17

Tokidoki - 24 Karat - Boże Narodzenie 2011 - zapowiedzi

Może nie jest to najpoważniejsza świąteczna kolekcja, jaką widziałyście, ale... przecież każda z nas ma w sobie ten dziecięcy pierwiastek, który na widok marki Tokidoki krzyczy od środka "kup mnie". Nie inaczej jest tym razem, więc, by nie przynudzać, zdjęcia:
Co powiecie na taka interpretację świątecznej kolekcji do makijażu? Czy jesteście równie zachwycone jak ja? Czy jednak bardziej w Waszym stylu są Guerlainy i Givenchy?
Podzielcie się!

17 komentarze:

kallineczka pisze...

Zakochałam się :D

jamapi pisze...

kompletnie nie w moim stylu ...

barwy.wojenne pisze...

ha! wiedziałam - mamy 2 komentarze, oba odmienne;) ja mam jak kallineczka;) ale i jamapi rozumiem:D

Bella pisze...

Takie trochę psychodeliczne ;) Czasami lubię infantylne rzeczy, ale to do mnie nie trafia.

Żakiecik pisze...

A mi się podoba :D

Moodhomme pisze...

podoba mi się :)) urocze :D
Pozdrawiam serdecznie :))

Anonimowy pisze...

Wpadły mi w oko tylko paletki, reszta mi się nie podoba.

Agnieszka pisze...

nie czuje tej magii :D

PCJL pisze...

Piękne, z przymrużeniem oka. ;) Idealnie moje klimaty. :)

shinodka pisze...

Tokidoki podobają mi się ze względu na grafikę i design :) może się kiedyś skuszę :)

♆Magdalena♆ pisze...

Jakie słodkie *_* Kocham te breloczki z samej góry <3

Karolina pisze...

słodkie :)

axi_1099 pisze...

bardzo fajne rzeczy ;) i oryginalny sposób interpretacji świąt ;D

moniaaa pisze...

Bardzo kojarzy mi się z Miasteczkiem Halloween :)

Unknown pisze...

A gdzie to można kupić się pytam?? :) faaaaaaaaajne

Unknown pisze...

mi takze się nie podoba...niestety niby swiateczne ale ja zadnego motywu swiatecznego tutaj nie widze....widze jedynie halloween:)

lili pisze...

cudowne opakowania, ciekawe jak z jakością zawartości :)

Back to Top Najlepsze Blogi