14

Sensique - Oriental Dream - jesień/zima 2011 - zapowiedzi

8 września do Drogerii Natura trafi nowa jesienno-zimowa kolekcja cieni Sensique nazwana Oriental Dream. Kolorystyka ta ma kojarzyć się z egzotycznymi podróżami, a jednocześnie ma przełamywać stereotypowe myślenie o jesieni i zimie. I, moim zdaniem, udało się to marce Sensique w sposób doskonały! Kolory w potrójnych cieniach pozwalają stworzyć kompletny makijaż oka, a bogata gama kolorystyczna jednocześnie sprawia, że nasze kosmetyczki nie zapełnią się tak szybko;) 
Każdy z cieni kosztować będzie 8,99 złotego za około 4 gramy.
Pełna gama prezentuje się tak:
Sensique - Oriental Dream - 129 - Holi Festival
Sensique - Oriental Dream - 130 - Indian Blue City
Sensique - Oriental Dream - 131 - Japanese Maple
Sensique - Oriental Dream - 132 - Autumn Tuliptree
Sensique - Oriental Dream - 133 - Bamboo in Autumn
Ja już jestem fanką Bamboo in Autumn i Japanese Maple. A to dopiero pierwsza część kolekcji jesienno-zimowej marki Sensique! Już nie mogę się doczekać kolejnych produktów z linii Oriental Dream!
A Wy co myślicie o propozycji marki Sensique? Macie już swoje typy?
Podzielcie się!

14 komentarze:

Pretty Liar pisze...

Kolorki prześliczne, ale ja nie potrafiłabym z nich nic wyczarować. Pewnie ograniczyłabym się do nałożenia tylko jednego koloru z tych trójek:P

zoila pisze...

Intensywnie myślę nad 133 :)

Anonimowy pisze...

Żaden z zestawów nie przypadł mi do gustu - zupełnie nie moja kolorystyka :(

PureMorning pisze...

ciekawe kolorki - rozejrzę się za nimi jak trafią do sprzedaży.

Catherine pisze...

129 - Holi Festival mnie kusi

Charmain pisze...

Holi Festival i Bamboo in Autumn chyba będą moje ;-)

marysia-k pisze...

Świetne kolory !

marysia-k.blogspot.com

PCJL pisze...

Śliczne kolory, takie czyste. Bardzo podobają mi się też połączenia kolorów. Do tego cena jak najbardziej przystępna. Będę się za nimi rozglądać w Naturze. :)

dianuseeek pisze...

Wow! Holi Festival na pewno będzie mój :) Jeśli się sprawdzi (jeśli kolorki będą intensywne) to zastanowię się też nad Autumn Tuliptree i Bamboo in Autumn

Zapraszam do mnie (:

Ev pisze...

Natura mi nie po drodze, ale chyba do jakiejś zawitam, bo zakochałam się w 129 - Holi Festival *,* Poza tym lubię cienie tej firmy, jeszcze się nie zawiodłam.

Karolina pisze...

Do mnie kolory jakoś nie przemawiają...

l. pisze...

ja zdecydowałam bym się na te dwa zestawy : Sensique - Oriental Dream - 133 - Bamboo in Autumn oraz Sensique - Oriental Dream - 129 - Holi Festiva, gdybym miała kupywać, najbardziej mnie przekonują :)

Kasia pisze...

Ładne kolory ;)

adrianna pisze...

szczególnie podoba mi się 133, mam nadzieję że na taki cień trafię.

Back to Top Najlepsze Blogi