20

Paul and Joe - Manhattan - jesień 2011 - zapowiedź

Kochając piękne rzeczy, nie sposób nie pokochać kolejnych kosmetyków marki Paul & Joe! Tym razem marka ta przenosi nas w świat piękna inspirowany Nowym Jorkiem, a w szczególności Manhattanem. 
Nie wiem jak Wy, ale ja mam wrażenie, że przez ciągłe zanurzenie w mediach, znam lepiej to miasto niż Wrocław:) Wydaje mi się, że Central Park jest mi bliższy niż Park Południowy (bo łatwiej włączyć telewizor i jechać do parku 40 minut tramwajem), a centrum to takie bardziej oswojone Upper East Side:) I właśnie na takich odniesieniach do "bliskich-dalekich" miejsc zbudowana jest ta kolekcja - mamy tu bowiem znane nam kolory, zaserwowane jednak na nowo.
A dla fanek marki - opakowania szminek C oraz Face& Eyes Colour są ukryte w pudełeczkach z wzorami z kolekcji  na jesień/zimę 2011/2012.
58th & 5th
Chelsea
Central Park West
Face & Eyes Colour - od góry: 42nd Street, Empire State, Brooklyn Bridge
Puder prasowany z wytłoczeniami inspirowanymi wieżowcami Manhattanu
Szminka M - od lewej: The City, NYC, Gotham
Szminka C - od lewej: Soho, Uptown Girl, Lower East Side
Lakiery - od lewej: Downtown, The City Never Sleeps, Big Apple

Kredka do oczu - od lewej: Upper East Side, Bleecker Street, Grand Central

20 komentarze:

Unknown pisze...

oni maja boskie te opakowania!

idalia pisze...

Ale piękne opakowania!!!!!!!!!

jamapi pisze...

wszystko mi się podoba :P chyba głównie ze względu na opakowania :D

zoila pisze...

Śliczne opakowania i piękne kolory... Normalnie cię usunę z obserwacji, bo za bardzo kusisz :D

PCJL pisze...

Opakowania są na prawdę prześliczne!!

Ev pisze...

Opakowania się przepiękne! *,*

kolorowy kot pisze...

Śliczności! Wszystko bym chciała :D

Gośka pisze...

Jeju,jakie piękne te opakowania!!!

Karolina pisze...

zakochałam sie :O

Lusterko Em pisze...

Bardzo fajna kolekcja - świetny, dopracowany, oryginalny pomysł.

apteka marzenie pisze...

no i się zakochałam <3
chciałoby się mieć dla samego wyglądu, a i kolory cieni kuszą niesamowicie :)

Natasza M pisze...

wszystko wygląda pięknie =]

Paulina pisze...

śliczne opakowania :) chciałabym mieć jakiś jeden ich kosmetyk, chociaż po, to żeby się na niego patrzeć ;))

lili pisze...

Opakowania miażdżą :)

Siouxie pisze...

ale skarby :) I want everything !!!

krzykla pisze...

Wiele firm w swoich jesiennych kolekcjach wypuszcza takie "rzeźbione" produkty, bardzo mi się ten pomysł podoba.

Zzielona pisze...

Wow! cudna kolekcja!

ewwwa pisze...

Wszystko piekne i kuszace tylko czy pojawi sie u nas? :(

Corneliusowa pisze...

Ich wszystkie opakowania są cudowne, kiedyś wypuścili serię Disneya...ach, miłość podwójna :D Kiedyś udało mi się upolować cień na allegro za całe 16zł z transportem, trwałością może nie zabija, ale pigmentacją i pudełeczkiem tak :)

adrianna pisze...

opakowania są świetne, od strony wizualnej wszystko wygląda jakby krzyczało - kup mnie a sprawię ci niemałą przyjemność! :) kolory bardzo mi się podobają, szczególnie szminek!

Back to Top Najlepsze Blogi