0

Taft Power Hairspray

Taft Power Hairspray (ok 12zł za 250 ml), to ultra mocny lakier do włosów firmy Schwarzkopf. Kupiłam go głównie z tego powodu, że lubię kiedy mój lakier jest naprawdę mocny, oczekuje od niego doskonałego utrwalenia fryzury, nawet jeśli miałby to być jeden pojedynczy włos stojący poziomo na środku głowy to chcę, żeby stał tak bez zmian przynajmniej przez całą imprezę.  To właśnie obiecuje nam producent. I muszę powiedzieć, że nie kłamie. Wypróbowałam go już w różnych warunkach, sprawdzał się zawsze. Nadaje się idealnie do unoszenia włosów u nasady, potraktowane nim nie oklapną na pewno przez cały dzień.  Nie obciąża przy tym fryzury i nie zauważyłam, żeby miał jakąkolwiek tendencję do zlepiania włosów. Jedyna wada jaką zauważam, to to, że nie jestem w stanie wyczesać go z włosów. Zaryzykowałam takie posunięcie tylko raz, i obiecałam sobie, że nigdy więcej. Włosy były zbyt sztywne i przy czesaniu powyrywałam chyba połowę, a mam bardzo cienkie i ogólnie liche włosy, nie chcę więc wyobrażać sobie jak uciążliwe musiałoby to być przy włosach gęstych i grubych.
Nigdy nie przeszkadzał mi zapach lakierów do włosów, więc nie jestem w stanie stwierdzić, czy ten jest szczególnie nieprzyjemny, wydaje mi się, że chyba nawet jest troszkę ładniejszy od pozostałych z którymi miałam do czynienia.
Opakowanie nie ma w sobie niczego szczególnego, to czarne, klasyczne opakowanie typowego lakieru do włosów.

Podsumowując - na pewno zakupię ponownie, uważam, że jak na markę drogeryjną jest niesamowicie dobrej jakości, polecam bez wahania.

Oceny:
Pierwsze wrażenie: 5/5
Jakość: 17/20
Opakowanie: 5/10
Cena: 10/10

Średnia -5/6

0 komentarze:

Back to Top Najlepsze Blogi