15

Joko - Hollywood Collection - Rosemary's Dream, Amelia's Fairy Tale, Coffee with Malena

O filmowej kolekcji od Joko pisałam na początku września. Dzisiaj zaś pokażę Wam trzy lakiery wchodzące w skład Joko Hollywood Collection.
Są to:
- J155 Rosemary's Dream
Jest to kolor inspirowany filmem Romana Polańskiego "Dziecko Rosemary" i jego główną bohaterką. Fiolet podbity granatem bardzo kojarzy mi się z niepokojem przed zbliżająca się nocą. Z trzech kolorów przeze mnie posiadanych jest najmniej oryginalny, co nie znaczy, że nie jest urzekający i klimatyczny;)
- J157 Amelia's Fairy Tale
Ten kolor jest urzekający - to piękny kolor lawendy ze złocistym i lekko różowym połyskiem widocznym w słońcu. Kojarzy mi się z bajkowymi postaciami i księżniczkami. No i, co oczywiste, Amelią:)
- J158 Coffee with Malena
Kolor kawy zbożowej z mlekiem (lub, bardziej w konwencji historycznej, kawa z cykorii, typowo wojenna). Przypomina mi też kolorem grzyby shitake (których barwa była w zeszłym roku jednym z modniejszych odcieni). Kolor bardzo ciekawy, jednocześnie oryginalny i konserwatywny. Piękny!
Trwałość lakierów, jak i innych od Joko, oceniam na 4-5 dni noszenia na bazie. Kolor był bardzo wyraźny po 2 warstwie lakieru, choć na płytce zawsze pokazuję go po 3 warstwach. Z aplikacją nie było najmniejszego problemu dzięki wygodnemu, szerokiemu pędzelkowi, który chwali sam producent.
Po 3 warstwie Rosemary's Dream lekko mi bąbelkował, ale inne lakiery zachowywały się idealnie.
Cena za 10 ml to 12 złotych.
Czy któryś z nich Was skusił? A może inne bohaterki serii hollywoodzkiej bardziej do Was przemawiają?
Podzielcie się!

15 komentarze:

zoila pisze...

Malena podoba mi się coraz bardziej :)

barwy.wojenne pisze...

ja jestme zakochana w tym odcieniu! Jest piekny i pasuje do jesiennych ubrań:)

Charmain pisze...

Myślałam, że Malena będzie jaśniejsza wiec musze zobaczyć na żywo ;)

barwy.wojenne pisze...

tez myślałam, że bedzie jaśniejsza,a le nie żałuję:)

Agusiak747 pisze...

Fiolecik bardzo fajny :)

Polly pisze...

Ja jestem w posiadaniu Roxie in Fuchsia.:)

I o tym lakierze pisałam
http://mimsuru.blogspot.com/2011/09/joko-hollywood-collection-roxie-in.html

Pozdrawiam.:)

barwy.wojenne pisze...

@Agusiak - uhm:D
@.mimsuru - bardzo, bardzo mi się spodobał;)

Ev pisze...

Ameliowy przypadł mi do gustu :)

barwy.wojenne pisze...

na zywo wyglada nawet lepiej (zawsze mam problem, by oddac piękno lakierów)

PureMorning pisze...

Ten pierwszy kolor ciekawie się prezentuje.

Yasinisi pisze...

Rosemary i Malena śliczne :)

Unknown pisze...

Coffee with Malena super chociaż myślałam że będzie jaśniejsza :)
W ogóle fajnie prezentują sie te lakiery i ciekawe nazwy mają.

simply_a_woman pisze...

kawa z Maleną jest super :)

apteka marzenie pisze...

mimo przeogromnej miłości do Amelii wybieram opcję nr 3 :)

adrianna pisze...

mi niezmiennie podoba się malena, chociaż myślałam, że będzie jaśniejsza... świetne kolorki sobie wybrałaś!

Back to Top Najlepsze Blogi