9

Paul and Joe - Blue Horizon - zapowiedź

Mimo że marka Paul and Joe nie jest dostępna w naszym kraju, nie mogłam powstrzymać się przed pokazaniem Wam kolejnej bajecznej kolekcji przygotowanej przez francuski dom mody. Tym razem Sophie Albou proponuje letni, morski makijaż, który doskonale określony został przez nazwę kolekcji - Blue Horizon.
Kolory cieni, błyszczyków czy lakierów do paznokci może nie są szokujące, nie zaskakują nas niczym nowym, ale... wobec tych kosmetyków nie można po prostu przejść obojętnie! Nie są może tak bardzo przykuwające uwagę jak wcześniejsze propozycje, ale na pewno dzięki nim możemy się poczuć jak na Lazurowym Wybrzeżu.
A to wybrane składowe kolekcji Blue Horizon:
Bronzer Twin Fish
Cienie: Tranquility, Adrift, Le Midi
Błyszczyki: Swept Away, Sailor's Delight, L'Horizon Bleu
A co Wy myślicie o propozycjach Paul and Joe? Widzieliście którąś z poprzednich kolekcji (na przykład Alicję w krainie Czarów czy "kocie" szminki)?
Podzielcie się!

9 komentarze:

sagneska pisze...

o jejku ale cudeńka! Szkoda, że nie można ich nabyć w naszym kraju...

barwy.wojenne pisze...

wiem, ja jestem ich wielką fanką:) miałam kiedys "kota" w szmince, ale sie skończył;( na allegro czasem w śmiesznych cenach (do 10 złotych!!!!!!!!!!) mozna znaleźć ich kosmetyki, które na 100% są oryginalne:)

adrianna pisze...

pierwszy raz widzę i bardzo mi się podoba co widzę :)
wszystko ładnie, pięknie, cukierkowo ale co z tego, skoro nie ma ich w Polsce... :) a szkoda.

Iwetto pisze...

Te błyszczyki !!! Po prostu cudeńka!

maus pisze...

A mi sie brazer bardzo spodobal :)

barwy.wojenne pisze...

@ada - :) wiem, ale mamy net i w ogóle;) tylko ceny z wysyłka zaporowe:(
@Iwetto - uhm, uhm:) slicznoty:)
@Maus - mi też... a Ty jeszcze masz do nich dostęp:P więc się... strzeż;)

ruda@ pisze...

Ty pokusicielko:)

Natasza M pisze...

Cienie śliczne, zwłaszcza te pierwsze z prawej =]

Gffgvhhhhffxx pisze...

Ja szczerze mówiąc nie znam ich kosmetyków :P

Back to Top Najlepsze Blogi