14

Sensique - pielęgnacja paznkoci -nowości

24 czerwca w ofercie marki Sensique pojawiły się nowe produkty do pielęgnacji paznokci, które sprawiły, że marka ta ma już praktycznie pełny asortyment kosmetyków związanych z pielęgnacją dłoni i ich dobrym, zdrowym wyglądem.
A oto i rzeczone nowości (każda o pojemności 10 ml za cenę 6,99 złotego):
SENSIQUE HARDENER
Utwardzacz do paznokci z odżywczą metioniną.
Bez toluenu i formaldehydu. Pokrywa paznokcie ochronno-wzmacniającą warstwą zaś dodatek acetylometioniny - zapewnia im źródło siarki-pierwiastka niezbędnego do tworzenia keratyny, naturalnego budulca paznokci. Paznokcie stają się mniej łamliwe, nie rozwarstwiają się i nie łuszczą. Dla uzyskania optymalnego efektu należy stosować regularnie. Nakładać pojedynczą warstwę. Po wyschnięciu paznokcie pomalować emalią
SENSIQUE KERATIN NUTRITION
Wzmacniająca odżywka do paznokci z keratyną.
Bez toluenu i formaldehydu. Zawiera keratynę – naturalny budulec paznokci oraz kompleks utwardzający. Wzmacnia, odżywia i regeneruje powierzchnię paznokci , przywracając im zdrowy wygląd.
Polecany dla paznokci słabych, zmatowiałych, rozwarstwiających, łamliwych. Dla uzyskania optymalnego efektu stosować regularnie nakładając bezpośrednio na oczyszczone i osuszone paznokcie. Można stosować jako lakier podkładowy.
SENSIQUE PROTEIN IN ACTION
Proteinowa odzywka do rozdwajających się paznokci.
Polecana do pękających, rozdwajających się paznokci. Wygładza nierówności płytki i tworzy mocną powłokę ochronną zapobiegając przebarwieniom i łamaniu się paznokci.
Zawiera mleczko kokosowe, bogate w węglowodany, sole mineralne i witaminy. Substancje te działają odżywczo, nawilżająco i zmiękczająco.
SENSIQUE SILKY SMOOTH
Odżywka do paznokci z jedwabiem.
Nowoczesna formuła bez toluenu i formaldehydu. Wzmacnia i utwardza paznokcie. Zawiera jedwab wygładzający nierówności płytki paznokcia oraz odżywcze proteiny pszenicy.
Dodatek akrylu chroni i wzmacnia paznokcie. Zapobiega przebarwieniem i łamaniu się paznokci.
SENSIQUE VITAMIN FIRST AID
Witaminowa odżywka do kruchych paznokci.
Przeznaczona do pielęgnacji zniszczonych i kruchych paznokci. Zawarta w niej keratyna zapewnia ochronę i regenerację paznokcia poprzez wypełnienie powstałych w płytce ubytków.
Obecność wapnia i mikroelementów zwiększa wytrzymałość płytki, zmniejszając jednocześnie jej łamliwość.
Koktajl witamin, C, E i F intensywnie pielęgnuje i odżywia paznokci przywracając im połysk i zdrowy wygląd.
SENSIQUE MINERAL REGENARATION
Regenerująca odżywka z minerałami
Do pielęgnacji paznokci zniszczonych o nierównej powierzchni. Skutecznie regeneruje zniszczoną płytkę paznokci, nadając im gładką i trwałą powłokę chroniącą przed działaniem niekorzystnych warunków.
Formuła wzbogacona o OLIGOPHYCOCORAIL pozyskiwany z algi koralowej, o silnym działaniu odnawiającym, witaminę E oraz kiełki pszenicy, skarbnicę witamin i minerałów.
 
A czy Wy skusicie się na którąś z nowości Sensique? A może macie inne, sprawdzone preparaty do pielęgnacji paznokci?
Podzielcie się!

14 komentarze:

kosodrzewina pisze...

Szkoda, że do szaf Sensique mam tak daleko :(
Co do sprawdzonych sposobów to u mnie jest to emulsja i olejek z Opi z serii Aovplex, ale słyszałam wiele dobrego na temat olejku rycynowego, choć sama nie miałam z nim do czynienia :)

Paramore pisze...

