7

Makijaż na niedzielę


Ponieważ dziś Halloween, a ja niestety nie zdążyłam zrobić coniedzielnego link love (za co przepraszam i obiecuję, że postaram się zrobić podwójny na przyszły tydzień). Chciałam podzielić się z Wami jednym z makijaży, z którego jestem szczególnie dumna i zadowolona (a który, jak mi się wydaje, idealnie pasuje do klimatu tegoż święta). Powstał on dzięki współpracy z cudowną modelką Klaudią i utalentowaną fotografką Olą Malinowską.
Mam nadzieję, że Wam on również przypadnie do gustu.
Miejscie cudowne Halloween!


PS: Podziękowania również dla Kasi, która jest moim prywatnym GPSem.

7 komentarze:

cammie pisze...

Dobra robota! Oczy momentalnie przykuwają uwagę. Hipnotyzujące spojrzenie!

Ania pisze...

Świetny!

Hexxana pisze...

Świetny makijaz!
Uwielbiam takie klimaty,zainspirowalas mnie nie tylko na okres Halloween:)

Shpilka pisze...

Ulala, świetne oczy i te usta! Kolor przepiękny i ciekawe wykonanie, jakby maźnięte farbką :)na Halloween jak znalazł!

Unknown pisze...

Bardzo fajny makijaż i zdjęcia. Taki w "klimacie". Modelka świetnie nadaje się do swojej roli. Brawo, brawo, brawo.

Iwetto pisze...

Świetny!

barwy.wojenne pisze...

Bardzo dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze :*

Back to Top Najlepsze Blogi