19

Sensique - Oriental Dream - lakiery do paznokci - jesień/zima 2011 - zapowiedzi

Pisałam już o cieniach z kolekcji Oriental Dream od Sensique, która w sprzedaży pojawiała się 8 września. Teraz przyszła pora na drugą część kolekcji jesienno-zimowej od tej marki - tym razem mowa będzie o inspirowanym orientem lakierach do paznokci.
Każdy z kolorów został zainspirowany świętem lub miejscem dla nas egzotycznym, i tak:
Sensique, Oriental Dream - 258 Festival of Light
inspiracją jest hinduskie święto Diwali, źródło zdjęcia: kalisipudi.com
Sensique, Oriental Dream - 259 Moss Temple
Kokedara, czyli świątynia mchu w Kioto, źródło: blog.hotelclub.com
Sensique, Oriental Dream- 260 Bamboo in Autumn (czyli lakiery brat cienia o tej samej nazwie)
jesienny bambus, źródło: images.travelpod.com
Sensique, Oriental Dream- 261 Rosewood
japońskie drzewo różane, źródło: www.woodworkerssource.com
Sensique, Oriental Dream- 262 Indian Rose
źródło: 4to40.com
Sensique, Oriental Dream- 263 Fullmoon Maple
źródło: cache2.artprintimages.com
Sensique, Oriental Dream- 264 Jewel of the Orient
Sensique, Oriental Dream- 265 Sky over Silk Road
Niebo nad Jedwabnym Szlakiem, źródło: 3.bp.blogspot.com
I co powiecie na takie inspiracje? Ja jestem zachwycona i jak na razie nie mam do czego się przyczepić;) Kolory są różnorodne - od ciepłych po zimne, więc każdy znajdzie coś dla siebie! A jako, że lakiery te wzbogacone zostały o Tefpoly, to i o czas utrzymywania się ich na paznokciach nie mamy się co martwić!
Jak już pisałam, lakiery będą w sprzedaży od czwartku - 22 września tylko w Drogeriach Natura. Ich cena za 8 ml to 5,99 złotego.
Co myślicie o drugiej odsłonie kolekcji Oriental Dream od Sensique? Kupicie któryś z lakierów? A może wszystkie?
Podzielcie się!

19 komentarze:

Charmain pisze...

Sky over Silk Road chyba będzie mój :)

barwy.wojenne pisze...

a ja nie mogę sie napatrzeć na Moss Temple!!!
niby lekko bagienny się wydaje,a le coś w sobie ma, co mnie w nim kusi:)

zoila pisze...

Indian Rose i Sky over silk road są śliczne :)

Zzielona pisze...

A wszystkie to perły... Szkoda, chociaż ciekawa jestem numerka 262 Indian Rose.

barwy.wojenne pisze...

@zoila - rózu ma pod dostakiem, ale niebieski.... hmmm;)
@Zzielona - :P wiec wymyślili matowy top coat;) w ogóle chyba Polki lubią perły, więc to pewniejsza inwestycja niż np. maty:)

Anonimowy pisze...

no no bardzo ciekawie, chyba się na jakiś skuszę :)

Licho pisze...

Zakochałam się w kilku kolorach... Zwłaszcza tym inspirowanym Diwali i Moss Temple ~~ że też nie mam jak i kiedy zajść do Natury... Szlag.

Zapraszam do siebie na Korę Dębu, dodałam dosyć ważną notkę o testowaniu kosmetyków na zwierzętach i zależy mi, aby jak najwięcej osób ją przeczytało.

Agata Herbut pisze...

czy one wszystkie sa perlowe?:(

Ewa pisze...

kupiłabym chętnie 262, 263 i 265 :)
może jeśli będę miała okazję to kupię :)

ewwwa pisze...

Wiekszosc poza niebieskościami bardzo mi sie podoba.
Ale z tego co widze niektore kolory powtarzaja sie z duo chromami z Hean ktore kosztuja 4,99zł. Wiec mozna kupic taniej takie same kolory-bo hean i sensuque to o ile sie nie myle jedna firma:)

PureMorning pisze...

Maja ładne kolory :))

blue pisze...

Oriental Dream ładny kolorek i nazwa zapraszam do mnie

Kasia pisze...

ale śliczne kolorki! Sky over Silk Road będzie mój ;))

lili pisze...

niebieskie odcienie są boskie :)

Bella pisze...

Skusiłabym się na 258 Festival of Light :) Ciekawa jestem jaki będzie na żywo.

idalia pisze...

Szkoda, że wszystko to perły...
znając perły Sensique będą błyszczeć na kilometr.

moniaaa pisze...

są śliczne! I gdyby nie to, że mój portfel jest w opłakanym stanie, a raczej jego zawartość to kupiłabym kilka :)

A&B pisze...

Śliczne lakiery! Już mam dwa na oku ;). Tylko zobaczymy jak będą na żywo wyglądać.

Yoona pisze...

o mamuniu ale piekne, chce wszystkie!

Back to Top Najlepsze Blogi