Właśnie brakowało mi trochę u nich odżywek i proszę, pełny wybór :)
Całkiem możliwe, że kiedyś wypróbuję, chociaż narazie jestem wierna mojej z Rimmela, którą uwielbiam :)

Anonimowy pisze...

Ja chyba się skuszę na tą odżywkę SENSIQUE KERATIN NUTRITION. Dzięki za tak szczegółowy opis wszystkich nowości Sensique.

pugsilove pisze...

odkąd przeczytałam o nich w gazetce czaje się na tą pierwszą odżywkę, chociaż obawiam sie, że cudów nie będzie

kobiecewariacje pisze...

Może i się skuszę na jakąś odżywkę chociaż powiem że nigdy nie miala problemu z paznokciami czasami używałam odżywek z Oriflame i byłam bardzo zadowolona:)

Wolę prosto! pisze...

ach...a ja się ostatnio zastanawiałam czemu szafa Sensique jest pusta w miejscu gdzie zawsze były odżywki do paznokci :P no to sie wyjaśniło :D na pewno skuszę się na którąś wersje-od dłuższego czasu używałam tej niebieskiej (starej wersji w sensie) i bardzo dobrze służyła moim paznokciom :)

youcouldbehappy pisze...

na mnie takie drogeryjne odżywki nie działają, wypróbowałam już naprawdę wiele. dlatego niebawem muszę się skusić na nail teka :)

Sonnaille pisze...

Ja odżywek do paznokci aktualnie nie używam, całe szczęście nie mam takiej potrzeby. :) Chociaż był taki czas, że moje paznokcie były w strasznym stanie po zrobieniu akryli. Ale to czas przeszły. :)
Oferta ciekawa, aczykolwiek tak jak mówię, ja nie potrzebuję na razie tego typu kosmetyków. :)

www.sonnaille.blogspot.com

pierniczkowa pisze...

podoba mi sie reneracyjna, witaminowa i proteinowa :) jak znam siebie to pewnie ktoras z nich kupie :)

simply_a_woman pisze...

miałam ten pierwszy nail hardener w starej buteleczce - szczerze, kiepski produkt, nie wzmacnia paznokci ani nie chroni ich przed zabarwieniem, a kiedy w buteleczce zostala 1/3 zaczął strasznie bąbelkować; ta nowa buteleczka ma taki sam opis, więc skład się pewnie nie zmienił.
nie polecam

Agata Herbut pisze...

nie milam nigdy z tej firmy odzywek i nie przekonuja mnie za bardzo:( mialam z Barbry odzywke, ktora po zetknieciu z woda momentalnie odchodzila platami.

*Natalia* pisze...

Oglądałam te odzywki ale wyszłam z DN z pustym koszykiem i jestem z siebie dumna :P.

Pani od kosmetyków pisze...

Jak będę w DN to na pewno się na którąś skuszę. Świetny post :)

barwy.wojenne pisze...

@kosodrzewino - za to ja mam 2 natury w poblizu (do kazdej 10-15 min na piechotę).... szkoda mi kasy na opi, a olejku nie próbowałam, ale jesli jest tak dobry, to... spróbuje kiedyś
@Paramore - skoro dobra, to się trzymaj;)
@ika - :D
@pugsilove - hmmm, moze warto sie przekonac?;)
@kobiecewariacje - mam nadzieję, ze Ci tak zostanie;) ja używam bardzo profilaktycznie teraz')
@pannojoanno - ja nie miałam dotąd żadnej, ale skoro służy, to moze, moze... jak skończę Eveline
@youcouldbehappy - moze znajdź jakąś kosmetyczke i Jej zapytaj o tańsze odpowiedniki;)
@Sonnaile - masz rację, skoro nie ma potrzeby, to po co;)
@pierniczkowa - :D
@simply_a_woman - szkoda...
@Agato - hmmm, moze drogeryjne Ci nei służą
@Natalio - tez bym była;):*
@innooka - :* szkoda, ze nei ma testerów o jeszcze mneijszej pojemności;) np 2 ml za 2 złote;)

Back to Top Najlepsze Blogi