8

The Body Shop - Extra Virgin Minerals - nowość

Marka The Body Shop coraz śmielej poczyna sobie na polskim rynku i rozszerza gamę oferowanych produktów - szczególnie widać ten ruch w departamencie make-up. W ostatnich dniach do sprzedaży weszła linia Extra Virgin Minerals, w skład której wchodzą podkłady w formie sypkiej, kremowej i płynnej. 
Są to produkty mineralne, wzbogacone o tłoczoną na zimno oliwę z oliwek i, kojarzący mi się typowo z produktami TBS, olejek marula.
Co ważne marka oferuje aż 9 odcieni każdego z produktów: 102 Natural Ivory, 108 Golden Ivory, 202 Natural Vanilla, 208 Golden Vanilla, 302 Golden Beige, 305 Natural Beige, 402 Natural Caramel, 408 Rose Caramel. Dzięki temu każda z nas ma szanse na znalezienie odpowiedniego dla siebie podkładu.
Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation
Kremowy podkład w kompakcie Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation sprawia, że skóra jest matowa i nieskazitelna. Zapewnia krycie od średniego po pełne. Zawiera SPF 15. Opakowanie wyposażono w wygodny pędzelek. Kosztuje 85 zł za 8,5 g.


Ja sama testuję od kilku dni odcień 202 natural vanilla i jestem bardzo zadowolona. Od razu mogę polecić pędzelek - jest bardzo miękki, umożliwia dokładne i wygodne nałożenie podkładu na skórę. A już niedługo go dla Was zrecenzuję, bo myślę, że warto go kupić w trakcie trwania promocji (o której więcej napisano na głównym zdjęciu na górze).

Extra Virgin Mineral Liquid Foundation
Fluid Extra Virgin Mineral Liquid Foundation nadaje skórze naturalny połysk, zapewnia nieskazitelny wygląd i  krycie od lekkiego po średnie. Zawiera SPF 20. Kosztuje 75 zł za 30 ml.
Zastanawiałam się tez nad nim, ale... nie było ale, ale... w końcu skusiłam się na kompakt;) Cena moim zdaniem niewygórowana jak za produkt, który w pierwszym zetknięciu mnie do siebie nie zraził;)

Extra Virgin Mineral Loose Powder Foundation
Sypki podkład Extra Virgin Mineral Loose Powder Foundation - ultra lekki, nadaje skórze naturalne świetliste wykończenie. Krycie można stopniować. Jest  odpowiedni nawet dla skóry wrażliwej. Zawiera SPF 25. Kosztuje 85 zł za 5 g. 
A co Wy myslicie o podkładach z dodatkiem oliwy z oliwek? Jesteście ich ciekawe?
Podzielcie się!

8 komentarze:

Natasza M pisze...

Oj ciekawa jestem, bo pierwszy raz słyszę (znaczy widzę), że ktoś dodaje oliwę do podkładów. =]

Vanity Fairy pisze...

Czekam na Twoją recenzję, bo właśnie szukam dobrego podkładu w kompakcie :)

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Oglądałam dostępne odcienie w sklepie i niestety nie znalazłam nic dla siebie. Brakuje w tej linii odcieni neutralnych. Najjaśniejszy odcień 102 Natural Ivory jest dla mnie bardzo różowy, prosiaczkowy, 108 Golden Ivory bardzo (bardzo!) żółty. Nie ma nic pomiędzy.

Anonimowy pisze...

Ja także jestem bardzo ciekawa, ale przyznam, ze powyzsza wypowiedz troche mnie zniechecila.
Ola S.

Bella pisze...

Ciekawi mnie to, czy faktycznie będzie mat, bo jednak wydaje mi się, że to produkty zdecydowanie lepsze dla skóry suchej.

Unknown pisze...

Fajnie wyglądają wizualnie te kosmetyki ciekawe jakie są w zastosowaniu bo nie spotkałam się z nimi jakoś jeszcze;)

http://artgalleryana.blogspot.com/2011/09/japan-style-dzieciom.html

kotwilka pisze...

oliwa z oliwek dla cery trądzikowej to zbyt duże ryzyko ;)

PCJL pisze...

Opakowania bardzo interesujące. Ciekawa jestem podkładu w kompakcie. :)

Back to Top Najlepsze Blogi