17

Golden Rose - Paris - lakiery do paznokci 227 i 228

Kolekcja lakierów do paznokci Paris to nowe (choć już nie tak bardzo;)) lakiery marki Golden Rose o formule przedłużającej jakość wykonanego manicure.
Zamknięte w ładnych buteleczkach, przypominających nieco kształtem wieżę Eiffela ze złotym, dość długim uchwytem, który ułatwia manewrowanie pędzelkiem. Sam pędzel jest dosyć szczupły, tak, że pozwala na dotarcie nawet do najcieńszych zakamarków przy skórce paznokcia. Oba lakiery mają dość rzadką konsystencję, jednak nie na tyle aby wylewał się on poza płytkę. W obu przypadkach potrzebowałam trzech warstw do pełnego krycia. Ich trwałość oceniam na 5 dni, po tym czasie zaczynają się łuszczyć.
228 - kaktusowa zieleń, kojarzy mi się ze schłodzonymi, letnimi napojami:
227 - mandarynkowo-pastelowy pomarańcz:
Jak podoba się wam propozycja Golden Rose? Czy któryś kolor wpadł wam w oko?
Podzielcie się!

17 komentarze:

Yasinisi pisze...

Ja mam i będę niedługo recenzować taki dość jasny popiel.. Fakt, że są rzadkie ale ja akurat to lubię..

Michalina Baron pisze...

Oba kolory śliczne! *.* Wzięłabym oba, ale 45 lakierów to już lekka przesada, więc co dopiero 47 :D

barwy.wojenne pisze...

@Yasinisi - brzmi intrygująco;) ja takie kolorki bardzo lubię, więc czekam z niecierpliwością
@Misza - e tam, powyżej 100 bym sie zaczęła bać, do tej liczby jest ok (nie chce obrazic lakieroholiczek!!!!, ale ja mam ograniczoną do lakierow miłość, więc 100 wystarczy)

Moodhomme pisze...

podoba mi się ten pomarańczowy kolorek :) sama mam z tej serii jeden lakier - taki turkusowy :)

Anonimowy pisze...

niezłe.

Ev pisze...

Uwielbiam lakiery z tej serii, u mnie wytrzymują wyjątkowo długo, szybko schną, są tanie - same plusy :) Ale na jesień mam ochotę na zupełnie inne odcienie niż te prezentowane przez Ciebie ;)

barwy.wojenne pisze...

@MoodHome - brzmi fajnie z tym turkusem. A pomarańcz bardzo lubię;)
@Julio Natalio - :)
@Ev - oj wiem, wiem, ze one bardzo wakacyjne, ale to wina tego, że chyab 2 miesiące sie do recenzji zbierałam i zawsze coś wyskakiwało:) też na jesień wolę cos innego, choć czasami warto ją przełamac takim ostrym, wakacyjnym kolorkiem na paznokciach!

Kasia pisze...

Mam 5 sztuk tych lakierów, w tym ten zielony pisałam o nich tutaj -> http://kkkmakeup.blogspot.com/2011/07/lakiery-golden-rose-paris-kolczyki.html

Wytrzymują dość długo, ale niektóre strasznie smużą...

Bella pisze...

Zieleni nie lubię, ale ten pomarańcz bardzo ładny :)

Cookie pisze...

Nie no pomarańcze mnie wogóle rozwalają super :D

Zzielona pisze...

Oba kolory bardzo fajne ;).

Taml pisze...

zielony jest cudowny;)

LifeManiac pisze...

Bardzo ładny, ala-pistacjowy kolorek lakieru! Uwielbiam bloga, którego prowadzisz ;) Wiele nowinek i zapowiedzi. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie;)

LifeManiac pisze...

Poważnie? Szczerze mówiąc myślałam, że to kolejny pic na wodę, mimo tego, że lubią kosmetyki Ziaji. Dzięki !:)

LifeManiac pisze...

Jeszcze raz dzięki wielkie, jak skończy się Etiaxil na pewno kupię bloker z Ziaji;)

kolorowad pisze...

Ja też mam kilka lakierów z tej serii. Będę je niedługo recenzować:P
Więc wejdź do mnie i spójrz:)
Ten zielony jest bardzo interesujący:)

O. pisze...

piękne mają te kolorki <3

Back to Top Najlepsze Blogi