32

Mały sukces i mały giveaway! - ZAKOŃCZONY


Na okoliczność naszego małego sukcesu, a mianowicie tego, że już pięciu czytelników nas obserwuje, postanowiliśmy świętować i zrobić giveaway! Do wygrania jest zestaw składający się z dwóch mineralnych cieni The Body Shop - Nature’s Minerals eye colour w odcieniach 02 (stalowa szarość iskrząca się złotymi drobinkami) oraz 05 (złoto rudawy brąz), a także Body & Leg Shine również tej firmy w odcieniu 01 (brąz ze złotą poświatą).
Nagroda zostanie przyznana drogą losowania, a warunkiem udziału w konkursie jest skomentowanie tego posta, a także publiczne obserwowanie bloga.
Swoje szanse można zwiększyć poprzez:
1. Umieszczenie informacji o losowaniu na swoim blogu.
2. Umieszczenie linka do naszego bloga na swojej stronie.
Za to zostanie przyznany dodatkowy los (prosilibyśmy o umieszczenie informacji o tym, co zrobiłyście, i czy w ogóle, w komentarzu).
Na zgłoszenia czekamy do 17 października 2010. O godzinie 23:00. Tego dnia odbędzie się losowanie.


 

32 komentarze:

Unknown pisze...

No no no z 5 obserwatorów zrobiło się 9 ;) cóż za zbieg okoliczności .. 9 post tego roku dotyczy konkursu i tak się składa że ja jestem waszym 9 obserwatorem ;)

.. nie żebym coś sugerowała, ale wcale nie obraziła bym się dostając ten zestaw :)

dodam tylko że bardzo lubię brąz ze złotą poświatą, który chyba do mnie pasuje .. przecież jestem ognistą brunetką :)

pozdrawiam Ania

Hexxana pisze...

Gorace pozdrowienia!
Fajnie,ze przybylo Obserwatorow-pamietam,ze jak trafilam do Ciebie bylam pierwsza;) wiec chyba mialam nosa,ze blog swietnie rokuje:)
Zycze wszystkiego dobrego! i oczywiscie umieszcze stosowne info na swoim blogu:-)

desirée pisze...

Witam i ja, nie ukrywam, że do obserwowania skusił mnie giveaway, niemniej jednak jako kosmetykomaniaczka z przyjemnością będę śledzic rozwój bloga ;)
Pozdrawiam!

Arleta pisze...

No to powoli się robi grupka :) Miło tak być prawie od samego początku :)
I też bym się za zestaw nie obraziła... :P

Yoona pisze...

jak mi sie marzy ten bronzer do nog ach....:)

blog z mojej ulubionej dziedziny, dodaje;)

Anonimowy pisze...

Na bloga wpadłam przypadkiem, i musze przyznac, ze rewelacja ! "Umiescilam link Twojej strony w notce na www.supremely.fbl.pl
Pozdrawiam oraz zapraszam ;*

anu pisze...

Dzięki za odiwedzenie mojego bloga :)

Zlinkowałam Was :)

anu pisze...

jak najbardziej jestem publiczną obserwatorką, ale blogger ma z tym jakieś problemy wiecznie ;)

Estella (Magda) pisze...

Ja trafiłam przez Wizaż ;)

Zrobiłam post o giveawayu i umieściłam link ze zdjęciem w prawej kolumnie :)
http://polishmakeupbag.blogspot.com/2010/10/giveaway-barwy-wojenne.html

Frenka pisze...

no i ja się dołączę :)

pozdrawiam :D

lee_la pisze...

fajne nagrody :)

Katrin pisze...

no i kolejna osoba plus do obserwowanych zapraszam do mnei www.maddeningsyt.blogspot.com

Iwetto pisze...

Hej :D

Blog raczkuje, ale lubie tą tematykę więc subuję ;)
Mam sie zwracac w liczbie mnogiej czy pojedynczej, bo nie wiem :P
Dodałam posta z ifo o giveawayu i dodałam link do bloga :D
Zapraszam też do mnie :)

Iwetto

http://iblackbeautybag.blogspot.com

Iwetto@gmail.com

MizzVintage pisze...

