10

Yves Rocher - Szampon dodający objętości


Yves Rocher - Szampon zwiększający objętość - to szampon z nowej linii Yves Rocher do pielęgnacji włosów. Mam bardzo cienkie włosy i zachęcił mnie jego opis jako nadającego objętość oraz dodającego lekkości.
Opakowaniu nie mam nic do zarzucenia, jest w ładnym kolorze, podoba mi się też etykieta, a korek łatwo się otwiera. Jest ze średniej grubości plastiku, łatwo więc wyciska się z niego produkt. Co bardzo mnie ucieszyło, na etykiecie znalazłam informację „pomyśl o środowisku, zakręć wodę podczas nakładania szamponu”.
Szampon zawiera wyciąg z malwy i tak też pachnie. Absolutnie cudownie! Zapach na moich włosach wyczuwalny jest nawet po nałożeniu odżywki czy maski, czuję go cały dzień i mam pewność, że czują go wszyscy dookoła, bo zebrałam już kilka komplementów na ten temat :).
Konsystencja jest żelowa, co jak wiadomo, przekłada się na wydajność: zasada im bardziej kremowy szampon, tym na więcej myć wystarczy się sprawdza. Żel za to nie jest rzadki, co jest plusem, nie spływa z włosów jak woda.  Bardzo dobrze się pieni, dla mnie to jest ważne, bo jak szampon się nie pieni, to nie czuję, że mam czystą głowę. Bezproblemowo również się spłukuje.
Natychmiastowo po umyciu głowy włosy wydają się być nieco „grubsze” i bardziej błyszczące. Blask znika po paru godzinach, większa objętość utrzymuje się jednak do następnego mycia. Po kilku myciach zauważyłam, że włosy lepiej się układają, są bardziej miękkie i jakby puszyste, chociaż nie napuszone. Nie ma efektu na jaki liczyłam - unoszenia u nasady. Nie wiem dlaczego, ale włosy przy czubku głowy są nadal tak samo przyklapnięte i cieniutkie.
Nie sądzę, żebym kupiła go ponownie, chociaż sprawuje się naprawdę dobrze, jednak to nadal nie jest jeszcze to, czego szukam.

Oceny:
Pierwsze wrażenie 5/5
Jakość  17/20
Opakowanie 8/10
Cena 10/10

Średnia:  5/6

Weronika
skład

10 komentarze:

Estella (Magda) pisze...

mam go w zapasach, jest następny w kolejce do zużycia po Twojej recenzji :)

majtkirambo pisze...

Ja kupiłam w kolei ten do przetłuszczających oraz wodę ułatwiającą rozczesywanie włosów. Niestety czekają na swoją kolej bo Projekt Denko w toku i staram się przestrzegać. Pozdrawiam.

Ania pisze...

Cudownie. :D Bo właśnie się szykowałam do zamówienia w Yves Rocher i w koszyku mam m.in. ten szampon. Teraz to już nie mam wyjścia, kupuję. :)

Iwetto pisze...

Zwrócę na niego uwagę przy następnych zakupach ;) Ja też nei znalazłam jeszcze produktu, który uniósłby moje włosy ;/
Buziaki :*

barwy.wojenne pisze...

Estella - koniecznie daj znać jak Ci się podobał!
Majtkirambo - moje włosy się kręcą i często mam problem z rozczesaniem, chętnie dowiem się co myślisz o tej wodzie. Mi jeszcze z tej oferty spodobała się octowa płukanka do włosów.
Ania - cieszę się, że pomogłam :).
Iwetto - nie wiem o co chodzi z tymi włosami przy głowie, żeby je unieść muszę wypsikać chyba 1/3 lakieru do włosów!

Shpilka pisze...

Mmmm się czaję na tą serię szczególnie na ten szampon i na płukankę malinową ;D ja też dla objętości stosuje dużą dozę lakieru ;D nic tak nie podnosi włosów jak Wella :D a teraz nawet mi pomaga w uniesieniu czupryny lakier Isana, ale nie w tych metalowych opakowaniach tylko w plastikowej butelce czerwony, bardzo fajnie unosi, jest tani, mały... super :)

Hexxana pisze...

Weroniko masz wlosy krecone:) wiec z checia poczytam co polecasz dla poprawienia i wzmocnienia skretu-nie tyle szukam szamponu co lotionu/pianki/serum czegos co nieco usztywni skret bo mam miekkie wlosy i utrzyma loki w ryzach.
Poki co nie znalazlam dla siebie sw.Graala;)

barwy.wojenne pisze...

Sphilko - postaram się wypróbować ten n lakier.
Hexxano - polecałabym Ci całą serię Curl Rocks Tigi, to są raczej drogie kosmetyki ale dają świetne efekty (miałam zrobić recenzje z curl rocks amplifier i frisky scrunching gel) ale okazało się, że zmienili opakowanie, nie jestem pewna czy formuły te z nie, i nie ma sensu chyba pisać o czymć, czego nie ma już w takeij postaci jak ja to mam na rynku). Bardozo dobry jest też Soft Curl Cream Toni & Guy!

Hexxana pisze...

Weroniko-Tigi przerobilam i srednio mi sie podobala;/ nie ten efekt i nie te wlasciwosci,nie wspominajac ze bardzo mi przesuszyly wlosy;/
z Tigi za to uwielbiam Lotion Superstar i on bardzo ladnie wzmacnia u mnie skret ale szukam czegos w spray'u.
Toni&Guy mialam szampon i odzywke do kreciolkow-niby ok ale to jeszcze nie to;)

aberracja pisze...

Ten szampon zdecydowanie ląduje na mojej liście zakupów. Od dłuższego czasu szukam czegoś co doda moim oklapniętym i cienkim włosom objętości. Z chęcią wypróbuje, ten który opisałaś :)

Back to Top Najlepsze Blogi