Lebel m. - shine mist


Lebel m. shine mist (200 ml, 70 zł) – to mgiełka nabłyszczająca do włosów marki dla profesjonalistów należącego do Toni&Guy. Nadaje włosom połysk bez obciążania ich, oraz naturalny zdrowy wygląd. Opakowanie jest dość duże, ale musze przyznać, że dla mnie wygodne. Produkt ma ładny zapach, który jednak nie jest później wyczuwalny na włosach. Jest bardzo wydajny i jestem bardzo zadowolona subtelnością efektu. Jedyne co może odstraszać to cena i która jak dla mnie, że jest wysoka. Mimo to nie żałuje tego zakupu, bo jak dotąd nie znalazłam nic lepszego. Zakupiłam tę mgiełkę już jakiś czas temu, i od tamtej pory zmieniło się jej opakowanie, choć wciąż jes to ten sam produkt. Obecnie jest ono całe szaro-srebrne, bez niebieskiego paska. Produktu należy szukać w salonach fryzjerskich.

Oceny:
Pierwsze wrażenie: 5/5
Jakość: 18/20
Opakowanie: 8/10
Cena:  4/10

Średnia: 5/6

Kasia 

skład

1 komentarze:

Natalia Katarzyna pisze...

Przyznałam Ci Sunshine Award:)
http://mojportret.blogspot.com/2010/10/tag-sunshine-award.html

Back to Top Najlepsze Blogi