26

My Secret - lakiery do paznokci - 7 nowych kolorów (swatche)

od lewej: Vanilla, Fuchsia, Purple, Lavender, Mint, Cocoa, Midnight
od lewej: Vanilla, Fuchsia, Purple, Lavender, Mint, Cocoa, Midnight (światło naturalne)
od lewej: Vanilla, Fuchsia, Purple, Lavender, Mint, Cocoa, Midnight (z fleszem)
My Secret tej jesieni wzbogacił swoją ofertę lakierów do paznokci o 7 nowych odcieni.
Opakowanie jest kwadratowe i bardzo podoba mi się jego kształt, bo przywodzi mi na myśl kolorowe kostki lodu, pędzelek jest bardzo elastyczny, nie za gruby, ale też niezbyt wąski, opanowanie go nawet mi nie sprawiło większych problemów. Wszystkie lakiery są o półgęstej konsystencji i świetnie kryją już po drugiej warstwie, bez smug i placków, pociągnięcia pędzelka są absolutnie niewidoczne.
144 Vanilla - pastelowy, żółty kolor waniliowego serka homogenizowanego:
145 Fuchsia - wbrew nazwie nie powiedziałabym, że jest to fuksja, raczej mocna, soczysta malina:
146 Purple - głęboki ocieplony czerwienią fiolet:
147 Lavender - pastelowo lawendowy fiołek:
148 Mint - pastelowy kolor lodów śmietankowo miętowych:

149 Cocoa - bagnisty kolor kawy, moja przyjaciółka zapewnia, że jest to kolor, który określa się mianem mashroom:
150 Midnight - kolor nocnego, letniego nieba:
Jak wam się podobają nowe kolory My Secret? Planujecie jakieś zakupy?
Podzielcie się!

26 komentarze:

zoila pisze...

Vanilla, Purple, Lavender, Mint, Cocoa- boskie, bardzo mi się podobają :)
Mam tez do ciebie pytanie- gdzie kupiłaś taki wzornik do testowania koloru lakieru?

barwy.wojenne pisze...

dużo tego:D
a co do wzornika, to w Magnolii jest stoisko z rzeczami do paznokci (tam są za 7,50 wzorniki), a jeśli nei masz nic przeciwko tłumom, hałasowi i targom, to na Świebodzkim w niedziele stoi kobieta, która wie o paznokciach wszystko i wszystko do ich stylizacji ma;) u niej wzorniki są za ZŁOTÓWKĘ!

kolorowy kot pisze...

Mint, Lavender i Midnight - te trzy bardzo bym chciała mieć :)

barwy.wojenne pisze...

Kolorowy Kocie - w tej cenie - warto:) ale dzięki temu, że weszły na stałe nie ma szału i latania po DN w ich poszukiwaniu:) (i dobrze!)

Kuferek Lili pisze...

ładne te odcienie :)

barwy.wojenne pisze...

@~~Lilu~~ - przytaknę Ci;)

strī-linga pisze...

Kolory trochę bez szału, jakoś tak patrzę, że wszystkie już posiadam. Mogli wrzucić coś wyjątkowego.

Wolę prosto! pisze...

mnie się podobają wszystkie :D najciekawsza wydaje mi się vanilla, ale pozostałe również kuszą, mimo, że kolory jednak dosyć wtórne ;)

zoila pisze...

Będę musiała przejść się na Świebola. A w którym miejscu ona stoi?

Natasza M pisze...

Kolory śliczne, ale wydaje mi się, że nie ma tu czegoś nowego, takie lub podobne kolory można dostać także w innych kolekcjach, więc mnie nie zaskakuje =]

barwy.wojenne pisze...

@stri-lingo - mogli, zawsze moga, ale skoro to stała oferta, to lepiej zadowolić tysiąc klientek niż jedną;) poza tym zgadzam się - nie ma mega oryginalnych, ale są przynajmniej ładne:) ja jestem ciekawa tych z jeansowej kolekcji
@pannojoanno - troszkę wtórne, ale u mnei zawsze takich brak, bo sie na "inności" rzucam
@zoila - hmmmm... od wejścia przez dworzec idziesz w stronę bud z jedzeniem... ona stoi koło budki z kiełbaskami, która z kolei stoi przy wieży z napisem "szklenie" (inaczej nei umiem wytłumaczyć)... ale na 10000000% jest blsiko wejścia i nie trzeba biec na tory i zagłebiać sie w świat handlu:D

Anonimowy pisze...

