20

Sensique - Oriental Dream - jesień/zima 2011

Tydzień temu pisałam zapowiedź części nowej kolekcji od Sensique - Oriental Dream. Dzisiaj w me ręce trafiły wszystkie cienie z kolekcji i muszę przyznać, że są jeszcze lepsze niż się spodziewałam, a Exotic Flower, czyli kolekcja letnia tej marki, wysoko ustawiła poprzeczkę dla cieni.
Nie wskażę na razie faworytów, bo chcę najpierw przetestować cienie, wykonać kilka makijaży i porobić zdjęcia, by Wam je zaprezentować, ale od razu powiem, że dobór kolorystyczny w trójkach jest świetny! Kojarzy mi się bardzo naturalnie - a według mnie natura najlepiej łączy kolory.
By nie zanudzać Was moimi wywodami na tematy okołobiologiczne i malarskie, przejdę do rzeczy - oto cienie:
Sensique - Oriental Dream - 129 - Holi Festival
Sensique - Oriental Dream - 130 - Indian Blue City 
Sensique - Oriental Dream - 131 - Japanese Maple
Sensique - Oriental Dream - 132 - Autumn Tuliptree 
Sensique - Oriental Dream - 133 - Bamboo in Autumn
Jak widzicie kolory kolekcji nie są typowymi kolorami jesieni - a raczej są inspirowane jesienią w Azji! My mamy bowiem "złota polską jesień", a na przykład Japończycy "czerwoną jesień". I takie dobranie barw w palecie spowodowało, że Sensique wybiło się ponad przeciętne jesienne kolekcje i stworzyło dla mnie wyrób totalny! Oby następne elementy też mnie tak pozytywnie zaskoczyły jak cienie z serii Oriental Dream!
Jak już pisałam każdy z nich kosztuje 8,99 złotego, a dostępne są - jak i cała gama wyrobów Sensique - tylko w Drogeriach Natura.
A Wy skusicie się na podróż do krainy Orientu z tą kolekcją? Czy macie już swoich ulubieńców (choć jeszcze nie widziałyście na co te cienie stać)?
Podzielcie się!

20 komentarze:

zoila pisze...

Bardzo podoba mi się 129 i 133 :). Śliczne kolory.

barwy.wojenne pisze...

ja mam problem, bo nie umiems ie zdecydować - lekko sie boję czerwieni na oku, ale pokombinuje i cos sie z nią zrobi takiego,. by makijaż był stunning:D

Unknown pisze...

Fajne. Szkoda że nie mam dostępu do tej marki

Natalia pisze...

Jakoś nie przekonują mnie kolory z tej serii, może to dlatego , że wolę pracować z kolorami naturalnymi .
Jedyny zestaw na który być może się skusze to Holi Festival

*Natalia* pisze...

A ja się chyba skuszę na Oriental Dream - 132 - Autumn Tuliptree :)

Unknown pisze...

Przeczytałam o tych cieniach na blogu Kizi Mizi, w jej blogrollu był odnośnik do Twojego bloga. I znów o tych cieniach - od razu weszłam w google maps w poszukiwaniu najbliższej Drogerii Natura :) Na szczęście dwa przystanki ode mnie (proszę czego można się dowiedzieć dzięki czytaniu blogów ;) ). Mnie urzeka 129 i 132 i myślę, że te właśnie dziś zakupię.

P.

barwy.wojenne pisze...

@tylkokasia - pewnie jeszcze poleżą na półkach, bo jest ich zawsze duzo, to sie obkupisz po przyjeździe;) a jak nie - służę pomocą:)
@Leila - ja mam odwrotnie - lubie kolor. a neutrali amm mało i chyba muszę zacząć je kupować;)
@*Natalio* - jest fajny, tylko go pomacaj, bo sie boje, że jest najbardziej sypiący z serii (taki lekko kredowy, gdy inne są bardziej kremowe)
@Smykusmyk - :D
teraz szał na nie będzie... a co do Natur - ja ja mam jedną 10 minut na piechotę od domu, a druga... 15 minut... ale jednej alergicznie nei znoszę, więc bywam tylko w tej bliższej,. choc tam rzeczy szybciej znikaja z półek i często nie ma limitek:(

Bella pisze...

Fajne swatche, chociaż kolory raczej takie letnie i trochę są dziwnie połączone. Mnie nie zachwyciły, chociaż widzę, że pigmentacja dobra!

dianuseeek pisze...

Dwa ostatnie super i pigmentacja też niezła, będą moje :) są już w sprzedaży?

Chochlik pisze...

jakoś mnie te połączenia kolorów nie przekonują ;d

barwy.wojenne pisze...

@Bello - jak dla mnei połaczenia super, bo zmuszaja do zabawy;) no i są mocno inspirowane naturą, co zawsze sie dobrze na oku kończy, mimo wczesniejszych obaw:D
@dianuseeek - jest świetna, ale jeszcze nie wiem jak na oku się zachowają;) mi przypadły te zimniejsze do gustu an razie odcienie:)
@Chochliku - co kto lubi;) bo ja na przykład lubię bardzo;)

Cookie pisze...

Ach piękne :)

pasywno-agresywna pisze...

Rzeczywiście świetnie skomponowane, jakoś w sklepie nie zrobiły na mnie aż takiego wrażenia. Widzę, że są mocno napigmentoane. Czy wszystkie sa matowe?

PCJL pisze...

Mnie najbardziej spodobał się Holi Festival - już z resztą jak prezentowałaś je ostatnio, również najbardziej przykuł moją uwagę.
W kwestii nowości zawsze można na Ciebie liczyć. :)

Natalia pisze...

boska pigmentacja . :)

Sandra . pisze...

Świetne kolory, szczególnie przypadły mi do gustu te turkusowe : )

barwy.wojenne pisze...

@Cookie - w rzeczy samej!
@pasywn-agresywna - hmmm, z tym matem to rzecz dyskusyjna - niuby mat, ale w niektórych kolorach widzę mikro, mikro, mikrodrobiki srebrne (ale ja je widzę WSZĘDZIE)
@redhaed - :* mi tez niby, bo jest najoryginalniejszy:) zobaczymy po zmalowaniu oka:)
@crazy natalka - tak, jest super!
@Sandro -turkusy super, ale... mi chyba przeszła faza na ten odcień po roku chodzenia praktycznie tylko w nim;)

YoAnka pisze...

Mi najbardziej podoba sie 132 i 133 :D

adrianna pisze...

133 jest świetne :) cienie nie do końca mi się podobają, ale może na ten zestaw się skuszę bo później będę żałować :)

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Mnie po prostu powaliły te zestawienia kolorów, są przepiękne. Chciałabym mieć taką robotę - tworzyć palety...

Na razie wypróbowałam Holi Festival, niesamowite kolory.

Back to Top Najlepsze Blogi