Dodaję do obserwowanych, ale żeby nie było, że przez giveaway`a proszę o nie branie mnie pod uwagę w losowaniu:) dziękuję:)

Ania pisze...

Zgłaszam się, obserwuję publicznie, mój mail anialuksza@gmail.com :)

gusia2205 pisze...

No to ja też się dołączam :)
Dodałam notkę u siebie o losowaniu :)

http://gusia2205.blogspot.com/


No i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
Buziaki :)

ania pisze...

a mozna wiedziec czy giveaway tylko dla mieszkancow polski? ;p

makijazoholiczka pisze...

I ja dołączyłam do grupy fanów twojego blogu :)) Wszystkie punkty wykonane ( notka + link + obserwatorem jestem + a ślad po sobie w komentarzu pozostawiam :) )
Pozdrawiam ;)

Doodoti pisze...

Bardzo ciekawy blog :)
Szkoda, że dopiero teraz na niego trafiłam :)
Pozdrawiam

:: Martyna pisze...

Wszystkie punkty wykonane :)

kmb1 pisze...

Hej, zrobiłam notkę o giveawayu, dodałam do blogrolla, obserwuję publicznie .
Mój blog
www.kittiesreviews.blogspot.com

mail
kasiuniakk@buziaczek.pl

Magda pisze...

Swietne te Cienie :)))) Pozdrawiam! :)

Ultramaryna pisze...

Nie będę ukrywała, że do zajrzenia na bloga skłonił mnie trwający giveaway ; ) Niemniej jednak uwielbiam tematykę typowo kobiecą, czyli kosmetyki, toteż pospiesznie dopisuję się do listy obserwatorów, a i nie omieszkam zgłosić swej 'kandydatury' do rozlosowania nagrody... Ten szary cień - marzenie ; )

Kobiece pogaduchy pisze...

Jak kolezanki przede mna, ja rowniez dolaczam do grona waszych obserwujacych. Umiescilam info o losowaniu na moim blogu www.kobiecepogaduchy.blogspot.com
Pozdrawiam! Buziaki!

agabil1 pisze...

hej :) obserwuję, dodałam do blogrolla i umieściłam notkę :)) buziaki
Aga
http://agowepetitki.blogspot.com/
agabil1@o2.pl

Paramore pisze...

witaj :)
ja też spróbuję szczęścia w Twoim giveawayu ;)
jestem obserwatorem publicznym - będę miała kolejny ciekawy blog do podczytywania :)
mój e-mail - pati_17@op.pl
pzdr! :)

eM pisze...

Obserwuję jako: Madlenn
E-mail: madlennee@gmail.com
Mam cię w blogrollu oraz napisałam notkę.
http://madlenna.blogspot.com/2010/10/giveaway-u-barwy-wojenne.html

Pycia pisze...

Obserwuje jako Pycia
mail: pycia_12@wp.pl
Dodałam Ciebie do blogrolla i oczywiście wspomniałam o rozdaniu w notce http://produits-de-beaute.blogspot.com/2010/10/rozdania-czyli-cos-do-wygrania.html

Joanna pisze...

Obserwuje jako asq3108
mail aarybka@gmail.com

Mam cię w blogrollu i dodałam notkę na moim blogu http://asq3108.blogspot.com/2010/10/giveaway-u-weroniki.html

magdap96 pisze...

Napisałam wątek o twoim konkursie na moim blogu i link
mail magdap_96@o2.pl

Ew. pisze...

obserwuję publicznie, dodałam notkę i podlinkowałam :)
newelina12@amorki.pl :)
pozdrawiam

Madylka pisze...

Hej, właśnie trafiłam na twój blog dzięki Iwetto.
świetny Giveaway, pozdrawiam ;)

Back to Top Najlepsze Blogi