Pewnie można je tylko kupić w drogerii natura... czemu mi ją zlikwidowali dwa lata temu ;/ Ehhh.. kolory są piękne , zwłaszcza ten cocoa :)
Przy okazji zapraszam do siebie: http://le-nasty.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :)

barwy.wojenne pisze...

@Nataszo - w końću to nowe kolory do stałej oferty, więc raczej duochromów nei rzucą (bo nei są marką stricte lakierową)... ale i tak myślę, że za te 6 czy 7 złotych warto im sie przyjrzeć:)

barwy.wojenne pisze...

@NASTY - no ba, tylko tam;) (albo na nielegalu po bazarkach;))... (w moim rodzinnym mieście też zlikwidowali jakiś czas temu, dobrze, że teraz mam 2 obok siebie)
:)

Paula | one little smile pisze...

Vanilla jest super, muszę się w nią zaopatrzyć :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za swatche :* To już wiem na co przeznaczę kasę, którą zaoszczędziłam na lakierach Sensique :D Oprócz cocoa podobają mi się wszystkie kolory :) Fajnie, że te lakiery są w stałej ofercie - nie trzeba będzie kupować od razu wszystkich, ale stopniowo powiększać kolekcję ;)

strī-linga pisze...

ja zakupiłam ten fiolet ciemny berry coś tam, nie pamiętam a nie mam buteleczki pod ręką. no i faktycznie jest świetny, też nic odkrywczego, ale przynajmniej takiego nie miałam. jest poprawny i bardzo mi się podoba. tzn te kolory też mi się podobają, gdybym takich nie miała to bym się ucieszyła, ale że już mam... ;P ale faktycznie, macie racje, że to jest stała oferta, więc dobrze, że jest dostęp na stałe, a nie jest to limitowana ilość buteleczek ^^

Leal251 pisze...

cudowny post!!!

a ja zakochalam sie w Mint, Cocoa <3

PureMorning pisze...

ciekawe kolory - najbardziej podoba mi się nr 150.

intwopeony pisze...

jutro wybiorę się po odcień cocoa i purple-są bardzo ładne w sam raz na jesień.

Anonimowy pisze...

A ja mam jeszcze pytanie o swatche lakierów z limitowanki my secret denim love - tych też mogę się spodziewać? :D

dianuseeek pisze...

lawenda cudo :)
czytałam Twój komentarz - mówisz że mają na świebodzkim słoneczka po 1zł? ;o na tym dużym stoisku z lakierami safari gdzie sprzedają pan i pani? czy gdzie? :P

sugared pisze...

Vanilla bardzo fajny, myślałam, że będzie miał kiepskie krycie ale miło wiedzieć, że się myliłam (; (;

barwy.wojenne pisze...

@Paulo - jest, jest:) bardzo smakowita;)
@Pink Caster Sugar - nie ma za co:* tak, to prawda - oszczędzis ie dzięki temu:) a co do Denim, to postarams ie po weeknedzie wrzucić, jesli tylko kupię, lub zdobęde, bo teraz jestem na prowincji:)
@Stri-lingo - co racja, to racja.... a za berry popatrzę, ajks ie da, bo ja lubię "poprawne" kolory też:)
@Leal251 - Cocoa to ciemne Coffee with malena, a Mint już kiedys był w Inglocie (i innych),a le tu jest mega tani:)
@PureMorning - zgadzam sie, najoryginalniejszy z tych 7
@intwopeony - to prawda, ale inne juz na wiosne, więc nic tylko kupować:D
@dianuseek - hmmm, ładna i wogóle, tylko juz mam taką (no prawie taką) z Inglota.... ta bardziej kremowa jest:) a co do Świebodzkiego - odpisałam u Ciebie (ale tak, to chyba Ci sami ludzie)
@Marvoo - miło było mi Cię rozczarować:D a Vanilla super jest:)

Yasminella pisze...

Kurcze byłam dziś w naturze i zapomniałam na nie zerknąc

Inulinus pisze...

Lavender, Mint i Fuschia będą moje po Twoich swatchach :D

Back to Top Najlepsze Blogi