery do paznokci:
Do tego dochodzą miniprodukty w przezroczystych kulach "lodu":
A w kulach znajdziemy:
- pigmenty:

- mini błyszczyki:
- na koniec mini lakiery do paznokci:
Glitter and Ice to też zestawy prezentowe:
- z pędzlami:
- Fabulously Festive Face Kit: 
- produkty do ust:
- zestawy  z produktami do makijażu oka:
Na koniec zestawy cieni (szóstki) - bardzo ładne, ale jak dla mnie mikroskopijnej wielkości (zwykle o wadze około 4,5 - 5,5 grama):
Poszczególne zestawy prezentują się tak:
To już WSZYSTKO! Jak zawsze MAC świętuje na "bogato", by przyciągnąć nowych klientów! To fajna taktyka, bo większość macomaniaków zaczynało właśnie od zestawów świątecznych. Ja z czystym sumieniem mogę Wam polecić pigmenty i mini błyszczyki w kulach, a co do ostrzeżeń, to chyba mogę przestrzec przed małymi pędzlami (są gorszej jakości i traktowałabym je jako zastępstwo dla tych dużych w czasie podróży).
Czy coś przykuło Wasza uwagę? Czy białe, tak bardzo nieMACowe, opakowania są Waszym zdaniem udane czy nie?
Podzielcie się!

13 komentarze:

♥Światξdki♥ pisze...

podoba mi się cała ta kolekcja, choć wole czarne opakowania :D

Anonimowy pisze...

Chyba jestem jakaś dziwna, bo podoba mi się tylko kilka błyszczyków. Reszta słaba wg mnie ;)

kolorowy kot pisze...

A ja jestem oczarowana tą kolekcją! Po prostu piękna! Całkowicie trafia w moje poczucie estetyki. Popieram białe opakowania - akurat w tym przypadku świetnie pasują do mroźnych kolorów.

Dla siebie widzę dwa cienie mineralne, kilka błyszczyków i te pudry Beauty. Pędzle wyglądają ślicznie, ale, tka jak mówisz, są gorszej jakości, więc na nie na pewno się nie skuszę.

Kuferek Lili pisze...

jejku jakie cudowne produkty!!moją uwagę najbardziej przykuwają oczywiście szminki jak zawsze.. :D po prostu piękne!

Bella pisze...

Jestem ciekawa pigmentów! Lubię je! Cała kolekcja wydaje się być ciekawa :)

Marti pisze...

ojjj.. podoba mi się.. :)

motylek023 pisze...

A ja jestem bardzo ciekawa dwóch ostatnich Paint Potów. Chciałabym sobie w końcu jakiś sprawić :)

Sabbath pisze...

To pierwsze zdjęcie reklamowe dziwne. Przecież tam prawie w ogóle nie widać makijaży.

krzykla pisze...

Paint poty.

Effa pisze...

cienie wypiekane są śliczne ;]
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

Anonimowy pisze...

Różowy Paint Poty i różowy lakier -> WOW

PCJL pisze...

Fantastyczna kolekcja. :) Przez to jaka jest duża każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. :) I zestawy makijażowe pewnie też będą się cieszyć popularnością.

Anonimowy pisze...

a ja się zastanawiam ile z tego będzie w PL... bo niestety ale nie trafia do nas 100% kolekcji. Chyba Wonder Woman była jedyną kolekcją, w której było prawie wszystko.

Back to Top Najlepsze Blogi